FANDOM

Strawberry

Truskawkowa klacz

Strowberry.png
Zajęcia Nauka
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
#EC008C
Sierść
 
Colour shape.png
#F49AC2
Oczy
 
Colour shape.png
#92278F
Znaczek
Różowa truskawka

Strawberry -(z ang. truskawka) klacz jednorożec, licealistka, pochodzi z Canterlotu obecnie mieszka w Star land i tam też się uczy.

Historia

Urodziła się w Canterlocie i tam też dorastała. Bardzo szybko zdobyła swój znaczek. Może nawet pierwsza ze swoich rówieśników. Gdy urodził się jej brat na początku nie była zadowolona, ale później polubiła go. Gdy jej siostra wyjechała do Star land do szkoły była strasznie smutna. Dwa lata później sama tam wyjechała i razem z siostrą zamieszkała u cioci. Na początku szkoły kilka kucyków zauważyło, że dobrze się uczy, między innymi Blue, a że Blue nie uczyła się dobrze poprosiła ją o korepetycje. Do gustu nie przypadła Purple, były na tym samym poziomie i ze sobą rywalizowały. Dzięki temu że ona raz zastąpiła ciocię która jest opiekunką, dogadały się. Jak przyszła by zająć się Cutie, zauważyła ze kogoś jej przypomina na początku nie interesowała się tym dopiero jak Purple przyszła wcześniej niż miała przyjść. Gdy przyszła Purple przyszła do domu nie była wyjścia musiały gadać ze sobą. Okazała się że mają wiele wspólnego, jakoś się dogadały i zostały przyjaciółkami. Pewnego dnia w bibliotece poznała Rainy która szukała książki, ale nie mogła jej znaleźć. Strawberry pomogła jej. Nowe kucyki które poznała stały się jej najlepszymi przyjaciółkami.

Wygląd

Ma jasno różową sierść i ciemniejsze włosy. Oczy koloru fioletowego. Jej znaczek to różowa truskawka.

Osobowość

Strawberry jest miłą i zabawną klaczą. Jest bardzo mądra i dobrze czaruje. Jest też pracowita i systematyczna. Co do gorszych cech bywa trochę nad pobudliwa i czasem zdarza się jej pouczać innych. Chociaż ma poczucie humoru czasem jest odwrotnie. Bywa też że czasem się za bardzo martwi.

Zainteresowania

Bardzo lubi rysować, a najbardziej lubi rysować coś wymyślonego przez siebie. Jej ulubiony kwiat to róża a ulubiony owoc to truskawka. W szkole najbardziej lubi zajęcia dodatkowe i w ogóle lubi szkołę. Najbardziej lubi czytać.

Upodobnia

Ulubione desery:

  • Oczywiście to co ma w sobie truskawki.
  • Galaretka wiśniowa.
  • Tort Karmelowy.

Czego nie lubi

  • najbardziej nie lubi osób które są niemiłe lub które ją ciągle poprawiają.
  • ze szkolnych przedmiotów nie lubi w-f bo sądzi, że jest zbyt słaba.
  • nie lubi gorzkich owoców.
  • Nie przepada za słonecznikami
  • Strasznie nie lubi pająków.

Magia

Klacz czaruje bardzo dobrze jak na 1 klasę liceum. Zna bardzo dużo zaklęć. Używa ich gdy zachodzi potrzeba.

W szkole

W szkole jest dobrze ma prawie same 5 i 4 morze nawet jedną 6. Kucyki są dla niej miłe i najczęściej chcą korepetycji. Z w-f ma 3 wiadomo czemu.

Rodzina i relacje z nią

Z rodzicami

Dogaduje się dobrze, co ciekawsze lepiej z ojcem. Z mamą nie mają wiele wspólnych cech, a z ojcem mają ich mnóstwo. Bardzo kocha swoich rodziców i tęskni za nimi.

Ze starszą siostrą

Z nią bardzo się lubią obie nawzajem się wspierają. Cieszy się że chodzą razem do szkoły. Jej siostra jest 2 lata starsza.

Z bratem

Młodszy brat trochę jej dokucza jak jest w domu ale od czego są bracia. Mimo to bardzo się lubią.

Z Ciocią

Dogaduje się dobrze. Ciocia się cieszy że jej siostrzenice u niej mieszkają.

Z kuzynką

Też się dogaduje bardzo ją lubi i zawsze mogą liczyć na swoją pomoc.

Przyjaciele i relacje z nimi

Z Blue Music

To jest jedna z jej najlepszych przyjaciółek. Obie bardzo się lubią. Poznały się w trakcie korepetycji.

Z Rainy

To jest jedna z jej najlepszych przyjaciółek. Bardzo się lubią i lubią też ten sam rodzaj książek czyli przygodowe. Poznały się w bibliotece.

Z Purple

To jedna z jej najlepszych przyjaciółek. Na początku ze sobą rywalizowały ale później okazało się że mają wiele wspólnego i od tego czasu są przyjaciółkami.

Cytaty

Co będzie jak nie zdam nie przejdę do następnej klasy. Stanę się pośmiewiskiem co ze mną będzie.Powiedz!!"Do Purple"

Ty mała wredna.......(Blue zatyka jej buzie)

Nawet nie dałaś mi skończyć."Do blue"

Wolała bym stracić róg niż współpracować z tobą."Do Purple jak się jeszcze nie przyjaźniły"

OOO jaka słodka."Do Cutie Draw siostry Purple"

Ciekawostki

  • Urodziła się 7 maja.
  • Jest trochę nisza niż typowy kucyk.
  • Na początku miała mieć czerwone pasemka.
  • Jej pseudonim to Straw.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki