FANDOM

Moon Sun Star

Pomocnik

Moon Sun Star by Cleopatera.png
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Oczyszczanie nieba z chmur burzowych.
Rodzina
Małżonek Peach Jam
Dzieci Apple Jam
Rodzice Moon Fall, Star Sun
Rodzeństwo Sunny Day i Cloud Like
Dziadkowie umarli
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
#62c4e1
Sierść
 
Colour shape.png
#fff59b
Oczy
 
Colour shape.png
#a7dd17
Znaczek
niebieski ksieżyc i 3 gwiazdki nad nim.
CM Moon Sun Star by Cleopatera.png

Moon Sun Star- (  jej imię oznacza - Księżyc Słońce, Gwiazda - przetłumaczone z języka angielskiego na polski ) - Dorosła Klacz pegazica urodzona w Cloudsdale.

Powstanie

Powstała dzięki Creatrowi MY Little pony Mac Donalds. Znana gra polegająca na tym by ucharakteryzować kucyka tak by mu się podobało.

Wygląd

Moon jest jasno żółta klaczką z jasnozielonymi oczami. Posiada długą kręcona niebieską grzywę i ogon. Jej znaczek oznacza 3 gwiazdki nad księżycem.

Osobowość

Z natury Moon jest bardzo tajemniczą klaczką. Nie jest ani rozgadana ani cicha taka  w sam raz. Jest bardzo spokojna, opanowana, niecierpliwa, potrafi się zdenerwować i bywa chwilami anarchiczna ( lubi innymi rządzić). Zadania przyjmuje od razu bez zastanowienia czy podoła rady.

Historia

Narodziny

Narodziła się w Ponyville ponieważ szpital w Cloudsdale był pełny i ich nie przyjęto. Rodzice na początku nazwali ją kruszynka bo była bardzo małym źrebakiem. Zauważyli bardzo dziwne w tej klaczce. Jej dziwne zachowanie zaczęło się po paru miesiącach kiedy zauważyli że klaczka nie bala się burzy a kopytkami próbowała rozgromić chmury. Wiedzieli że imię do niej nie pasuje i zmienili na Moon ( tajemnicza) Sun (pogodna)  Star(gwiazda). Wiedzieli że ta mała klaczka jest wyjątkowa. Z niemowlęcia i bobaska minął czas i stała się źrebakiem.

Wychowanie i zdobycie znaczka

Wychowywała się w domu i w szkole w Cloudsdale. Pierwszy lot zaliczyła z trudem, ponieważ gdyby nie szczęście i los miałaby nie zaliczony lot. Wydarzyło się w to w pochmurny dzień. nauczyciel pan Orange Cloud miał odprawić egzamin. Wszyscy jej znajomi zdali i czas miał przyjść na nią. Ponieważ była zbyt pewna siebie rozpędziła się kopytkami i odbiła od chmury mocno trzepocząc skrzydełkami. Sunęła parę metrów i zaczęła spadać. Spadła na ciemną chmurę która zaczęła uderzać w drzewo i ją poraziła. zdenerwowana Moon mocno kopnęła chmurę która zniknęła i trzepocząc skrzydełkami powtórzyła lot. Kiedy wylądowała nauczyciel oznajmił ze zdała egzamin oraz otrzymała znaczek. Wiedziała że oznacza kontrolę nad nocnym niebem nie tylko chmury ale i tez zjawiska.

Praca

Poznanie Applejama

(wkrótce)

Problemy finansowe

(wkrótce)

Wspólne wychowanie

(wkrótce)

Zainteresowanie

Cytaty

Relacje

Rodzina

Znajomi ( Przyjaciele)

Relacja Moon Sun Star z Flower

W święta Bożego Narodzenia Moon  spieszyła się szukając choinki na święto. Przypadkiem wbiegła na Flower która też gdzieś się spieszyła.Flower pierwsza chciała przeprosić, ale Moon kopytkiem machnęła i powiedziała -To ja przepraszam - i podniosła klaczce pakunki

Flower: -Bardzo Ci dziękuje. Jak masz na imię? -zapytała spoglądając na klaczkę.

-Nazywam się Moon Sun Star a ty? -zerknąwszy okiem na stojącą z zieloną grzywą klaczką.

-Zwą mnie Flower. Może porozmawiamy w kawiarence jest tuż obok -Moon przytaknęła głową i postawiła nowo poznanej osobie co tylko chciała. Porozmawiały i wyszły wymieniając się adresami. Po długich spotkaniach stały się przyjaciółmi.

Galeria

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki