FANDOM

Sandy ground

Kwiaciarka i strażniczka Northern land

Pony.png
Zajęcia Prowadzenie kwiaciarni
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
#A67C52
#8C6239
Sierść

Colour shape.png
#FFF79A
#C69C6E
Oczy
 
Colour shape.png
#8C6239
Znaczek
Zielony liść
 (z ang: piaszczysta ziemia) Ziemski kucyk, kwiaciarka. Mieszka w Northern land. Przyjaciółka Colorful cloud.

Osobowość

Jest miła, pomocna i mądra. Lubi pomagać innym, kocha kwiaty. Jej poczucie humoru jest różne. Jest dobrą przyjaciółką. Czasem jest typową samotniczką. Często nie zgadza się z decyzjami Colorful np. gdy ona myślała co zrobić z sytuacją z Ice , była przeciwna powiedzeni jej prawdy i kim jest.
Sandy.png

Prubuje się wymigać

Wygląd

Jej sierść jest koloru piasku z brązowymi kopytami i pyszczkiem. Włosy ma w dwóch kolorach brązu, a jej znaczek to zielony liść. Nosi niebieskie buty, czapkę, szalik i kamizelkę.W domu ma tylko kamizelkę.A na ważniejsze ubiera fioletową kamizelkę, buty i kokardę.

Praca

Jej kwiaciarnia jest jedyną w okolicy, więc odwiedza ją wiele kucyków. Poza tym ma rzadkie rodzaje kwiatów.

Moc

Jej mocą jest jeden z czterech żywiołów ziemia,Jej talent jest piękny ale trochę i niebezpieczny,tie tylko morze rośliny wyczarować ale stworzyć nowe lub całkiem zmienić danom roślinę,Jakby była za mało ostrożna mogła by się stać coś niezamierzonego.

umie między innymi:

  • Potrafi wywołać trzęsienie ziemi
  • Ochronić się za pomocą ros lin
  • Owinąć kogoś w rośliny
  • Ożywić rośliny
  • wyczarować rośliny
  • wyczarować ogromny liść

jak ją zdobyła:

zdobyła ją tydzień przed Corolful i 2 tygodnie przed Weatherem czyli zdobyła ją pierwsza, gdy z każdy z jej klasy miał się zająć roślinom. Zajęła się rośliną której nikt z klasy nie chciał, bo była mała i brzydka ale Sandy ją wzięła ba wierzyła że każdy jest piękny na swój sposób i pewnego dnia kwiat stał się piękny i błyszczący jego liście owinęły małą Sandy, pojawił się jej znaczek a na głowie romb i tak zdobyła moc.

Kiedy się dowiedziała:

BabySandy.jpg

A co to takiego? myśli mała Sandy.(wiem trochę nie wyszła)

dowiedziała się trzy dni po zdobyciu znaczka bo przez przypadek na łące wyczarowała drzewo.

Przyjaciele

  1. Colorful cloud
  2. Weather sun
  3. Księżniczka snów

Rodzina

Jej rodzina jest nie znana ponieważ nie mieszka w Northern land. Ale ma z nimi dobre kontakty.Ma 2 siostry i brata.Nie wie że jest adoptowana.U biologicznej rodziny ma 1 brata i młodszą siostrę, mamę i ojca , no oczywiście w obu rodzinach ma dziadków.

Ciekawostki

  • Ma romb jej przyjaciółka.
  • Jej mocą jest ziemia.
  • Nie mieszkała od razu w Northern land na początku mieszkała w okolicach Canterlotu później w Ponville
  • Nie wie że jest adoptowana
  • jej mama prawdopodobnie żyje,tesz mniała moc i ma takie same kolory jak Sandy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki