FANDOM

Księga l - jest to pierwsza księga z cyklu ksiąg opowiadań z innej beczki, jest naśladowaniem serialu Grachi, któy przy okazji Paula zacheca do obejrzenia. 

•Bochaterowie•

♥Paula♥ - główna bochaterka. Na początku przyjaciółka Matildy (Pauli), a później jej rywalka o serce chłopaka. NPNZ Mechy (czyt. Meczy) (Agaty). Zakochana w Danielu. Opiekunka troga dzieci. Na początku nieświadoma czarownica. W opowiadaniach opisywana jest jako Grachi.

♥Agata♥ - drugoplanowa bohaterka. Wroginia Matildy (Dublee) i czerwonych panter, zakochana w chłopaku jednej z nich - Chemie (Czemie, jej anagramie). NPNZ Grachi (czyt. Graczi). Córka asystentki mamy Matildy (Dublee). W opowiadanich opisywana jest jako Mecha.

♥Dublee♥ - drugoplanowa bochaterka. Na początku niby przyjaciółka Grachi (Pauli), a później jej rywalka o serce chłopaka. Szefowa czerwonych panter. Bogata i popularna klacz. Na początku nieświadoma czarownica. W opowiadanich opisywana jest jako Matilda.

♥Mia♥ - trzecioplanowa bochaterka. Młodsza siostra Daniela, kucynka Chemy, siostra Luisa i Roberta. Podopieczna Grachi. W opwiadanich opisywana jest jako Melani.

♥Moniczka♥ - trzecioplanowa bochaterka. Jedna z czerwonych panter, zakochana w Chemie. W opowiadanich opisywana jest jako Katty.

•Opowiadania•

To są trzy opowiadania. Pierwsze ma 74 rozdziały, drugie 81, a trzecie 50. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki