FANDOM

Miracle Destiny

Złoty Celebryta

Galeria postaci
Zajęcia Odkrywca lekarstwa na nowotwór
Rodzina
Małżonek Firefly
Dzieci brak
Rodzice Amaze Brack i Tina Carmela
Rodzeństwo Cleopatra
Dziadkowie umarli
Krewni nie zna
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
#000000
#8B4726
#B803FF
Sierść
 
Colour shape.png
#FFCC99
Oczy
 
Colour shape.png
#DEB4CB
Znaczek
Czerwona tabletka z ciemnoczerwonym kółkiem
Artykuł w edycji
TwilightSzablonEdycja.png

Miracle Destiny- ( Cud Przeznaczenia - z angielskiego)- Jednorożec z skromnej rodziny urodzony w Ponyville. Pierwszy wraz z 3 przyjaciół odkrył lekarstwo wycofujące nowotwór. Za czyn otrzymał Nagrodę Złotego Celebryty i zaszczytny tytuł i uznanie do grupy Celebryci. Posiada dwoje rodziców i trzech wspaniałych oddanych przyjaciół. Kiedyś posiadał siostrę ale umarła na nowotwór kiedy była małym źrebakiem.

Wygląd

Umaszczenie

Urodził się z brzoskwiniowym umaszczeniem dziedzicząc to po którymś z dziadków. Jego ojciec posiada białą sierść, matka posiada sierść jaśminową,  a on z kolei odziedziczył brzoskwiniową sierść. Często się go pytają czy nie ma jakiegoś pokrewieństwa z ziemskimi on twierdzi że nie.

Grzywa, Bródka i Ogon

Posiada krótką grzywę spiętą w koński kucyk. Ma naprawdę troszkę dłuższą od grzywy brodę i posiada długi postrzępiony ogon. Grzywę, Ogon i Bródkę ma czarno brązową- fioletową. Jego ojciec posiada czarną  brązową grzywę, ogon i bródkę, a matka posiada fioletowo jasnoróżową grzywę, i ogon. Fiolet jest  odziedziczony od matki a brąz i czarny od ojca.

Oczy

Odziedziczył piękny lila róż od matki. Jego ojciec posiada fioletowe oczy. Zaskoczony zdziwił się dlaczego nie odziedziczył po ojcu, badania wykazały że tę cechę odziedziczyła jego zmarła siostra.

Znaczek

Nie posiada znaczka co wszystkich zaskoczyło. Przypuszczali że dostanie za ogromne odkrycie. Jednak tak się nie stało. Poszukuje  swojego przeznaczenia oprócz wielkiego odkrycia.Kiedy wytworzyli pierwsze tabletki ze wskazaniem powstały w barwie czerwonej jak krew. Wtedy pojawił się jego znaczek. Czerwona tabletka. Wiedział że to było od dawna  jego przeznaczenie.

Osobowość

Nerwowość

Stał się nerwowy kiedy jego pierwsze badania nie wychodziły. Kiedyś był spokojnym ogierem ale impulsywność i zapal w odkryciu czegoś czego nikt nie dokonał sprawiły, że ogier stał się nerwowym przeciwnikiem.

Zapał do pracy i Cierpliwość

Praca w poszukiwaniu lekarstwa na walkę z nowotworem uczyniły z niego zapaleńca. Cierpliwie badał pierwsze rośliny  które miały wycofać efekt uboczny nowotworów. Niestety rośliny jedynie tamowały( powstrzymywały) efekt a nie likwidowały. Rozwścieczony zaczął dalej poszukiwać.

Gniew i Upartość

Cokolwiek mu nie wychodzi z badań  on staje się agresywny i uparty jak osioł. Nie da sobie i nikomu pozwolić aby dał sobie z pracami spokój.

Rozwaga

Jest bardzo rozważnym kucykiem ponieważ w badaniach ostrożnie przeprowadza eksperymenty. Gdyby nie był rozważny nie byłby lekarzem a przy okazji naukowcem.

Przyjacielska Natura

Jego przyjacielską naturę rozpoznasz po zamiarze. Stara się być miłymi opiekuńczym kucykiem nie dla osób jakich wyznaczy jako rodzina i przyjaciele. Krótko ujmując nie jest przyjazny dla obcych i wrogów.

Historia

Narodziny

Urodził się w skromnym miasteczku zwanym Ponyville. Jego rodzice byli bardzo szczęśliwi że się im pierwszy urodził syn. Nadali mu imię wymyślając na oryginalne i wymyślili Miracle Destiny. Jako mały źrebak mało sprawiał problemy, ale najwięcej awanturował się zwracając na siebie całą uwagę. Jako mały brzdąc często nieświadomie używał magii sprawiając obu rodzicom problemy wyjaśniając u sąsiadów( kiedyś nieświadomie u sąsiadów przewrócił dzban soku)

Wczesna Nauka

Zaczął bardzo wczas naukę. Wpierw wysłano go do przedszkola z w którym mu się nudziło, ale jakoś przetrwał. Poznał parę źrebaków które z nim się bawiło ale na pokaz.Tak naprawdę go nie lubili dlaczego? Bo nie miał fajnych zabawek jak oni, tylko używane i nienowoczesne. Zignorował ich kompletnie .  Po przedszkolu zaczęła się szkoła. W Szkole uznawano go za dziwaka bawiącego się liśćmi i obserwującego procesy. Nauczyciele cenili go jako najlepszy wzór przez co inni byli zazdrośni i zaczęli go naśladować.

Dorastanie

Dorastał samotnie bez przyjaciół. Po szkole czekały go swoje obowiązki a potem eksperymenty na roślinach. Mijały lata i  skończywszy szkołę w Ponyville poszedł na 3 lata do Canterlotu.

Pierwsza Przyjaźń

Tam w szkole Canterlocie  właśnie niespodziewanie do niego zagadał FireFly. Okazało się że on też  interesuję się tym co on i zaprzyjaźnili się.

Wyższa Szkoła

Dostał zaproszenie do Akademii Luny, Twilight, Cadence i Celestii zwaną Akademią 4 księżniczek. W tejże akademii były kierunki już na zawód. On Wybrał Naukowiec Medycyny. Nie miał tak lekko z kopyta. Nauka była bardzo ciężka ale jakoś sobie poradził.

Druga Przyjaźń

W Tejże  akademii poznał Magic Waterfall. Wspaniała klaczka posiadająca bardzo dużą wiedzę o kwantowej mocy.

Pierwsza Praca

Pracował w laboratorium medycznym nad uzyskaniem tkanek idealnych do przeszczepu. Pierwsza praca nie była łatwa jak każda ale sprawiała mu tyle radości.

Efekty Pracy

Efekty solidnej pracy przynosiły w ciągu miesiąca korzyści dla laboratorium gdzie postanowili go na stale zatrudnić.

Awans na Naukowca

Trzecia Przyjaźń

Wspólna Praca z przyjaciółmi

Wieloletnie badanie

Odkrycie

Wytworzenie lekarstwa i pojawienie się znaczka

Nagroda i Tytuł  Złotego  Celebryty

Życie towarzyskie z przyjaciółmi

Życie u boku partnera

Relacje

Rodzina

Mama

Tata

Siostra (przed śmiercią)

 Najbliżsi Przyjaciele

Znajomi jako Przyjaciele

Partner

Umiejętności

  • Magia
  • Nauka

Zainteresowania

  • Magia
  • Nauka
  • Historia
  • Fizyka

Skróty imienia

  • Des
  • Mir
  • Cledes

Ciekawostki

  • Od dziecka interesował się nauką. Zafascynowały go rośliny.
  • Jako pierwszy odkrył lekarstwo na nowotwór.

Przypisy

  • Wymyślony by me.
  • Znaczek pomysł  Izy

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki