FANDOM

Mynday Mint

mała kucharka

Galeria postaci
Zajęcia nauka gotawania i zabawa.
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
#7BCDC8
#F26D7D
Sierść

Colour shape.png
#F49AC2
#7BCDC8
Oczy
 
Colour shape.png
#00BFF3
Znaczek
Babeczka
Znaczek mint.jpg
 Mynday Mint - (z ang:  my-mój day-dzień mint - mięta,N-nic nie znaczy ) młoda klacz, jednorożec, od niedawna mieszka w Ponyville i nie ma tam jeszcze żadnych przyjaciół. Ma ich poza Ponyville.

Wygląd

Znaczek mint.jpg

znaczek

Mynday.png

Mynday mint

Mynday ma błękitne oczy. Grzywę koloru morskiego, a sierść malinową, a przy pyszczku niebieski. Jej znaczek to babeczka. Zwykle nosi granatową kokardkę przy uchu, ubranko granatowe i ciemne balerinki.

Osobowość

Jest miła i zabawna lubi się bawić i gotować.Jest czasem nie znośna i nie miła, czasem leniwa.Chciała by zdobyć przyjaciół.

W szkole

Mynday3.png

Uczy się dobrze i ma dobre oceny.Kucyki jej nie dokuczają i ona jest dla nich miła.Chce się z nimi zaprzyjaźnić.Ale jeszcze nie ma przyjaciół bo jest nowa.

Magia

Czaruje dość dobrze jak na swój wiek umie;

-unosić przedmioty

-Znikać

-Wyczarować ciasto

Mynday4.png

-Wyczarować przyrządy kuchenne.

-I jeszcze kilka zaklęć

Umiejętności kucharskie

Jest dobrą kucharką ale jeszcze się uczy, niestety nie ma gdzie uczyć się gotowania umie, jak na razie piecze ciasta, torty itp.

Pomoc innym:

Mint lubi pomagać innym ale nie zawsze ktoś chce tej pomocy, czasem to denerwuje inne kucyki albo nie. Ale ona i tak lubi pomagać. Zawsze pomoże gdy ktoś ją oto prosi. Można powiedzieć że ma wielkie serce.

Rodzina

Mint ma mamę i tatę.Jest jedynaczką do czasu bo niedługo będzie miała rodzeństwo i bardzo się z tego cieszy.Ma 2 ciocię ze strony mamy i 2 wujków i 2 kuzynów. Ze strony ojca ma 3 ciocie i 1 wujka i 2 kuzynki. Ma też rudą króliczkę Lin i często chodzi do szarego królika z parku.

Przyjaciele

  • Flower -historia na stronie Flower

Historia

Mint na początku mieszkała w Starland krainie nie daleko Northern Land, tam zdobyła znaczek, tam miała przyjaciół i tam jej mama prowadziła małą cukiernię. Mieszkała tam kilka lat, ale później przeprowadziła się do Ponyville. Gdy pojechała na wakacje do Canterlotu poznała Green. Jeździła do niej co wakacje, ale później się pokłóciły nie wiadomo o co. Na początku była niezadowolona z wyprowadzki, ale mama jej obiecała że wakacje przyjadą tu do cioci więc Mint była mniej zawiedziona. W czasie tej podróży dowiedziała się, że będzie miała rodzeństwo. Nie przejęła się tym, ale w nowym domu ze 3 godziny skakała ze szczęścia. Następnego dnia przygarnęła małą rudą króliczkę Lin. Później z mamą zaczęły szukać nowej szkoły.

Ciekawostki

  • Kiedyś przyjaźniła się z Green Bird.
  • Urodziła się 1 maja
  • Jej imię nie pasuje do talentu
  • Prawdopodobnie ma 9 lat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki