FANDOM

Opowiadania z innej beczki
Opowiadania z innej beczki - startowe.png
 Opowiadania z innej beczki- opowiadanie napisane przez Paule. Większość z nich jest na podstawie książek, serialów czy filmów, któe Paula ogląda lub oglądała. 

WYJAŚNIENIE: Opowiadania - są one opowiadaniami z rozdziałami nie serialami i nie. Wszystkie są zapisywane w wielkim tomie ksiąg, które Paula trzyma w szafce i uzupełnia, następnie kopiuje i sprzedaje kopie w zaufanej księgarni. Z innej beczki czasem się mówi, że ktoś pisze na różne tematy w jakiś opowiadaniach, a one się nie łączą. Paula wymyśliła, że użyje tego. W jej opowiadaniach są różni bohaterowie. Może zdarzyć się tak, że w jednym opowiadaniu jakiś kucyk jest największym wrogiem Pauli, a w innym jej NPNZ. 

Księga l

Księga l składa się z opowiadań na podstawie ulubionego serialu Pauli 'Grachi'. Paula jest główna bohaterką, a jej NPNZ i córka asystentki mamy Matildy to będzie Agata. Zgłoszenia przyjmujemy do końca miesiąca. 

Czekamy na kucyka, który zagra wredną Matilde z jej trzema koleżaneczkami ze szkoły, czyli panterami. Szukamy też kucyka który zagra przystojnego Daniela, jego kuzyna Cheme i jego młodsze rodzeństwo rodzeństwo, czyli siostrę Melanii i braci Luisa oraz Roberta. Szukam ich rodziców, czekamy na kucyka, który będzie tatą Grachi, potrzebna jest też matka Matildy i asystentka, oraz córka asystentki mamy Matildy, a zarazem NPNZ Grachi (Pauli). I wielu innych bohaterów. Po wpisaniu w komentarzu nazwy kucyka albo podajecie kim ma być wasz kucyk, albo po prostu piszecie żebym to ja wybrała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki