FANDOM

KartinyRatina (imie pochodzi od od niemieckiego słowa Retina, czyli saitkówka), miła, mądra i wysportowana klacz. Ma 12 lat i uwielbia grać w siatkówke, piłke nożną, badmintona i prawie każda gre sportową. Jej znaczek przedstawia kółka olimpijskie. 
Ratina

Imię pochodzi od niemieckiego słowa Retina, czyli siatkówka

Female picto.png
Klacz
Zajęcia nauka, udziały w zawodach
Rodzina
Krewni Tanna
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
#eeee05
#0e0034
sierść

Colour shape.png
#3434cc
#330294
Oczy
 
Colour shape.png
#99ff00
Znaczek
Koła olimpijskie, za poświęcenie w pierwszym meczu siatkówki

Wygląd

Ratina ma niebieską sierść z ciemnoniebieskimi kopytkami, które w jej dzieciństwie były normalne. Włosy klaczy są żółto-ciemnoniebieskie. Oczy ma zielone. Pegazica nosi jasnofioletowy naszyjnik z gwiazdą. 

Charakter

Ratina jest miłą i skromna, zawsze wszystkim pomaga. Z każdym próbuje się zaprzyjaźnić, ale nie jest nadgorliwa. Klacz często pokazuje swoja mądrość na testach w szkole, gdy dostaje piątki. Jednak zamiast się chwalić, że jedyna dostałą piątkę woli dać komuś korki, aby ta klacz też dostałą dobrą ocenę. 

Historia

Kopytka

Najciekawsza historia Ratiny jest o jej zmianie kopytek. Ratina przez 2 miesiące ćwiczyła grę w  siatkówkę, miała wziąć udział w zawodach po raz pierwszy. Ćwiczyła i wszystko szło jej świetnie. W końcu przyszedł dzień zawodów, klacz w ogóle się nie denerwowała. Miała nadzieje, że uda jej się wygrać. Weszła z drużyną na boisko i mecz się zaczął. Drużyna w której Ratina grała to Kartiny, a grały przeciwko różyczką. Wszystko szło świetnie. Pierwszy set wygrały Kartiny, drugi Różyczki, wiec 3 set był decydujący. Napięcie było wielkie, w końcu doszkło do remisu 24-24. Ostatni strzał miał być decydujący, piłka miała spaść na boisko. Ratina nie wiedziała co ma robić więc podskoczyła i odbiła piłek która trafiła na ziemie w drużynie przeciwnej. Po wyskoku Ratina upadłą i obdarła całe kopytka. Wtedy pojawił jej się znaczek. Po meczu klacz przez tydzień nosiła bandaże, gdy je zdjęła jej kopytka były ciemniejsze niż reszta sierści. Ratina jest dumna ze swoich kopyt.

Imię

Według twórczyni kucyka klacz miała być świetna w grze siatkówkę, ale siatkówka po angielsku jest bardzo znana wiec wzięła w języku niemieckim i zmieniła literę 'e' na 'a' i wyszło to imię.

Piłka nożna

W V klasie wuefista Ratiny wybrał ją do drużyny dziewczęcej piłki nożnej. Wzieła udział w zawodach i udało jej się wygrać. Później znowu i tak wygrała kilka meczy. W drużynie byłą także Tane. Kilka miesięcy później (a dokładnie 2) Ratina zapisała się do klubu piłkarskiego i ma zamiar wziąć udział w zawodach. Niedawno Ratina reprezentowała szkołę w zawodach sportowych. Udało jej się i drużyna wygrała pierwsze miejsce. 

Badminon

Klacz uwielbia grać w badmintona i gra często na zawodach, Ratinie bardzo się to podoba. Kucyk brał udział w zawodach i wygrała czwarte miejsce spychając z podium szkołę która zawsze wygrywa!

Przyjaciele

  1. NPNZ
  2. NKNŚ

Więcej z Fandomu

Losowa wiki