FANDOM

Milvey to kraina przenosząca się w sposób magiczny, a nawet znikająca. Dlatego Celestia zaprzestała zajmowania się tą krainą. Kraina to wyrwany kawałek ziemi, na którym jest wodospad, zajmuje on dużo miejsca dlatego domy są również ale na mniejszych kawałach ziemi. Są tam również różne okolice i każdy z jakiejś pochodzi ale niektóre nie mają wystarczających warunków do życia i są niezamieszkane. Okolice nazywają tam Ziemiami.

  • Czerwona ziemia - za gorąca, żyją jedynie nieliczni miejsca zajęte 0/5 (więcej nie przetrwa i to ja przydzielam kuce gdzie mieszkają, ale na razie nie ma na wiki kuców z tej krainy).
  • Szkarłatna ziemia - na szkarłatnej ziemi żyją kucyki zmarźlaki. 0/20
  • Pomarańczowa ziemia - za dzika, mogą żyć jedynie 3 kuce,0/3.
  • Żółta ziemia - miejsce dla 0/40 kucyków więcej się nie zmieści ale muszą lubić farmę.
  • Zielona ziemia - największa i najbardziej zamieszkiwana dla prawie nieskończoności kuców (czyli 100 kucy).
  • Niebieska ziemia - Ziemia niebieska jest bardzo blisko wodospadu i może na niej żyć 0/5 kucy. Ponieważ jest tam dosyć zimno.
  • Ziemia Indygo - Ta ziemia jest strasznie mokra bo dotyka wodospadu. Miejsca 0/10.
  • Ziemia błękitna - błękitna ziemia jest duża i można w niej bez obaw mieszkać, znajduje się również tam większe latające źródełko niż w innych ziemiach. Jednak jest mała i może tam być tylko 0/50 kucy.
  • Ziemia morska - Jest tam dosyć przyjemnie, bo mieszkańcy żyją w środku wodospadu.
  • Ziemia fioletowa - niezamieszkana, wysyła się tam kucyki skazane na śmierć ponieważ jest tam strasznie wiele tornad i innych niebezpiecznych zjawisk pogodowych, oraz nie ma jedzenia.
  • Ziemia różowa - na tej ziemi nie można mieszkać ponieważ jest mała i znajdują się na niej tylko: Przedszkole, SP,Gimnazjum i Liceum/
  • Ziemia brązowa - Na brązowej ziemi jest bagno i mogą żyć tam 0/2 kucyki.
  • Ziemia biała - jest nie zamieszkana bez wyjątków (ale na śmieć to co innego) ponieważ każdy tam zamarźnie.
  • Ziemia szara - Na szarej ziemi  żyją wszystkie rasy rzadkie prócz alikornów czyli np. Podmieńce.
  • Ziemia beżowa - Na beżowej ziemi jest tradycja, że chodzi się tam tylko by zakopać kapsułę czasu ale nie wiadomo dlaczego taka tradycja powstała.
  • Ziemia czarna - czarna ziemia jet po prostu nie zamieszkano bo i wszyscy się boją nawet wypowiedzieć te nawę.
  • Ziemia granatowa -  jest wprost identyczna do ziemi Indygo, ale innego koloru i trochę dalej.
  • Złota ziemia - na tej ziemi jest miliard kucyków chciwych ale tak naprawdę to nie ma tam złota.
  • Ziemia tęczowa - to ziemia z cechami każdej ziemi z koloru tęczy.
  • Ziemia wszystkich kolorów - to ziemia z cechami wszystkich ziem w krainie.

I oczywiście jest pewien układ

  1. Pegazy to brutale i są okropne
  2. Jednorożce to zrzędy i również są złe.
  3. Ziemskie kucyki należy podziwiać gdyż dają obie radę bez mocy.
  4. Alikorny mają wszystkie cechy i są najlepsze.
  5. Każdy alikorna ma dwa pegazy jednego sługę, drugiego do zabawy jego kosztem, tak samo z jednorożcami, ale w tym przypadku nie jak w poprzednim, zabijanie jest zabronione, a Ziemskie kuce to doradcy.

Mieszkańcy

Brak. Ja wybieram kucowi ziemie i koniec!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki