FANDOM

Historia

Dawno temu w czasach w których Celestii i Luny nie było, zanim trzy rasy się zjednoczyły w oddalach Equestrii była wyspa która była tuż koło brzegu. W rodzinie kucyków ziemskich było osiem młodych klaczy jeden ogier. Ogier był jaskrawo zielony i miał czarne włosy. Był wspaniałym łucznikiem. W rodzinie zabrakło pożywienia, a on wyruszył na poszukiwania. Ogier zwał się Wilhelm. Wyruszył i zaczął od wyspy swe poszukiwania. W tym czasie pewna klacz Leonseila różowa z czarną grzywą z rodu pegazów wyruszyła w las by jej rodzina nie musiała jej karmić dzięki czemu sama mniej głodowała. Również klaczkę poniosło na wyspę. Kiedy poszukiwania trwały jednorożec bogatego rodu poszedł by skraść jedzenie. Coś sprowadziło go na wyspę, a wtedy ona oddaliła się na daleko od Equestrii. Bogaty jednorożec stał się cały szary i miał czarną grzywę. Wszyscy niedługo się spotkali. Wilhelm chciał dostarczyć znalezione jedzenie swoim siostrom, ale nie wiedział jak. Leonseila poleciała wysoko  wskazała mu kierunek w którym miał wystrzelić z łuku pożywienie. Kiedy jednak Jednorożec przechwycił jedzenie pojawiła się wróżka która ogłosiła Wilhelma i Leonseile królewską parą, a jednorożca zamieniła w kamień, kiedy odkryto te wyspę podbito ją i ogłoszono zasady:

  1. Ne bedie ty Wihelna wyzybac gdy on ci wcio mił.
  2. Kiedy Leonseila twe lo zracyc zbaczy zle sie ono skonycy
  3. Ty nie jedno róg bogat est gyś ty lepy.

Oto zasady co nawiązane są do historii założenia wyspy, a te są wprowadzone przez świrnięte kuce:

  1. Jednorożce to najgorsze kucyki i dać na sługi, albo zabić.
  2. Ziemskie kuce są do mijsi nie bezpiecznej i władzy nad nimi.
  3. Alicorny mają życie jeżeli nadają się na doradce.
  4. Pegazy żądzą i każdy ma min. 999 Jednorożców, 14 Ziemskich kucy i 2 Alicornów.
  5. Każdy komuś służy bądź będzie chyba, że jest skazany na śmierć.

Kucyki na wiki

Brak. Aby dodać kucyka musisz ustawić na te wioske jemu opis, a potem ja go akceptuje bądź nie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki