FANDOM

Drugi numer!

Gazeta3.png

Gazetka zostaje odświeżona i ulepszona. W każdej kategorii, każdy znajdzie coś dla siebie! Chcecie się przekonać? Przeczytajcie!

Recenzje na temat gazetki można wyrazić w ankiecie w kategorii "Inne". Komentarze służą poprawy błędów.

Bitwa na rysunki

Od niedawna na naszej Wiki można korzystać z tzw. bitew na rysunki. Czym są bitwy? Najprościej mówiąc: dwa obrazki wykonane przez dwóch różnych użytkowników walczą o uznanie użytkownika, który stworzył kucyka przedstawionego na obrazku. Pierwsza bitwa została rozstrzygnięta! Jak się zakończą inne? Sprawdźcie sami...

Urodziny

Gazeta2.png

W tym miesiącu, urodziny obchodzi(ą): RainbowStar100. Życzymy wszystkiego najlepszego, i jak najdłuższego stażu na Wiki! Przy czym przy okazji dużo wkładających edycji, uznania użytkowników... Ale przede wszystkim wszystkiego najlepszego!

Podpisy

Chcesz mieć oryginalny podpis? Zgłoś się na blog Pewnej Userki, która na pewno (lub jeżeli będzie miała czas) stworzy dla Ciebie niezwykły podpis.

  • Założycielka jako ostatnia z głównych bohaterek Wikiowych opowieści stworzyła swojej ponysonie przygody, co dziennie stara się wyemitować jeden odcinek.
  • Pewna Userka stworzyła konkurs na Wigilię, który wyjątkowo nie wypalił (w efekcie zgłosiła się tylko jedna osoba).
  • Dzisiejszego dnia został wyemitowany jedenasty odcinek sezonu czwartego serialu My Little Pony: Przyjaźń to Magia o tytule Three’s a Crowd.

Ankieta dotycząca sezonu czwartego

Jak Ci się podoba sezon czwarty?
 
14
 
4
 
5
 
1
 
1

Ankieta stworzona dnia sty 25, 2014, o godzinie 17:48.
Oddanych głosów: 25

Ankieta dotycząca gazetki

Jak Ci się podoba gazetka?
 
8
 
4
 
6
 
2
 
1

Oddanych głosów: 21

Dziękujemy za odpowiedzi!

Rebusy

Krzyrzówka o imionach postaci tła z mlp.png
Krzyrzówka o imionach postaci z mlp.png
Rebus.png

Jeśli pogoda Ci dziś nie dopisuje, a humor z każdą chwilą się psuje, zajrzyj do sekcji Na nudę, gdzie możesz poprawić sobie humor! Za prawidłowe rozwiązanie zagadek adopcją darmową będzie nagradzanie. Zgłaszaj wygraną szybko!

1. Krzyżówka o imionach postaci tła z serialu.

2. Krzyżówka o imionach postaci z serialu.

3. Zagadka z skrótami imion głównych bohaterek.

Życzymy powodzenia!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki