FANDOM

Artykuł w edycji
TwilightSzablonEdycja.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: iza990
Artykuł w edycji
TwilightSzablonEdycja.png
Rina
Rina.png
Female picto.png
Klacz
Rodzina
Rodzice Dino (tata),Diana (mama)
Rodzeństwo Death Eye (brat)
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
#ae612e
#000000
Sierść
 
Colour shape.png
#d8d8d8
Oczy
 
Colour shape.png
#512ea0

Rina - klacz, pegaz. Córka Dina i Diany oraz siostra Death Eye.Jej przepowiednia głosi że zabije brata.

Powstanie

Więc tak iza990 poprosiła Cleopaterę żeby ich ponysony były razem to było około 22.30 w dniu 16.04.Cleopatera się zgodziła więc jak to iza990 zaczęła malować córeczkę a Cleo synka.Iza skończyła malować córkę o godz. 00.01.Razem z Cleopaterą ustaliłyśmy że córka będzie miała na imię Rina.Po krótkim czasie iza990 zaczęła ją opisywać a Cleopatera zaczęła opisywać jej brata.Więc tak się stało i teraz ją razem opisujemy.

O kucyku

Wygląd

Rina ma karmelowo-czarne długie włosy.Kolor karmelowy jest pierwszy i pokrywa kolor czarny który i tak widać.Sierść małej klaczki jest szarawa ale nie aż tak odziedziczyła sierść bardziej po tacie. Oczy Riny są fioletowe tak same z siebie nie odziedziczyła tego po żadnym członku rodziny.

Charakter

Rani jest zabawna,mądra i waleczna.Cechę waleczności zdobyła po rodzicach zabawe tak samo a mądrość po pradziadkach.Czasem Rani jest wojownicza co przeszkadza.Oczywiście tą cechę też odziedziczyła po rodzicach.Klacz jest czasem ciekawska.

Umiejętności

Latanie Rani ume jatać ale nie tak wysoko aż nad chmurki umie latać nad ziemią.Jej mama uczy ją latać co dwa dni żeby nie zapominała jak wszystko robić.

Zwinność

Rani jest zwinna dlatego że umie uciec przed np.przed bratem.

Mądrość

Rani jako mała pegazica wie kto wznosi słońce a kto księżyc.Rani jest jedyną pegazicą która to wie w mieście (oczywiście z tych mniejszych xD)

Rodzina

Mama

Mama Riny jest pegazicą o szarej sierści,ciemno brązowych włosach i jasno brązowych oczach.

Tata

Tata Riny jest jednorożcem o białej sierści,Czarnych włosach i niebieskich oczach.

Brat

Brat Riny jest jednorożcem tak jak tata.Jej brat ma szarą sierść po mamie,Czarno-białe włosy po tacie i niebieskie oczy i też wiecie po kim.

Szkoła

Przedszkole

Rani poszła do przedszkola w wieku 3 lat.W przedszkolu było dużo jednorożców i pegazów jednak nikt nie dorównywał Rinie w nauce.Rodzice Riny byli z niej dumni za tak dobre osiągnięcia w nauce Rani pojechała z nimi do Kryształowego królestwa ale to inna bajka.W przedszkolu było głośno co godzinkę była drzemka a według Riny obiadki były pyszne.W przedszkolu oczywiście się uczyli wiele kucyków (można powiedzieć że było ich sporo) nic nie rozumiało,ale Rina rozumiała wszystko.W przedszkolu Rina ma jedną koleżankę Klarę z która się razem bawi.Rani chodzi do przedszkola o 9.00 a wraca o 13.00.W przedszkolu nic nie zadają do domu ponieważ to tylko przedszkole a Rani się z tego powodu cieszy ponieważ ma więcej czasu na zabawę.

Stopnie

W przedszkolu nie ma ocen lecz są słoneczka.Słoneczka są wklejane do specjalnych notesików dzieci i są liczone jako stopnie.Zgadnijcie ile słoneczek ma Rina to już jest rozwikłanie dla was podpowiem wam 5 stron ale po ile?Więc tak Rina ma trzy strony po sześć słoneczek a dwie po pięć.

Wynagrodzenie

Rina dostaje jako wynagrodzenie wyjazd do kryształowego królestwa gdzie może się bawić ile chce oprócz tego może pójść z jednym z rodziców do pracy.

Z życia kuca

Tajemnica paczka

Klacz szykowała się do szkoły gdy przyszła do niej paczka,której nie dało się otworzyć w dziwny sposób została ona zapakowana.Rina musiała pójść do szkoły więc zostawiła paczkę w domu.Lekcje mijały szybko jednak klacz musiała zostać o godzinę dłużej na kółku,zniecierpliwiona czekała na koniec lekcji który nastąpił,Rina szybko wyleciała i w domu od razu zabrała się za paczkę.Rina próbowała otworzyć ja na różne sposoby a to pukała,waliła ale nic.Po kilku rodzinach jej tata zauważył tą paczkę i spytał się czemu klacz jej nie otwiera ona prosto w oczy bo wiedziała mu ,,Nie wiem"Razem z tatą Rina próbowała otworzyć paczkę.W końcu na czele stanęła mama która była lekko wściekła  również zdziwiona ale równocześnie się śmiała.Rina zapytała się czemu mama się śmieją i dostała odpowiedź ,,Przecież to proste dostałaś paczkę która jest zapakowana zaklęciem które poznasz później ta paczka jest od Celestii która chce zobaczyć jak poradzisz sobie z etapami , które pomogą ci ją otworzyć". Mała klaczka bardzo chciała otworzyć paczkę lecz posłuchała mamy i ją zostawiła.Codziennie próbowała myśleć o co chodzi z etapami lecz nie znalazła odpowiedzi.Dino mówił klaczy żeby dała sobie spokój lecz jak to ona gdy nie było rodziców ciągle myślała.

Nocne niebo

Gdy kończył się dzień Rina poprosiła mamę o latarkę żeby móc iść na górkę i zobaczyć księżyc,mama się zgodziła ale pod warunkiem że pójdzie z nią.Klaczki poszły na górkę obserwować księżyc.Minęło 30 minut i były na miejscu akurat w tedy Luna wznosiła księżyc,ten widok był piękny dla młodej klaczki.Diana spytała się czy nie chce podlecieć bliżej do księżyca,Rina się zgodziła i weszła mamie na plecki i stamtąd patrzyła na księżyc.Mała klacz nigdy nie widziała tak pięknego nieba z góry,księżyc pył taki wielki gwiazdy tak pięknie świeciły a chmurki były takie szarawe.Nocnego nieba z góry nie da się zapomnieć przynajmniej tak mówi Rina.
Nocne niebo.jpeg

Ciekawostki

  1. Rina miała mieć niebieskie oczy.
  2. Rina powstała dnia 16.04 około godz.23.
  3. Rina została pisana do 01.00 17.04.
  4. Rina będzie miała znaczek piórka

Dorosłość

Wygląd

Rina jako dorosła będzie miała te same kolory grzywy ale będzie ona dłuższa.Jako znaczek będzie miała piórko dlaczego?Dlatego że będzie to znak delikatności.

Dorosła Rina.jpeg

Bitwa

Rina walczyła z bratem lecz poległa,jej brat swą magią przywołał ogień a Rina wstała i pomimo ran wbiegła w ogień...Później rozbudujemy w każdym razie obrazek bitwy 
Brat i siostra.jpeg

Rina i Death walczacy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki