FANDOM

Shiri Ken

OC DianyxDLove

Ja by iza990.png
Zajęcia Bycie ninją, uczenie sztuk walki
Rodzina
Rodzice Moni (Mama)

Adan (Tata)

Rodzeństwo Daren (Brat)
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
#ffeeaa
Sierść
 
Colour shape.png
#ececec
Oczy
 
Colour shape.png
#ffe680
Znaczek
Brak

Shiri Ken - Klacz, Jednorożec. Shiri jest najbardziej tajemniczą klaczą ze wszystkich, jednak nie dla nas. Klacz jest najlepszą nindżą w swojej grupie i na świecie. Obecnie jest uczennicą najlepszego klasztoru jednak woli ćwiczyć sama. Shiri nadal mieszka z rodzicami ponieważ ma 15 lat, jednak już pracuje i zarabia pieniądze na uczeniu innych kucyków sztuk walki.

OC  DianaxDLove

O kucyku

Wygląd

Początek kartki

Namalowałam Shiri pierwszy raz na kartce na obozie tanecznym, (przepraszam, że teraz wypowiem jego imię) Mastadance. Miałam przerwę przed zajęciami i postanowiłam siebie narysować. Klacz miała włosy takie jak teraz jednak miała bransoletki które noszę i zegarek na prawym kopytku, nie miała maski, ale skośne kocie oczy, które ja mam. Klacz miała też naszyjnik z kokardką który własnoręcznie zrobiłam.

Dalszy wygląd

Na początku Shiri miała być kucykiem ziemskim bez maski, jednak kiedy robiłam twarz zrobiła się maska, szarawa maska, która dała mi pomysł. Postanowiłam zrobić jej maskę. Maska miała kolor taki jak teraz. Klacz ogólnie miała mieć żółte włosy czyli takie jak ja blond. Oczy miała mieć niebieskie i miała być biała, jednak uznałam że będzie bardzo podobna do Sur Lucy Prise więc zmieniłam kolor oczu na żółty a sierści na szarawy, bransoletki zniknęły z jej kopytka tak samo jak zegarek. Nigdy nie planowałam jej znaczka ale myślę że to będzie coś związanego z ninją.

Powstanie

Kartka

Jak mówiłam powyżej klacz powstała na obozie Mastadance, kiedy miałam przerwę przed zajęciami. Moje koleżanki błagały żebym siebie namalowała więc wzięłam ołówek, teczkę i usiadłam na łóżko. Zapadła cisza a ja rysowałam. Kiedy skończyłam każda mówiła że klacz jest podobna do mnie i to strasznie.

Komputer

Inscape. Program na którym ją rysowałam, uczyłam się go obsługiwać z pomocą kolegi. Robiłam sobie pracę nie miałam pomysłu na grzywę i kucyka, w tedy przypomniała mi się moja praca ze mną, postanowiłam szybko ją namalować, opowiadanie jest na górze.

Wstawienie jej na wiki

Chciałam ją wstawić wcześniej ale niestety szkoła się zaczęła, a ja nie miałam czasu. Słuchając piosenki "Im going down" powoli zaczęłam pisać ten artykuł. Moja głowa była pełna wyobraźni i słów o mnie, jednak powoli musiałam się przygotowywać na zajęcia, nie miałam czasu napisać jej dalej.(później xD)

Rodzinka 

Julia

Julia jest kuzynką Shiri, tak jak na prawdę. Shiri ją po prostu kocha pomimo tego, że często się kłócą (prawda xD), jednak zawsze siebie wspierają w potrzebie i nigdy się nie opuszczają. Klaczki lubią się ścigać, i Shiri zawsze wygrywa. Jednak zawsze się z tego śmieją i dalej się bawią. Jula zawsze prosi Shiri żeby zdjęła maskę jednak ona nie lubi pokazywać jej pyszczka nie dlatego ze jest brzydki, ale dla tego że nie lubi pokazywać radości to znaczy nie lubi się uśmiechać, a maska to ukrywa po za tym jest bardzo do niej przywiązana.

Moni

Shiri dogaduje się z matką dobrze, jednak rzadko ją widzi ponieważ ma szkołę, a jej matka pracuje do szesnastej. Mama Shiri po pracy ma czasem zły humor, a Shiri dorabia jej problemów tym że mówi o czymś na ostatnią chwilę (prawda).

Adan

Mama nazywa Shiri córeczką tatusia, ponieważ tak jest. Oboje spędzają ze sobą dużo czasu razem jeśli tata jest w domu. Tata Shiri pracuje codziennie do 18 jednak wolne chwile poświęca jej. Kuce razem oglądają filmy i się bawią, a ich relacje są niesamowite.

Daren

(Dawid xD)

Daren i Shiri ze sobą nie rozmawiają każdy ma inne sprawy na głowie, często się kłócą ale się kochają. Shiri bardzo go kocha nawet w tedy kiedy ją zdenerwuje, często za nim tęskni kiedy go nie ma albo wyjeżdża na długie mecze.

Charakter

Nerwowa

Klacz jest nerwowa, zwłaszcza kiedy komuś coś tłumaczy kilka razy. Nigdy jednak nikogo nie skrzywdziła przez to. Ta cecha jest najgorsza w tedy kiedy dochodzi nowy uczeń i niczego nie wie.

Miła

Jednakże klacz jest nerwowa nie oznacza tego że jest nie miła. Kiedy kogoś zasmuci swoim zdenerwowaniem próbuje go pocieszyć. Kiedy była mała zawsze chodziła na akcję charytatywną To nie prawda xD.

Mądra

Zawsze skupiona na lekcji to nie jej typ, nie lubi się uczyć, ale jednak to robi. Czasem jest roztrzepana, jednak zawsze mądra nawet jak tego nie wie. Na lekcjach pracuje dobrze, ale na sprawdzianach już nie.

Roztrzepana

Shiri jest roztrzepana od czasu do czasu zwłaszcza rano o świcie. Nigdy nie była roztrzepana w środku dnia ani w nocy tylko w dzień.

Rozważna

Zawsze i wszędzie jest rozważna ponieważ musi inaczej nie będzie prawdziwym ninją. Ta cecha jej pomaga, zwłaszcza przy pracy w klasztorze.

nocny marek

Shiri jest nocnym markiem bardzo lubi buszować w nocy niż spać. Kocha tę cechę noc jest dla niej olśnieniem i magiczną mocą, dzięki której jest silniejsza i bardziej opanowana.

Skupiona

Klacz jest skupiona zawsze tylko nie w szkole. Skupienie pomaga jej w różnych rzeczach zwłaszcza w ćwiczeniach.

Umiejętności

Sztuki walki

Shiri zna różne sztuki walki, codziennie wymyśla nowe ciosy i kroki. Klacz odkryła tą umiejętność w pewien deszczowy dzień, kiedy wyszła na spacer przed domem stał starszy kucyk który próbował zabrać torebkę pewnej klaczy, Shiri popędziła jak wiatr ale się poślizgnęła i uderzyła w tego ogiera. Kiedy się poślizgnęła miała skulone przednie kopytka tak samo jak jedno z tylnich, tylnie kopytko było wyprostowane. Shiri spodobały się sztuki walki więc je ćwiczyła.

Malowanie

Shiri lubi malować sprawia jej to przyjemność, jednak ma do tego talent który odkryła w szkole podstawowej na plastyce w klasie czwartej, namalowała w tedy ninję która wyglądała jak prawdziwa. Shiri uznała że będzie dalej rozwijała swoją umiejętność.

Akrobatyka

Shiri bardzo dobrze się wygina, przydaje jej się to do sztuk walki. Raz zrobiła szpagat z półobrotu i nic ją to nie bolało, umiejętność była dla niej przydatna, zawsze kochała się wyginać i robić różne rzeczy związane z akrobatyką.

Miejsce zamieszkania

Shiri mieszkała od urodzin w Apple Losa, jednak przeprowadziła się z rodzicami do Canterlotu w wieku 10 lat. W Canterlocie było inaczej, zupełnie inaczej.Kucyki były pięknie ubrane i pięknie uczesane, domy były większe. Shiri z jej rodziną mieszkała w samym centrum Canterlotu. Klacz nie lubiła takich miast jednak z wiekiem przyzwyczaiła się, i normalnie chodziła po mieście. 

Gala grand galopu

Ubiór

Shiri ma piękną żółto-szarą plisowaną suknię, włosy ma związane w koka a na rogu nosi ozdoby. Na gale zrobiła sobie piękną maskę.

Ogółem

Shiri często na nią chodzi jeśli oczywiście może. Na gale zabiera ze sobą Fumetsu No która dotrzymuje jej towarzystwa. Shiri często przebywa w ogrodzie i rozmawia razem z Fumetsu o roślinach. Klacz lubi też czasem porozmawiać z księżniczka o różnych sprawach, i o salach ponieważ czasem klacz organizuje zbiórki w salach Canterlockich.

Elita

Klacz jest w elicie Canterlotu jest znana i lubiana, ale nie prześladowana. Shiri uwielbia to że nikt jej nie prześladuje tylko za jej zgodą.

Bycie w elicie

Shiri była w elicie dlatego że była mistrzynią sztuk walki.

Klaczka miała zawody w karate i magi.Zawody przyszły oglądać różne kucyki w tym elita. Shiri jako pierwsza zawalczyła o pierwsze miejsce, wygrała. Klaczka przeszła 10 walk w których wygrywała, zaś w magi 5. Kiedy stanęła na podium podeszła elita która była zaszokowana tym co umie, i zaproponowali bycie w elicie. Shiri nie odmówiła. Dzięki zawodom stała się elitą.

Historia

Narodziny

Moni była w dziewiątym miesiącu ciąży, miała urodzić za tydzień jednak urodziła wcześniej w piękny śnieżny dzień. Shiri nie wytrzymała i chciała wyjść na świat. Ojciec Shiri zawiózł jej matkę do szpitala. Moni rodziła 12 godzin, urodziła Shiri o godzinie 14.45. Każdy z rodziny czekał niecierpliwie na przyjście na świat młodej klaczki. Shiri miała piękną białą sierść, oczy były jaśniejsze niż teraz.

Klasa 4-6

Ogólnie

Shiri nigdy nie była lubiana w klasie zawsze uważano ją za dziwną ponieważ ciągle nosi maskę, interesuje się karate i się nie odzywa. Nauczyciele bali się o klacz, ponieważ nigdy się nie odzywała a sprawdziany pisała perfekcyjnie. Shiri nigdy nie mówiła czemu się nie odzywa, w pierwszej klasie jej wypowiedzi zawsze były wyśmiewane, klacz nie chciała żeby każdy się z niej śmiał więc postanowiła się nie odzywać w szkole. Nauczyciele byli dla niej mili.

Nauczyciele

Nauczyciele byli raczej mili dla Shiri, zawsze chcieli żeby powiedziała odpowiedź jednak ona ciągle kiwała głową na nie. Zawsze byli zaskoczeni że pisze tak dobrze testy, pani od polskiego zawsze chciała żeby Shiri wysa konkurtąpiła nsie recytatorskim jednak nie robiła tego. Podobnie było z panią do muzyki zawsze się smuciła że Shiri nie chce śpiewać, tylko grać na flecie jednak z wiekiem przyzwyczaiła się.

Relacje z uczniami

Nikt nie lubił Shiri, klacz nigdy nie miała koleżanki, kolegi. Zawsze wszyscy ją wyśmiewali a w niej rodził się mały potwór który stawał się coraz bardziej silniejszy. Shiri nikogo nie lubiła i nie ufała nikomu. Koledzy z klasy lubili ją zaczepiać, a ona zawsze nie mogła nic zrobić, ponieważ się bała. Koledzy ze szkoły byli okropni. Dziewczęta z jej klasy zawsze ją wyśmiewały z jej ubioru, że jest nic nie warta i głupio się ubiera.

Pewien chłopak

Shiri zawsze patrzała na jednego kolegę z klasy który był ładny i miły, zawsze kiedy ktoś wyśmiewał się z Shiri on ją ratował jednak Shiri nic nie mówiła, ale wiedziała że zakochała się w nim a on w niej. Klacz bardzo go lubiła jednak z nim nie rozmawiała.

Choroba matki

Shiri wstała rano wszystko było tak jak na co dzień, zjadła śniadanie i ruszyła na trening. Klaczka spacerowała spokojnie. Niebo było piękne i czyste nie było żadnej chmurki, słońce grzało i było ciepłe. Kiedy Shiri była na zajęciach jej matka wyszła na długi spacer jednak w pewnym momencie zrobiło się pochmurno i padało jej matka była daleko od domu na łące, postanowiła biec do domu. Około dziesięciu minut później złapała ją burza, matka Shiri się przestraszyła i postanowiła biec szybciej jednak się potknęła i upadła na kamienie. Klaczka nie mogła się ruszyć i zemdlała. Shiri wyszła z zajęć ponieważ dostała przeczucia że coś się stało. Szybko pobiegła do miejsca i zauważyła matkę leżącą na kamieniach, a wokół niej elektryczną barierę która ją paliła. Shiri szybko używała zaklęć jednak jej matka była już poparzona prądem, klacz wzięła ją i zaniosła do szpitala. Niestety poparzona już została do końca życia.

Julia

Razem z Julią chciałyśmy pokazać nas w wersji kucowej razem, więc stworzyłam obrazek wyglądający tak : 
Ja i Julia.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki