FANDOM

Tane - imie pochodzi od angielskiego słowa tone oznaczające ton, głos. Imię ma też znaczenie w języku tureckim ziarno. Klacz jednak nie jest związana z ziarnem, lecz z tonem i głosem. 
Tane

Czytaj: Tejn

Zajęcia Nauka śpiewu, nauka, nauka gry na pianinie, nauka gry na flecie
Rodzina
Krewni Ratka
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
#68b5be
#b3467f
Sierść
 
Colour shape.png
#9457b7
Oczy
 
Colour shape.png
#1a7b30
Znaczek
Nutka z dwoma plamkami

Początek

Tane na początku miała inne kolory, lecz gdy siostra wyłączyła kreator, to nie można było znaleźć dokładnie takich samych kodów. Więc Tane dostała nowe kolory, lecz jej design się nie zmienił, ani tym bardziej znaczek. Jej starsza wersje można zobaczyć obok.
Plik:Starasza tane.png

Wygląd

Tane ma fioletową sierść, a jej grzywa i ogon jest niebieska i różowa. Oczy klaczy są zielone, często nosi niebieski naszyjnik. Jej znaczek przedstawia nutkę z czerwonymi 'skrzydłami'. 
Plik:Znaczek Tane.png

Charakter

Tane jest miła i bardzo często podśpiewuje, nigdy się nie wymądrza. Bardzo lubi pomagać. Jest podobna to swojej kuzynki Ratiny, tylko że jej kuzynka jest siatkarką, a Tane będzie wokalistką. 

Historia

Znaczek

Tane zdobyła swój znaczek na pierwszym występie w szkole. Chodziła wtedy do lll klasy podstawówki. Miała zaśpiewać cała piosenkę solo, na zakończeniu roku. Gdy pięknie ja zaśpiewała pojawił jej się znaczek, zauważyła to jednak dopiero wtedy gdy wróciła do domu i jej mama powiedziała klaczy o tym.

Nauka

Szkołą do której chodzi Tane nie jest tutaj na wiki, jednak poza normalna szkołą uczy się jeszcze w kilku innych.

Tane chodzi do V klasy i dobrze się uczy, jej ulubiony przedmiot to muzyka. W poniedziałki w normalnej szkole chodzi na lekcje gry na flecie, a we wtorek ma zajęcia chóru, też w zwykłej szkole. Zaraz po tych zajęciach jeździ do szkoły muzycznej, gdzie uczy się śpiewu i gry na pianinie.

Przyjaciele

  1. Paulka NP
  2. Ratka NKNP (najlepsza kuzynka na świecie)

Ktoś chetny?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki