FANDOM

Powrót

Gazeta1.png

Gazetka powraca! Tym razem jeden egzemplarz gazetki będzie się ukazywał co miesiąc. Redaktorką gazetki została Harmonixia. O odnajdywanie newsów będzie dbała SparkleDarklina a RainbowStar100 zostanie graficzką. Obok znajduje się okładka naszej nowej gazetki: Wikiowe Wieści. Mamy nadzieję, że "Wikiowe Wieści" przypadną wam do gustu!

Recenzje na temat gazetki można wyrazić w ankiecie w kategorii "Inne". Komentarze służą poprawy błędów.

Spamerzy

Wiele już na wiki mieliśmy spamerów, lecz niedawno naszą wikię zalała fala anonimowych użytkowników. Użytkownicy najwyraźniej żywią żal do administracji z nieznanych powodów, ponieważ to właśnie na ich tablicach spamują. W chwili "napadu" było obecnych kilku członków z administracji wiki, którzy na szczęście szybko zainterweniowali. Dzięki niej użytkownicy zostali zablokowani, lecz nie wiadomo na jak długo. Radzimy dokładnie sprawdzać swoje profile, tablice i artykuły. W razie jakiejkolwiek aktywności spamerów należy zawiadomić członka administracji i starać się wycofać jak najwięcej edycji takich użytkowników. Jak się również dowiadujemy, użytkownicy piszą wulgarne komentarze. Wystrzegajmy się więc userów:

Spamer Pierwszy

Spamer Drugi

Spamer Trzeci

Spamer Czwarty

Spamer Piąty i wielu więcej. Na podstawie wypowiedzi użytkowniczki SparkleDarklina (źródło).

Status

Niedawno podczas rozmowy na czacie czwórki użytkowników: Mai109, Mai108, RainbowStar100 i Harmonixii, RainbowStar zadecydowała, że zmieni status Harmonixii na rollbacka. Tak więc Wikia zyskała nowego rollbacka, który miejmy nadzieję polepszy naszą Wikię.

Najaktywniejsi użytkownicy

Oto lista najaktywniejszy userów:

Ponysony

Niedawno powstała strona z naszymi ponysonami - kucykami odzwierciadlającymi nas samych! Jeżeli masz swoją ponysonę, która nie jest na liście napisz do tego wątku, a twórczyni wątku doda Cię na listę.

Wikiowe opowieści

Rusza nowy serial - Wikiowe opowieści! Twórczyniami serialu są: Maja108, 7---paula---. ja oraz RainbowStar100. Fabuła serialu skupia się na przygodach trzech ponyson twórczyń serialu. Są to Wiktoria, Lena oraz Paula. Dotychczas powstał jedynie jeden odcinek, jednak użytkowczki starają się robić wszystko chociaż wolno, to dokładnie i z precyzją. Mamy nadzieję, że odcinki zaciekawią userów.

Wywiad z 7---paula---. ja

"H" oznacza Harmonixię, a "P" 7---paula---. ja.

H: Masz swojego przyjaciela/przyjaciółkę na Wiki? Jeżeli tak, to jaki ma login (nick)?
P: Mam swoje dwie przyjaciółki na wiki. Jest to ---julia---. ja i monika02k.
H: Jak się czujesz w społeczności Wiki?
P: Świetnie się tu czuje, chociarz czasem jest nie przyjemnie. Miałam kilka sprzeczek z kowalskim i od niedawna wyzywa mnie pewien anonim. Jednak tak to jest dobrze.
H: Czy masz swojego ulubionego kucyka? Jeżeli tak, jak się nazywa?
P: Jeśli chodzi o ulubionego kucyka to niedo końca takiego mam. Podoba mi sie oczywiście moja Paula, Glimer, Lena, Nadia i Moniczka. Te kucyki lubie najbardziej na wiki, ale nie mam 1 najlepszego.
H: Masz własną ponysonę? Jeżeli tak, jak się nazywa?
P: Moja ponysona to Paula. Jest do mnie bardzo podobna.
H: Jak oceniłabyś My Little Pony: Przyjaźń to Magia 2 Wiki pod dwoma względami: atmosfera oraz wygląd od 1 do 10 gwiazdek?
P: My Little Pony: Przyjaźń to Magia 2 wiki jest bardzo rozbudowana. Amosfera jest bardzo dobra i zasługuje na 9 gwiazdek. Gdyby nie łamacz regulaminu i spamerski anonim mogłabym dać 10 gwiazdek. Wygląd wiki zasługuje na 9,5 gwiazdki. Gdyby nie kilka artykułów z błędami i anonim psujący artykuły byłoby 10 gwiazdek.

Dziękujemy za wywiad!

Ankieta

Jak Ci się podoba nowa gazetka?
 
7
 
0
 
0
 
2
 
1

Ankieta stworzona dnia lis 30, 2013, o godzinie 16:49.
Oddanych głosów: 10

Dziękujemy za odpowiedzi!

Życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia

Drodzy wikianie!

Życzymy wam:

Wielkiej radości,
I pomyślności,
Karpia dużego,
Ale głównie...
Wszystkiego najlepszego!

Autorka gazetki razem z administracją.

Żeby zapobiec nudzie, rozwiąż krzyżówkę i dowiedz się, ile wiesz o serialu "My Little Pony: Przyjaźń to Magia"!

Krzyżówka do gazety.png

Krzyżówka

Kto najszybciej ją zrobi bez błędów i zgłosi się na mojej tablicy (podając rozwiązaną krzyżówkę) dostanie kucyka z domu za darmo!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki