FANDOM

Yin
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Chodzenie do szkoły
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
lightblue
Sierść
 
Colour shape.png
White
Oczy
 
Colour shape.png
Blue
Znaczek
brak
Mała klaczka żądna przygód. Klacz adoptowana od izy990.

Charakter

Mała klaczka zawsze szuka kłopotów, ale na ogół jest miła, spokojna, przyjacielska, towarzyska i tolerancyjna.

Wady i Zalety

Zalety

Zawsze pomaga innym, jest tolerancyjna i szczera - czasami jest trochę zbyt szczera, a wiec te chce można nazwać tak samo zaletą jak i wadą. 

Wady

Ciągle szuka nowych kłopotów. Jest też wręcz uzależniona od komputera.

O kucyku

Wygląd

Grzywa

Jej grzywa jest błękitna niczym niezachmurzone niebo, zawsze spięta w kucyka czerwoną gumką.

Sierść

Jej sierść jest biała jak jeszcze niezdeptany śnieg zimą.

Oczy

Oczy ma granatowe jak niebo podczas burzy.

Historia

W wieku dwóch lat kiedy rodzice Yin wyszli do pracy klacz postanowiła się wybrać na dwór. Był dzień w którym Celestia wznosiła słońce. Yin jeszcze nigdy nie widziała czegoś piękniejszego. Wyszła z domu i pogalopowała w kierunku tłumu kucyków. Klaczka próbowała iść na przód, ale co chwila jakiś kucyk ją wypychał na sam koniec. Próba latania nie wyszła, gdyż miała za mało siły, ale później udało jej się zobaczyć całą ceremonie. Po powrocie do domu rodzice byli na nią straszliwie wściekło. Wyrzucili ją. Błąkała się po lesie Everfree. Znalazła ją Celestia i zabrała do zamku.Poszła do domu źrebaka(czyli w realu do domu dziecka). Teraz mieszka z przyrodnimi rodzicami. 

Mała Yin ^.^
Ja.png

Marzenia

Chciała by odnaleźć swoją rodzinę. Yin już jej nie pamięta i chciałaby jeszcze dostać znaczek.Chce jeszcze nauczyć się latać tak dobrze jak Rainbow Dash.

Zwierzątko

Yin dostała królika na swoje urodziny od rodziców.Najpierw nie chciała go mieć bo wolała psa ale teraz go kocha.

Oto on:

Królicek.jpg

Nazywa się Magic       

Dzieciństwo Yin

Dzieciństwo Yin było ponure. Przez małe wymknięcie się z domu straciła wszystko co miała, jej los był bardzo niesprawiedliwy. Na szczęście teraz jest o wiele lepiej.

A to mama Yin:

Marexfilly base by casey the unicorn-d62bqh4.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki