FANDOM

Lili Blue

Smutna klacz

Lili Blue by iza990.png
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Smutanie
Rodzina
Rodzice Nie wiadomo
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
#a29f9f
Sierść
 
Colour shape.png
#246eae
Oczy
 
Colour shape.png
#9a3d9b
Znaczek
Na razie brak
Artykuł w edycji
TwilightSzablonEdycja.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: iza990

Lili Blue - (ang. Lili Niebieska - Dla tych co nie wiedzą Lili to po prostu imię) Klacz, Pegaz Lili jest smutnym kucykiem nigdy się nie uśmiechnęła. Klacz mieszka w Ponyville, nie ma rodziny i mieszka sama. Ta klacz jest pełnoletnia. Ponyfikacja Izy990 tak samo jak obrazek.

O kucyku

Wygląd

Klacz jest niebieska, jej włosy są szare a oczy różowo-czerwone. Włosy są dosyć długie do piersi.

Charakter

Lili jest typem smutnego kucyka nikt nie wie dlaczego i jaka jest.

Smutek

Tylko ja i wy teraz wiecie dlaczego jest smutna. Więc tak Lili kiedyś też taka była ponieważ zginęli przez to że jakiś kuc ich zabił. Lili to niestety widziała a miała 3 latka nie pamięta jego wyglądu niestety. Musiała się schronić u jej babci, która niestety była chora. Kiedy jej babcia zmarła Lili miała 15 lat i nie miała nikogo musiała sobie radzić sama. Od tego patrzenia się jak wszyscy umierają Lili nie umiała żyć.

Skrzydła

Lili ma duże skrzydła których nie używa ponieważ nie umie nikt jej nie uczył.

Szkoła

Lili poszła do szkoły tuż po śmierci rodziców z czego się nie uczyła. Każdy chciał jej pomóc ale nic do niej nie docierało o prócz krzyków jej rodziców. Gdy miała 15 lat zostawiła naukę dla pracy a pracowała na farmie. Jej życie szkolne było trudne.

Praca

Lili pracuje na farmie z czego się utrzymuje. W tej pracy zasiewa pola, nawadnia i orze. Dla niej obojętne jest to gdzie pracuje chce tylko żeby jej smutki znikły, lecz widoku umierania rodziców nie da się zapomnieć. Jej praca musi być staranna dlatego że wszystkie plony muszą być dobre.

Śmierć rodziców

Jej rodzice mieli 23 lata kiedy zginęli. Rodzice Lili szli drogą z Lili lecz pewien ogier ich zaatakował a Lili pobiegła za siebie lecz się odwróciła i zobaczyła tylko jak sprawca ucieka. Klacz podbiegła do rodziców i płakała tak przez cały wieczór puki ktoś jej nie znalazł. Jej rodzice byli dla niej mili i ją szanowali lecz śmierć im przeleciała przed oczami. Dziś są już w niebie i spoglądają na swoją córeczkę.

Przyjaciele

Lili nie ma przyjaciół nikt jej nie chce pomóc ponieważ nie chcą się wtrącać. Lili nie myśli o przyjaciołach kiedy ktoś coś do niej powie nie ma jej na świecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki