FANDOM

Sweet unicorn

Ponysona Gosii.123.

Sweet by Gosia.123..png
Zajęcia -Rysowanie

-Zajmowanie się domem

-Zabawy ze zwierzakiem

Rodzina
Rodzice Violin
Rodzeństwo Dead Flower
Krewni Cello
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
#6ECFF6
Sierść
 
Colour shape.png
#F49AC2
Oczy
 
Colour shape.png
#8DC73F
Znaczek
Skrzydlate serce

Sweet Unicorn (z ang. Słodki Jednorożec, także Vanesa Unicorn) – klacz, jednorożec. Obecnie mieszka w Canterlocie. Ponysona Gosii.123.

Historia:

Sweet by Gosia.123..png
Klacz urodziła się bardzo daleko od Canterlotu, nie wiadomo w jakim mieście, ale wiadomo, że na wsi. Klacz dorastała tam i chodziła do szkoły. Kucyki w szkole śmiały się z niej bo nie miała znaczka. Zdobyła go dopiero w ostatnim roku swojej nauki w szkole dla małych kucyków. Gdy przyszedł czas na liceum był z tym problem bo najbliższe i jej wymarzone liceum było w Canterlocie. Klacz musiała przeprowadzić się do cioci, która za nią nie przepadała, później wszystko się zmieniło. Po skończeniu studiów przeprowadziła się do nowego mieszkania. Później Sweet zauważyła ,że wokół niej dzieją się dziwne rzeczy. Wtedy zaczęła przeżywać mnóstwo dziwnych przygód. Potem klacz nie mogła znaleźć pracy ale w końcu przyjęła ją... i zaczęła pracować w .... Jednorożec musi dzielić swój czas pomiędzy pracą, czasem wolnym i rozwiązaniem tej dziwnej zagadki i odkryciem czemu wokół niej dzieją się te dziwne rzeczy. Najpierw jednak Sweet musi znaleźć przyjaciół ,którzy pomogą odkryć jej prawdzie przeznaczenie.

Przeznaczanie:

Jej przeznaczeniem jest odkryć tajemnice Invisible, czyli ducha pegazicy, która żyła ok 500 lat temu, niektóre zdarzenia w jej życiu stały się dzięki niej np.przeprowadzka do Canterlotu. Z nią i przyjaciółmi ,których zdobędzie będzie mogła uratować swoją krainę przed siłami zła. Na początku musi jednak zdobyć przyjaciół i uwolnić Invisible, zanim zacznie rozwiązywać inne tajemnice związane z jej przeznaczeniem.

Wygląd

Sweet Unicorn by gosia.123.,.png

Piekna

Sweet ma różową sierść i zielone oczy.Grzywa jest prosta i niebieska. Jest trochę nisza niż typowy kucyk. Jej znaczek to skrzydlate serce.

Osobowość

Sweet jest miła i bardzo życzliwa. Jest też trochę nieśmiała, ale za to bardzo rozgadana. Bywa też, że wybucha śmiechem i wtedy opowiada żarty. Kocha zwierzęta więc jest też wrażliwa i uczuciowa. Lubi też poznawać nowe kucyki. Co do gorszych cech jest trochę leniwa i czasem denerwująca. Bywa ,że jest rozkojarzona. Nie kiedy jak się rozgada za bardzo się zapędza i nie zauważa jak ktoś wychodzi. Czasem jest typową pesymistką ale najczęściej jest pozytywnie nastawiona.

Zainteresowania:

Zdiwiona Sweet.png

No na co się paczysz Sweet

Sweet interesuje się malarstwem i jest w tym dobra. Bardzo lubi zajmować się swoim ogrodem. Poza tym jest dobra w sportach. Lubi też przygody i bardzo dużo ich przeżywa. Słucha też dużo muzyki i chodzi na naukę tańca.

Magia

Chociaż dobrze czaruje rzadko używa magii. Głównie gdy ma coś unieść. Woli radzić sobie własnymi kopytkami.

Rodzina i relacje znią

Ojciec kucyka nie żyje, a matka mieszka bardzo daleko. Z bratem nie rozmawiała od lat, a siostra szkoda gadać przyłączyła się do sił zła. Jej ciocia jest jej najbliższą rodziną, a jej kuzyni mieszkają w Ponyville ma ich 3-kę. Jej zwierzak to kotka Sparkle i pies a właściwie szczeniak Threebuttocks; często się z nimi bawi.

Z Ojcem

Z ojcem dogadywała się dobrze zawsze ją wspierał i pomógł jej dostać się do wymarzonej szkoły w Canterlocie, mimo tego, że to było bardzo daleko.

z Matką Violin[1]

Z matką też się dobrze dogaduje też ją wspiera, ale nie tak jak wspierał ją ojciec. Ukrywa przed nią, że jej siostra stała się zła. Często do niej pisze.

Z Bratem[2]

Z bratem już długo nie rozmawia, ale jak byli mali często się bawili i spędzali ze sobą dużo czasu. Teraz ,że sobą nie rozmawiają i do siebie nie piszą, bo nie znają swoich adresów.

Z Siostrą Dead Flower

Z siostrą też było dużo zabawy. Też jej dużo pomagała i ratowała ją z kilku sytuacji w jej życiu. Ciekawe jak będzie jak dowie się, że jej siostra jest zła.

Z ciocią Cello Z ciocią dogaduje się dobrze. Chwile z nią mieszkała. Gdy przyjechała do Canterlotu to ona jej pomagała i gdy postanowiła zostać tam też jej bardzo pomogła

Przyjaciele:

Invisible

Jak na razie ona tylko ją słyszy od czasu do czasu i też czasem pomaga jej w problemach. Jeszcze jej nie widzi ,ponieważ jest zamknięta.

Cytaty

"Halo ktoś tu jest?... Pokaż się. Mam poduszkę i nie zawaham się jej użyć."
— Do Invisble
"Kici kici, Kotku gdzie jesteś?"
— Do Sparkle==Ciekawostki==
"Ty myślisz że urodziłam się wczoraj?"
— Do znajomego
"Możesz jeszcze raz bo nie rozumiem?"
— Do znajomego
  • Obchodzi urodziny 8 września 
  • Invisble prawdopodobnie jet jej krewną sprzed 500-set lat.
  • Nie wie, że jej siostra jest zła.
  • Vanesa wzięło się od mojego drugiego imienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki