FANDOM

Artykuł w edycji
TwilightSzablonEdycja.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Maja108

Opis

Lena ma wiele nie sprawdzonych przepisów. Jednak boi się, że je zapomni więc zrobia książke kucharską.

Kulki w czekoladzie

Składiki i inne:

Potrzebujemy ryżu, okruchów z waszych ulubionych ciastek, foli, miski, czekolady i jak kto chce to barwniki

Przebieg pracy

Na sam początek rozwijamy kawałek foli. Wysypujemy trochę na folie ryżu. Na te warstwę wysypujemy nieco okruchów z ciastek ( mogą być i inne małe smakołyki). Znowu wysypujemy trochę ryżu. Zwijamy folię w jakby sakiewkę tak by w środku powstała kulka. Następnie wlewamy czekoladę do miski i wkładamy kulkę. Jeżeli jest to danie na imprezę zalecam pomoczyć w barwnikach, będzie kolorowo. Kulki mogą zostać wykorzystane jak i wypełnione w różne sposoby. Jeżeli używasz zamiast okruchów rodzynków to możesz ryż nasypać do środka, a rodzynki na wierzch.

Galareta z czekoladą i dodatkami

Składniki: Galaretka ( dowolny smak), czekolada, dodatki: orzechy, owoce, żelki, rodzynki, bita śmietana i inne.

No to zaczynamy. Galaretę sporządzamy w miseczce. Trochę proszku z torebki zostawiamy. Potem przekrajamy na pół. Do środka wkładamy kawałki czekolady i inne dodatki które mają być w środku jak orzechy.  potem w miejscu przekrojenia dorabiamy galaretę z reszty proszku. Na wierzch dajemy inne dodatki ja śmietana i owoce które mogą znaleźć się w obu miejscach. Jak kto chce może zrobić ciastka z tą właśnie galaretą.

Różowe naleśniki

Robimy zwyczajnie naleśniki przed każdym mieszaniem dodaj  barwniku. Ciasto powinno wyjść koloru barwniku. Potem smażymy. Delicje, po prostu pyszne naleśniki są kolorowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki