FANDOM

Purple Secret
MLP8.png
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Misje specjalne

Zajęcia księżniczek Nauka

Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
Green
Pink
Oczy

Colour shape.png
Pink
Red
Sierść
 
Colour shape.png
Purple

Historia

Dość długawa więc kliknij by zobaczyć pełną wersję. Tutaj zaś umieścimy streszczenie: Księżniczki ogłosiły poszukiwania kucyka, który miał zastąpić Rainbow Dash, która wstąpiła do Wonderbolts. W tym czasie ziemski kucyk ( teraz mama PS) zaczęła rodzić. Wtedy mąż zabrał ją na Wzgóże by mogła poprosić o coś gwiazdy. Poprosiła o to by jej dziecko zobaczyło nową Rainbow. Później po mimo wielu kłopotów i pułapek dobiegły do pałacu, a Celestia krzykneła: To ten jednorożec! On to nowa Rainbow .

Historia Księżniczki Purple Secret

Jej życie stało się take szczególne w chwili złamania rogu. To było tak: PS bawiła się na podwórku, kiedy wróciła jej róg był złamany. Odłamano resztki i próbowano zmienić ją w pegaza . Geny wzięli od Soumer. Lecz w dziwny sposób zmieszały się geny waszki. Kiedy miała juz 12 lat zaczęła występować w cyrku dla dobra rodziny. [1]Dodany przez Masza108Lecz jak zaczynała otwierać skrzydła, wszyscy się z niej śmiali, a ona upadała. [2]Dodany przez Masza108Nie miała lekko. Straciła wszystkich przyjaciół oprócz Chocolate Drink, którą znała od małego. Jeździły co rok na obozy ćwiczące magię, lecz ta już nie mogła jechać na te obozy.

-Gdybym tylko wiedziała, jak pozbyć się tych skrzydeł, na pewno przyjęli by mnie na obóz lotniczy - myślała.

Pewnego dnia jej los obudził się i zaczął piąć się do szczęścia. Została proszona do wykonania misji specjalnej. Tamta nie była pewna czy potrafi lecz podjeła się misji, z nadzieją złamania skrzydeł waszki. Szła już parę tygodni przez las lecz jak dotąt ne znalazła świątyn Ducha Green. Narzekała cały czas. I kedy tak sobie narzekała wpadła na tę świątynie z myśląc wciąż o złamaniu skrzydeł. Weszła przestraszona do świątyni i usłyszała, że jeśli reprezentatką Ducha Green, on zapewni jej normalne skrzydła. Choć długo się jej udawało powstrzymać od pokusy wreszczie oddała się w ręce Ducha Green. On nie zniszczył jej ponieważ bał sie Celestii, która byłaj jej matka chszestną. Zanim całkowcie oddała się złu,  pożuciła przyjaźń i przetestowała nowe skrzydła. [3]Dodany przez Maja108Wyszło idealnie. Po jakimś czasie oddała się całkowicie duchowi. Nie była stanowczo gotowa żeby się powstrzymać jej magii myślała Green. Lecz coś jednak ją nie pokoiło w PS. Z czasem zrozumiała, że tamta wciąż jeszcze nikomu nie zrobiła krzywdy. Nie miałała tylko pojęcia czemu, więc szybko do nej podeszła i z troską zapytała:

-Czekasz na kogoś?

-Nie, tylko chciałabym wrócić do domu.

Green po tej rozmowie stanowczo bardzej szantażowała PS. Wtedy tamta zaczęła być jej marionetką. Wyglądała okropnie. [4]Dodany przez Masza108I mała za znaczek błyskawice zła. Nie myślała już o żadnej osobie. Nie pamiętała mamy, taty, a nawet CD, była już w niepamięci. Kiedy to właśnie ona wróciła z obozu dowiedziała się o misji z której PS nie wrociła. Pobiegła do lasu i w godzinę znalazła świątynie. Szybko wbiegła po 2 minutach leżała przez PS. [5]Dodany przez Masza108Bardzo się wystraszyła kiedy sama to zobaczyła. Tymi oczami którymi umiała kochać i tolerowć. Nie puściła łez lecz bardzo żałowała. Chce być dobra, lecz znaczek mi zabrania. Na te słowa znaczek zniknął, a ta miała gładki bok. Nie była szczęśliwa gdysz nadal tkwiła w rozpaczy za jedyna przyjaciółką. Była zła na samą siebie i na waszkę co dodała do jej ciała swoję geny. Naglę puściła jedna drobną czystą łezkę. Cieszyła się jednak za to, że nie straciła, jej na zawsze. Lecz i tak miała zażalenia do samej siebię za skrzywdzenie przyjaciółki. [6]Dodany przez Masza108Była zdania, że nie ona była godna Celestii, że nie ona jest tą co oprze się Green, że nie ona powinna być głównym aktorem w cyrku. Płuki miała skrzydła pegaza należała do Green. Więc [7]Dodany przez Masza108wstała roszczohrana i głośno krzyknęła:

-Oddaj mi skrzydła, przez ciebie skrzywdziłam przyjaciółkę, już nie obchodzą mnie te skrzydła. Chciałam je mieć, żeby mieć wiele przyjaciół, a nie pozbyć się ostatniego jaki mi został, jesteś potworem.

Na te słowa Green została uwięziona w porcelanowym słoiku. Jeżeli chodzi o PS zaczęła się dziwnie unosić i wirować kiedy opadła wyglądała dziwnie. Miała ładne skrzydełka,  nowe uczesanie, jednym słowem wyglądała przecudownie. Jak motyle źrebię.  [8]Dodany przez Masza108Wtedy CD wstała, a Celestia zjawiła się w świątyni razem z jej dwójką poddanych. Powiedziała tylko, że przeteleportuje je do pałacu. Kiedy już się w nim znaleźliśmy dopiero PS zauwarzyła swój nowy znaczek. Celestia zaczeła mówić. Już ci to wyjaśnie. I zaczyna się piosenka Twoja ważna rola. Tuż potem zaczeła się koronacja. Celestia przemówiła:

- Niedawno moja chrzestna córka powróciła z misji. Na której okazała się lojalnością tak wielką, że nawet oparła się pokusie ducha Green. Podczs kiedy była kontrolowana zdobyła znaczek nieprawidłowy, lecz odkryła jej prawdziłe przeznaczenie polegające na zostaniu ksężniczką lojalności.Zazeła się króciutka piosenka: ,,Kiężniczka nadeszła, naprawiła naszę serca. I choć to pegaz jest, zdała najtrudniejszy test. Na koniec przemówiła PS:

-Chciałam szczerze podziękować za pomoc jaka było przybycie na czas do świątyni CD. Za ten wyczyn mianuje ją moją pomocnicą w sprawach lojalności.

Wygląd

Młody pegaz ma zieloną grzywe i ogon. Jest fioletowej maści. Nosi żółto-niebieski strój. Przed przemianą posiadała skrzydła ważki , lecz po pewnym czasię jej skrzydła stały sie skrzydłami motyla rysowanego przez małe dziecko . Inaczej skrzydła inspirowane dziecięca wizja motyli. Pięknie wygląda!

Charakter

PS jest raczej nieśmiała , lecz kiedy w gre wchodzi przyjaźń stawia opór nieśmiałości . Zdaję sobie sprawę kiedy zrobi coś nie tak i jest bardzo wygadana . Nigdy nie zostawia przyjaciół i jest bardzo lojalna

Pamiętnik

Historia kolorowanki

Kiedy PS poszła do przedszkola pani rozdała im kolorowanki . PS zobaczyła , że na jej kolorowance jest jakiś porcekanowy wazon . Podczas kolorowania zauważyła , że wszystcy maja kolorowanki związane ze znaczkiem . Zawstydziła się braku znaczka i zaczeła myśleć o wazonie . Z tej histori wynika , że Celestia przewidziała znaczek PS

Szkoła

PS chodzi do paru szkół

Przyjaciele

 Wystąpienia

Pokój

Hotel1.PNG
PS w swoim pokoju ma plakaty, misia, puzzle i domki .

Ciekawostki

  • PS Porzuciła  jednym odcinku przyjaciółkę
  • Jej rodzice nie mają skrzydeł ani rogu , a ona była jednorożcem lecz jest motylim źrebiem
  • Jako jedyna oparłą się pogusię Ducha Green
  • Jej skrzydłą zmieniły wygląd
  • Posiada  zastępczy klejnot lojalności
  • PS ma piegi, troche podobne do Applejack.

Galeria

<tabber> |-| Używanę w innych artykółach=

|-|

Materiały dodatkowe=

  • Cyborg
  • Jako ogier
  • Flatershi jako pegaz przerobiona
  • W nowej stylizacji
  • Jako alikorn
  • W trakcie przemiany
  • PS w toważystwie LB w wersji Equestria Girls
  • Marzenia PS (kliknij)
|-|

Prace uzytkowników=

brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki