FANDOM

Magic Love
Magic Love.png
Zajęcia Podróżowanie po świecie
Głos
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
#F06EA9
Sierść
 
Colour shape.png
#662D91
Oczy
 
Colour shape.png
#2E3192
Znaczek
Wielka gwiazda z małymi gwiazdkami
ZnaczekMagic.png
 Magic Love (ang.Magia miłości)- klacz, która podróżuje po świecie, aby patrzeć jak rozwija się miłość kucyków. Jednorożec, ponyfikacja DianaxDLove.

Jak powstała

Powstała dziewiątego lutego około godziny 18.26

Czemu powstała?

Więc tak Magic Love powstała z nudów ponieważ tak gadałam se na skype i zachciało mi się stworzyć kucyka no to stworzyłam kucyka nie chciało mi się go malować na paincie no to stworzyłam go w Creatorze.Na początek zrobiłam ją jako projekt czyli że była na początek jako brudnopis do puki nie osiągnęła 5000 bajtów. Wtedy właśnie skasowałam (brudnopis) i zaczęłam dodawać ją do kategorii. Kiedy to pisałam w tym samym dniu o godzinie 20:50 gadam z koleżanką xD i to piszę. Więc Magic Love w ten sposób powstała :)

Wygląd kucyka

Wygląd grzywy

Troszkę ciemniejszy różowy.

Wygląd śerści i oczu

jej śerść jest fioletowa a oczy ciemno niebieskie.

Charakter

Zalety

Love jest miła i ciekawska. Kiedy patrzy na zakochane kucyki może siedzieć i je obserwować godzinami.

Wady

Love potrafi działać na nerwy czyli kiedy kucyki nie chcą żeby je oglądała nadal to robi.

Zajęcia

Uczenie się magii

Magic Love uczy się magii.Podróżując po świecie zna coraz więcej zaklęć.

Podróżowanie po świecie

Magic Love od kiedy była mała podróżowała po świecie.

Archeologia

Magic Love czasami zajmuje się Archeologią.

Marzenia

Zostać księżniczką miłości

Magic Love bardzo by chciała wiedzieć wszystko o miłości i stać się księżniczką Miłości tak jak Cadance.

Zobaczyć Canterlot

Magic Love chciała by zwiedzić Canterlot.

Znaczek

Magic Love ma swój uroczy znaczek to ciemno niebieska gwiazda z czterema błękitnymi gwiazdkami.

Ciekawostki

Róg

Czy wiesz że Magic Love miała być ziemskim kucykiem?

Fryzura

Czy wiesz że Magic Love ma inną fryzurę?

Creator

Czy wiesz że Magic Love nie długo nie będzie miała zdjęcia z Creatora?

Relacje

Magic Love nie szuka przyjaciół na stałe ponieważ podróżuję i ciągle zmienia miejsce przebywania.Kiedy była mniejsza miała najlepszą przyjaciółkę Klarę ale po tym jak zaczęła podróżować już jej nie widziała.

Alterego

Wygląd

Jej alterego jest ciemno fioletowe z ciemno różową grzywą i z czerwonymi oczami. Alterego Love nie cierpi przygód i podróży jest przeciwnością Magic Love.

Złe zachowanie

Alterego Love jest bardziej nie znośna od Love lubi dokuczać i wyzywać innych.

Dlaczego Magic Love?

Dlaczego moja ponysona ma na imię Magic Love dlatego, że zachciało mi się coś z sercami itp więc postanowiłam że będzie się nazywała właśnie tak mam też drugi powód dlatego że przypomniałam sobie o Trixi i pomyślałam że tak będzie miała na imię Magic Love. Magic od magi Love od miłości. Więc czemu nie połączyć tego razem prawda? Więc tak zrobiłam i tak oto powstało to imię.

Historia

Magic Love jako mała klaczka chciała podróżować ale nie mogła w ogródku bawiła się w poszukiwaczkę przygód.Kiedy dorosła wyruszyła w świat kiedy podróżowała spotykała wiele kucyków. Magic Love podróżując uczyła się miłosnych zaklęć i archeologii. Zwiedziła wiele miast i wsi ale najbardziej chciała zwiedzić Canterlot ponieważ słyszała o nim tak wiele.Nie wiedziała gdzie się znajduje ponieważ nigdzie nie było mapy. Magic Love tak chciała go zwiedzić ponieważ to najlepsze miasto do obserwowania zakochanych par. Love podróżowała i zbierała informację w jakim kierunku jest Canterlot i próbowała do niego dotrzeć. Mijały lata, ale Magic Love się nie poddawała i szła dalej. Pewnego razu doszła do kryształowego królestwa. Zachwycona pobiegła do niego. Kiedy ujrzała kryształowe kucyki ich domy była bardzo szczęśliwa. Ale nic jej tak nie uszczęśliwiło jak zamek. Kiedy weszła do zamku spotkała Cadence która była władczynią miłości. Magic Love spytała się czy Cadence nauczy jej wszystkiego o miłości...Cadence się zgodziła i dała wolny pokój Love. Po 5 latach nauki wiedziała już prawie wszystko. Spytała się Cadence jak dostać się do Canterlotu i usłyszała odpowiedź. Magic Love od razu ruszyła do celu. Po roku ujrzała Canterlot omal nie zemdlała był taki przepiękny więc została w nim na dwa lata a potem jak to ona ruszyła w dalszą podróż. Koniec :) 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki