FANDOM

Mellodie

DJ'ka

Galeria postaci
Zajęcia Nauka (sporadycznie), tworzenie remixów na imprezy
Rodzina
Rodzice Blue Violin

Sweet Melody

Rodzeństwo Scarlet
Dziadkowie Music Mystery

Fire Flight

Shiny Diamond

Thunder Roar

Krewni Piano Sounds
Wygląd
Kopytka

Colour shape.png
Black
#c6c7c1
Grzywa

Colour shape.png
White
Black
Róg

Colour shape.png
White
#c6c7c1
Znaczek
MellodieCM.png

Mellodie- klacz, jednorożec. Uczennica drugiej klasy liceum o gwałtownym, ale przyjaznym charakterze i talencie muzycznym.

Powstanie

Na angielskim rysowałam sobie kuce. Tak powstała pegazica z czarną grzywą w desingu Fluttershy i potarganym ogonem o szarej sierści. Jej znaczkiem była srebrna szesnastka. Po lekcjach postanowiłam zrobić go w kreatorze 3D. Wtedy wygląd klaczy​ uległ zmianie: grzywa i ogon zyskały białe pasemka, sierść również stała się biała, a kopytka nabrały czarnego koloru. Zmienił się też znaczek- na boku pojawiły się dwie ósemki złączone u góry belką. Przez wpływy mojego brata pegaz stał się jednorożcem. Klacz została nazwana Melody. Pomyślałam jednak, że imię to jest tak suche, aż​ woda wysycha, więc przekształciłam je nieco i tak powstała Mellodie.

Życiorys

Narodziny

Melly urodziła się 16 XI. Pierwszą osobą, która ją zobaczyła była bliska przyjaciółka mamy Mel- położna Frown Cure. Każdy, kto ją widział od razu orzekał, iż jest to "Przesłodki bobasek". Jej pierwszym słowem było "koculek" (w wolnym tłumaczeniu "kocurek"). W stosunku do obcych nie była nieufna, raczej otwarta i śmiała. Taka została do dzisiaj.

Lata źrebięce

W przedszkolu Mellodie była bardzo śmiała, odważna i lubiana przez dzieci. Uwielbiała naukę (dah, wtedy) i jak każdy brzdąc w jej wieku zabawę. Już wtedy na wszystkich przedstawieniach zachwycała publiczność (dah, rodziców) grą na skrzypcach. Gry na instrumentach nie uważała za swój talent, zgodnie z rozumowaniem przedszkolaka myślała, że każdy źrebak codziennie pod okiem flegmatycznej pani Prim Notes zręcznie posuwa smyczkiem po strunach. Używać rogu nauczyła się pod koniec przedszkola, kiedy podczas występu juniorów w filharmonii narodowej miała się ukłonić i... spadła z dośc wysokiej sceny. Nagle ku zdziwieniu zgromadzonych kucyków, które już odwracały wzrok, aby nie patrzeć na połamane kości dziecka i nie słuchać płaczu, Melly wylądowała w miękkim futerale na wiolonczelę, który nieświadomie sama sobie podsunęła. Od tamtej pory klacz porzuciła skrzypce i zaczęła grać na wiolonczeli, która w pewnym sensie uratowała jej życie. 

Podatawówka

Mellodie uczęszczała do szkoły podstawowej w Baltimare. Miała wiele koleżanek, a dwa ogiery się w niej podkochiwały. Problemów z nauką raczej nie miała, uczyła się przeciętnie, na 4 i 5. Na jaw wyszło jej lenistwo. W poszczególnych klasach:

Pierwsza

Poznała swoją późniejszą najlepszą przyjaciółkę: Jelly Joke i zagrała pierwszy koncert grając na wiolonczeli. Urodziła się Scarlet, jej siostra. Złamała kopytko przewracając się na schodach. Druga Zaadoptowała kotka, którego nazwała  Alyson. Później okazało się, że Alys jest panem Alysonem, a Melly ma uczulenie na sierść kota. Został więc oddany b​abci​ Mel- Music Mystery.

Trzecia

Me​llodie otrzymała znaczek. Zaczęła uczęszczać na kółko teatralne, gdzie poznała "trzecią muszkieterkę", swoją przyjaciółkę Golden Courtain. Zaczęła dokładną naukę magii, która nie szła jej za dobrze. Korepetycje dawała jej babcia.

Czwarta

Mel podciągnęła się z języków oraz matematyki. Ulubionym przedmiotem klaczy stała się mimo to muzyka. Jej nauczycielka zauważyła talent Melly i zaproponowała jej rodzicom szkołę muzyczną. Kiedy klacz usłyszała o tym pomyśle od razu go skrytykowała, nie chcąc zostawić Jelly Joke. Mimo tego od następnego roku Mellodie miałachnodzić do szkoły muzycznej w Baltimare. Na  włosku wisiało również kółko teatralne.

Piąta

Melly namówiła Jelly Joke na udział w kółku teatralnym, dzięki czemu dalej mogły się spotykać, a Joke poznała Courtain. W nowej szkole Mel na początku czuła się nielubiana i próbowała przekonać rodziców do powrotu, jednak później doszła do wniosku, że tu zdobędzie odpowiednie wykształcenie do tego, co chce robić w przyszłości.

Szósta

Mellodie przyzwyczaiła się już do szkoły muzycznej. Rodzice klaczy przedstawili sprawę jasno i Mel nie mogła chodzić już na kółko teatralne. Straciła więc możliwość spotkań z Golden Courtain, a przez przeprowadzkę do Manehattanu nie mogła widywać się również z Joke.

Gimnazjum

Manehattańskie gimnazjum nr 23 cieszyo się dobrą opinią. Bardzo wysoki był poziom nauczania magii, eliksirów, matematyki i na szczęście dla Mel muzyki. W poszczególnych klasach:

Pierwsza

Mellodie nie od razu przyzwyczaiła się do ilości lekcji. Nie zdarzało jej się mieć jedynek, ale często siedziała nad książkami do północy. Poznała dwie koleżanki: Silver Heart i Diamond Shine. Nie zastąpiły jej one jednak Joke i Courtain.

Druga

Silver i Shine okazały się fałszywymi przyjaciółkami, które wykorzystywały Mellodie do pożyczania kasy na zakupach i dźwigania plecaków. Mel zabłysła na lekcjach magii i stała się pupilkiem pani Twice Elixir. To dało jej wyższą pozycję w grupie i więcej osób zaczęło się nią interesować. Zakochał się w niej Sound Tear, bardzo wrażliwy, uczuciowy i przystojny muzyk, którego Mel musiała odrzucić, bo wiedziała, że nie jest gotowa na miłość.💔

Trzecia

Mel wygrała ogólnoequestriański konkurs muzyczny i otrzymała nagrodę w postaci 300 podkówek (ok. 500 zł), którą wydała na głośniki i płyty winylowe. Nie mogła dłużej wiązać życia z muzyką klasyczną, chciała być DJ'ką. Rodzice nie traktowali jej planów poważnie, ale kiedy do domu przyszła ogromna paczka do Melly, uwierzyli, że ich córka nie chce współpracować.

Liceum

Mellodie chodzi do liceum nr 4 w Manehattanie. Znowu jest pupilkiem pani od muzyki. Już na początku roku spotkało ją baaaardzo miłe zaskoczenie... W poszczególnych klasach:

Pierwsza

Kiedy Mel była na rozpoczęciu roku nagle usłyszała znajomy głos, później drugi, jeszcze bardziej znajomy. Przed oczami mignęła jej brązowa grzywa Jelly Joke. Nagle nie mogła uwierzyć własnym oczom- przed nią stała Joke z Golden Courtain. Nie widziała ich od czterech lat! I teraz będą chodzić razem do liceum. Mel wybiła się na tle szkoły przez sobotnie imprezy, którym sama przewodziła. Na jednej z nich poznała Wave Trainera, późniejszego chłopaka.

Druga

Aktualnie Mel jest w drugiej klasie liceum. Chodzi z Wave Trainer'em, a Jelly i Courtain dalej są jej przyjaciółkami.

Historia znaczka

Mellodie była w trzeciej klasie szkoły podstawowej. Wiadomo było, że jej talentem jest muzyka i oczekiwano tylko na znaczek. Mel próbowała już pianina, skrzypiec, gitary, klarnetu i wiolonczeli ale dopiero kiedy w domu swojej cioci bawiła się sprzędem DJ'skim na jej boku pojawiła się pospolita nutka. Jej rodzice uważali, że jest to efekt ćwiczeń gry na skrzypcach, które odbyła godzinę wcześniej. Melly jednak poznała prawdę w liceum, kiedy nie wiadomo dlaczego przypomniała sobie tamte zdarzenia.

Wygląd

Teraz

​  Mellodie jest białym jednorożcem o czarnych, cieniowanych kopytkach​. Jej grzywa i ogon są czarne z białymi pasemkami. Najczęściej nosi je rozpuszczone, a grzywkę opada na oko. Kiedyś nosiła ją spiętą spinką ozdobioną kluczem wiolinowym, ale tylko dlatego, że mama jej tak kazała. Znaczek przedstawia czarną nutę i symbolizuje talent do robienia remixów i (jak ona sama to nazywa) DJ'owania. Szare oczy sprawiaja, że jej spojrzenie wydaje się być lekko dziwne tajemnicze. Jej aura na rogu jest srebrna.

Jako źrebak

Mała Mel miała krótką, czarną grzywę i ogon. Jej sierść była takiego sameo koloru, jak teraz, ale cień kopytek pojawił się tylko na tylnych. Jej oczy były czarne. Miała również piegi w szarych odcieniach, które zniknęły z jej policzków w drugiej klasie.

Wady

  • Kłamie
  • Nie lubi koperku =D
  • Czasami  bywa leniwa
  • Tępi kujonów
  • Obżera się na weselach.

Ulubione potrawy :3

  • Kluski z serem (po canterlocku: makaron z twarogiem)
  • Babeczki
  • Penne z sosem borowikowo- szpinakowym, podawane na świeżym policzku wieprzowym, BEZ KOPERKU!
  • Frytki z siana
  • Koktajl z jogurtu naturalnego z truskawkami i owsem
  • Owsianka
  • Owsiana z makaronem
  • Płatki owsiane
  • Owies
  • Żelki

Mieszkanie

Baltimare

Mellodie mieszkała w trzypokojowym mieszkaniu w samym sercu rodzinnego Baltimare. Kiedy urodziła się jej siostra, rodzice pomyśleli, że potrzebują większej przestrzeni. Dwa lata póżniej kupili obszerny dom jednorodzinny na obrzeżach Manehattanu.

Manehattan

Mellodie od początku była zachwycona nowym domem. Wielki ogród, pokój z widokiem na las, jacuzzi w łazience... Nie mogła się doczekać, aż zaproisi tam Jelly i Courtain. Nie miało to jednak miejsca aż do liceum...

Przyjaciele​

Ze szkoły

  • Sweet Note
  • Violin Stage
  • Sweetsong
  • Music Light
  • Te naj, naj:
  • Jelly Joke
  • Golden Courtain

Rodzina:

  • Scarlet- siostra
  • Blue Violin- tata
  • Sweet Melody- mama
  • Piano Sounds- kuzyn
  • Music Mystery, Fire Flight- babcia i dziadek od strony mamy
  • Shiny Diamond, Thunder Roar- babcia i dziadek od strony taty

Przezwiska

Te mile widziane słyszane:

  • Mel
  • Melluś
  • Melly

Te mniej mile:

  • Melon
  • Melinka (jeżeli babcia to mówi, to brzmi tak słodko... Zatem tylko jej pozwala tak mówić)
  • Większa Scarlet (No błagam, porównywać ją do Scar?!)

Każdy ma swoje dziwactwa...

...a Mellodie nie jest wyjątkiem. Uwielbia bowiem, ku pamięci pana Alysona nosić kostium kota.

MellodieMeow by Filly.JPG

Meow!

Idolka

Kiedyś

Jej idolką była Octavia Melody, której postać przyswajano jej od dziecka. Była też wychowywana w głębokim podziwie dla Księżniczki Celestii.

Teraz

W piątej klasie poznała w internecie sylwetkę Vinyl Scratch. Za cel w życiu uznała wtedy osiągnięcie takiej perfekcji w remiksowaniu, jak sama Vinyl.

Cytaty

-  "Kotecek" - jej kultowy cytat, pierwsze słowo i ulubione powiedzonko w jednym.

-  " Co, kucykota nigdy nie widziałaś?!" - kiedy Jelly Joke zobaczyła ją w stroju kota.

" OMG, co tak stoicie jak te widły w gnoju!"- zawsze, kiedy stoi w kolejce.

Ciekawostki

  • Polubiła Diamond Shine, ponieważ jej babcia ma podobne imię..
  • Dziwnym trafem ma urodziny wtedy, kiedy ta oto userka.
  • Nie lubi czytać lektur.
  • Jest uderzająco podobna do Mysterious Musician, ale autorka stworzyła ją przed dołączeniem na tąże Wiki.
  • Na początku myślała, że Vinyl Scratch jest ogierem.
  • Sama o sobie mówi, że jest : Kucykiem, jakich wiele. Standardem jest, że ktoś w Equestrii rodzie się z talentem muzycznym, później pdbywają się ceregiele typu: koncerty, nagrody... I niewiadomo kiedy i jak, nagle próbujesz światutu udowodnić, że nie jesteś ani MarySue, ani biednym, skrzywdzonym,kicykiem, nad którym trzeba się litować".

I

♠♥Filly♥♠ znana również jako 💞♠♥Filly♥♠💞

Więcej z Fandomu

Losowa wiki