FANDOM

Wpis 1

Dzisiaj zaobserwowałam coś dziwnego, jakby mgławicę. Naprawdę, piękny widok!  Zastanawiam się jak ją nazwać. Mam nadzieję, że przyjdzie mi to w najbliższym czasie, abym mogła bliżej zapoznać się z nową towarzyszką. Może Kastor i Erydan zdradzą mi postać nowej mieszkanki.

Z Gwiazdą Polarną dzieje się ostatnio coś dziwnego. Ostatnio przygasa, a przecież jako najjaśniejsza gwiazda ...  nie powinno tak być! Muszę z nią natychmiast porozmawiać. Może jest trudny powód jej rzadkiego zachowania?

Raport ogólny

Wzejście w niebo: Prawidłowe

Prawidłowe światło: Dobre

Problem: 1

Wpis 2

Okazało się, że Gwiazdę Polarną zaczął zasłaniać Cefeusz. Musiało jej być smutno, dlatego zrobiła się taka markotna. No cóż, problem rozwiązany. Na razie gwiazdy świecą na niebie prawidło.

Raport ogólny

Wzejście w niebo: Prawidłowe

Prawidłowe światło: Prawidłowe

Problem: 0

Wpis 3 

Już wiem jak nazwać nową mgławicę! Diamond ze względu na jej diamentowe pierścienie. Zapis: Nowa mgławica, Diamond.

Księżyc pięknie świeci, widać, że Luna się postarała. Mogę obserwować przez lunetę chichoczące gwiazdy. Zaśpiewam im kołysankę.

Raport ogólny

Wzejście w niebo: Z lekkim opóźnieniem

Prawidłowe światło: Prawidłowe

Problem: 0

Wpis 4

Dzisiaj noc perseid! Rocznica mych urodzin. Jest cudownie. Wszystkie gwiazdy prawidłowo zlatują z nieba. Pomogłam już wielu osobom i właśnie wróciłam znowusz do kosmosu gdzie moje miejsce. Biedna klaczka. Wpatrywała się na mnie na ziemi z lizakiem w kopytku. Jako jedyna nie ubiegała się o życzenie. Okazało się, że jej matula jest bardzo chora. Spełniłam więc jej marzenie i uleczyłam jej matkę. Jeszcze dzisiaj zaglądnę do okna jej domostwa i zobaczę jak się czują. W ogóle spełniłam na ziemi pięć życzeń. Czeka mnie jeszcze jednak pracowita noc, przecież gwiazdy same nie spadną ;). Dziś kończę jakieś kilka dziesiąt tysięcy lat! Zdrowie!

Raport ogólny

Wzejście w niebo: Idealne

Prawidłowe światło: Prawidłowe

Problem: 0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki