FANDOM

Artykuł w edycji
TwilightSzablonEdycja.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: -spectra208-
Klaudia Green Art - 9-letni kucyk ziemski. Ponysona użytkowniczki -spectra208-.Jej siostra to Laura jej mamą jest Dorothy Blue Art, a tatą Zbyszek DarkBlue. Mieszka na krawędzi Ponyville ze swoją rodziną. 
Klaudia

Klejnot Życzliwości

Galeria postaci
Zajęcia Nauka

Zabawa z siostrą

Rysowanie

Rodzina
Rodzice Dorothy Blue Art

Zbyszek DarkBlue

Rodzeństwo Laura BlackSport
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
SaddleBrown
Sierść
 
Colour shape.png
Burlywood
Oczy
 
Colour shape.png
SpringGreen
Znaczek
Zielony ołówek

Geneza powstania

Klaudia nie miała tak dużo zmian w ciągu 3-4 lat.

Wygląd

KLaudia2013i2015.png

Tak zmienił sie mój styl rysowania.

Klaudia najpierw za znaczek miała gruby pędzel z ciemno-zieloną farbą. Autorka wymyśliła ze swoją siostrą, że będą mieć takie koktajle, że jak się je wypije zmienia się kolor sierści (kiedyś byłam mega silly ;-;). Klaudia  miała jasno zielony. Styl rysowania w 2013 r. był ...jakby go narysowała   5-cio latka, ponieważ autorka miała dopiero 7-8 lat. Nastepny styl (nie narysowany na tym obrazku) był już trochę bardziej estetyczny. Teraz autorka wzięła się w garść i postarała się.

Imię

Najpierw miała mieć po prostu Klaudia, a teraz przedłużyłam jej imię. Teraz jej imię brzmi Klaudia Green Art, ponieważ mój ulubiony kolor to zielony i lubię rysować. Stąd wzieło się "Green Art".

Głos

Klaudia jak na małą klacz ma wysoki głos. Czasami jak mówi "r" brzmi jakby miała francuski akcent ale to tylko czasami. Często mówi niewyraźnie i szybko, dlatego mało kto rozumie jej mówienie.

Wygląd

Wiek

Na początek muszę narysować!!

Umaszczenie

Jest zwykłym chudym ziemskim kucykiem. Jest trochę wyższa od źrebaków i troszkę niższa od nastoletnich kucyków.Jej sierść jest koloru beżowego. Na dwóch bokach ma znaczek ołówek. Jej sierść jest puchata i milutka.

Grzywa

Klaudia ma grzywę w kolorze bardzo ciemny blond.Grzywkę ma prostą i nie lubi jej spinać. Zazwyczaj ma rozpuszczone włosy, ale do szkoły ma związane w kitkę. Nie lubi też robić sobie warkoczyków, ale czasami są wyjątki. Można jej grzywę nazwać "prostakiem". Siostra Klaudii uważa, że powinna swoja grzywę spiąć, ale Klaudia wstydzi się spiąć ją.

Oczy

Ma bardzo duże oczy.Są w kolorze zielono-niebieskim z lekkim brązem.Ma pięć rzęs.Mama uważa że ma piękne oczy.Rozmiar oczu prawdopodobnie odziedziczyła po tacie a kolor,po mamie.

Makijaż

Klaud nie może się jeszcze "makijażować" ponieważ je za młoda.I tak woli wyglądać naturalnie.

Znaczek

Jej znaczek przedstawia zielony ołówek.Grafit ołówka jest w kolorze czarnym.Ma go na dwóch bokach.

Ogon

Jej ogon jest brązowy.Zwyczajnie ma prosty ogon rzadko coś z nim robi.Czasami tylko robi kitek.Siostra KL lubi gogłaskać bo jest milutki w dotyku.

Ubiór

Klaudia czasami nosi ubrania takie jak:koszulka,kurtka,spodnie,buty itd.Sukienki nosi baardzo rzadko.

Gala Grand Galopu

Pierwsza

Klaudia na swoją pierwszą Galę Grand Galopu założyła jasno-zieloną sukienkę.Zakonczenie i rękawki sukienki są białe.Na sukni są zielone i niebieskie serduszka.Grzywa jest uczesana w kitka.
Klaudia na Galę.png

Klaudia na swoją pierwszą Galę w życiu.

Druga

Kryształowa

Klaudia by monkfishyadopts.Cleopatera.png

Wersja użytkowniczki Cleopatera

Wersja 1

Wersja pierwsza jest autorstwa Cleo.Jej grzywa jest uczesana jak zwykle tylko jest krótsza.Nosi na kopytkach granatowe buciki.Ogon też jest uczesany jak zwykle.

Wersja 2

Niedługo!

Historia

Narodziny

Klaudia Bobas.png

Słodziusia malusia Klaudusia

Klaudia urodziła się w Ponyville w maju jak w gaju.Wtedy była jedynaczką.Na początku mieszkała u babci ale bardzo krótko bo tylko 2 miesiące.Po tych dwóch miesiącach przeprowadziła się do małego domku.Bawiła się z rodzicami bo nie miała rodzeństwa.

Przed narodzinami siostry i ślub rodziców

Mała Kladia urodziła się przed ślubem rodziców.W październiku jej rodzice mieli wziąć ślub.Gdy rodzice pojechali na ślub kilko-miesięczna Klaudia została pod opieką cioci i babci.

Okres 1-2 lat

Klaudia w wieku roczka pojechała na weekend do Canterlotu.Wynajmowali pokój w skromnym hotelu.Spotkała Celestię i Lunę pierwszy raz.Malutkiej Klaudii spodobały się władczynie Equestrii.

Narodziny siostry i pierwsza przyjaźń

Jej mała siostra urodziła się w sierpniu.Jak mama przyjechała do domu Klaudia skakała i krzyczała:

Klaudia:Dzidzia,dzidzia!

Kiedy mała Laura płakała Klaudia przychodziła i jej kotek też.Mała Klaudia baaardzo pokochała swoją małą siostrzyczkę.

Osobowość

Poczucie humoru

Klaudia bardzo lubi żartować, czasami ma głupawkę.

Wielka wyobraźń i kreatywność

Klaudia ma bardzo ogromną wyobraźń.Jej kreatywność też jest wielka bo chciała zrobić np.domek dla swoich zabawek.

Życzliwość

Klaudia lubi pomagać innym.Ma dobre serce.Nigdy nikomu nie życzy źle.

Nieśmiałość i wrażliwość

Jest bardzo nieśmiała.Wstydzi się śpiewać przy innych oprócz siostry.Boji się występować na scenie.Złapała ten lęk jak była mała.Chciała brać udział w małej miss.Chciała zaśpiewać piosenkę na początku się udało, ale później się pomyliła i uciekła ze sceny.Ma tak samo z tańcem.Jest też płaczliwa i wrażliwa.Czasami płacze bez sensu.

Zapominanie

Klaudia jest zapominalska np.zapomina coś wziąść,nie pamięta co chciała zrobić(tylko czasami)

Dystans do siebie

Klaudia ma dystans do siebie a nawet sama nie wie co to oznacza.Nie jest po prostu otwarta.Boji się do kogoś odezwać.

Gapowatość

Klaudia jest mega ogromną gapą.Nawet nie zauważyła ogromnego młynu.Kiedy na jej podwórku stała przyczepa nie zauważyła jej.

Nieogarnięcie

Klaudia to nieogar.Na przykład nie wie co gdzie leży w domu.Nie umie za bardzo dbać o siebie.Czasami wszystko olewa i ją o nieobchodzi.

Lenistwo

Klaudii czasami nie chce się wstać i ciągle leży na kanapie lub w łóżku i mówi że jest zmęczona.

Uparta

Klaudia jest uparta jak osioł.Jak się uprze to nie odpuści.

Zespół muzyczny

Klaudia jest w zespole muzycznym z jej przyjaciółkami(jej siostra i Helena).Nazywa się Black Skater.

Powstanie

Klaudia i Laura wtedy były u Heleny.Helena(jej przyjaciółka) bardzo lubiła słuchać muzyki.Nagle przyszedł jej pomysł załoźenia kapeli.Klaudia,Laura i Helena musiały wymyślić nazwę.Helena wzięła swój komiks pokazała mantykorę i powiedziała że zespół może się nazywać "Mantykora".Jednak Klaudia i Laura odmówiły.Później Klaudia popatrzyła na koszulkę Heleny na której był skateboardzista i ta koszulka była czarna.Klaudia wpadła na pomysł żeby nazwały zespół "Black Skater".Laurze i Helenie spodobał się ten pomysł.Poszli do mamy Heleny i powiedzieli nazwe zespołu.Mama Heleny powiedziała że po polsku Black Skater to jest Czarny Rolkarz.Ale napradę to po polsku by było Czarny Skateboardzista.I tak powstał zespół Black Skater.

Piosenki

Piosenki zwykle nie mają sensu.Pierwsza nazywa się "Nastolatki" która się trochę nie rymuje i jest trochę śmieszna.Druga nazywa się "Ekstremalna cisza" która ma już muzykę ale tekstu nie.

Lęki

Ruchome schody

Klaudia boji się trochę jechać po ruchomych schodach.Nie wiadomo skąd to się wzięło.Lubi jechać po ruchomych schodach ale ma problem z wchodzeniem.Gdy wchodzi na schody musi się trzymać mamy za kopyto.

Zjeżdżalnie

Klaudia boji się jechać na wysokich zjeżdżalniach tylko na niektórych się nie boji.Boji się też na bardzo śliskich i wysokich.

Opinie o innych

Twilight

Klaudia poznała Twilie w szkole bo miała przyjść na dzień przyjaźni.Klaudia lubi z nią czytać.Klaudia dobrze sę uczy i może pogadać z nią na temat różnych rzeczy.Twilight pomagała Klaudii czasami w pracach domowych i w nauce do testów,ale również się ze sobą bawią.Klaudii podoba sie nowa księżniczka Equestrii.

Applejack

Klaudia lubi AJ.Poznała ją na farmie.Klaudia wtedy miała pójść z mamą po jabłka na tort urodzinowy dla jej siostry.Applejack chciała zapoznać mamę Klaudii i ją jej rodzince.Klaudia teraz czasami przychodzi pomagać na farmie.

Pinkie Pie

Klaudia pewnego dnia chciała pójść do Cukrowego Kącika.Gdy podszedła to różowa cukierniczka ją poznała ale Klaudia nie.Klaudia zjadła jej ciastko i powiedziała że jest prawie najlepsze na świecie.Klaudia lubi do niej chodzić.

Fluttershy

Klaudia lubi FS.Jest nieśmiała i wrażliwa tak jak ona.Też tak samo jak Fluttershy kocha zwierzęta.Poznała ją w lesie Everfree,gdy Klaudia szła z siostrą i mamą do Zecory po lekarstwo na zgagę.Żółta pegazica właśnie też szła do Zecory.Jej siostra zapytała Flutter jak ma na imię.Klacz zachowywała się tak samo jak przy poznaniu Twilight.Później FS gadała normalnie.

Rarity

Klaudia poznała Rarity na targach gdzie szła na zakupy z tatą.Rarity przypadkiem wpadła na Klaudię i przeprosiła ładnie.Następnego dnia zbliżał się bal przebierańców w szkole Klaudii.Klaudia musiała coś mieć na bal.Przypomniała sobie wydarzenia z wczoraj i Rarity wtedy powiedziała że jest krawcową.Powiedziała szybko mamie i poszła tam z nią.Rarity uszyła dla niej sukienkę.Klaudia lubi trochę Rarity ale nie lubi gdy się popisuje przy kucykach z wyższej sfery.

Rainbow Dash

Klaudia pewnego dnia szła do szkoły z siostrą i mamą.Rainbow Dash ćwiczyła super mega szybkie latanie.RD wpadła nieświadomie na Klaudię.Rainbow się śmiała z tego że Klaudia rozczochrała się przy tym i miała "huragan" na głowie.Rainbow nie przeprosiła tak samo jak Rarity ale chociaż przeprosiła.Później Klaudia powiedziała że bardzo lubi WonderBoltsów.Rainbow powiedziała tylko że Wonderboltsi latają 100% cool.Rainbow zwykle przypadkowo spotyka Klaudię.

Spike

Klaudia uważa że Spike jest kimś więcej niż tylko asysentem Twilight.Lubi się bawić ze Spikem.Poznała go w tymsamym czasie co Twilight.

Księżniczka Celestia

Marzenia

Klaudia ma marzenia.Pierwsze to żeby jej cała rodzina była ciagle zdrowa i baaardzo długo żyła.Drugie to że chce w przyszłości być albo animatorką albo nauczycielką informatyki(wiem,w świecie kucyków nie ma komputerów ;-;).Trzecie to żeby wyszły do sklepów tęczowe długopisy zmazywalne.Kiedyś chciała zostać astronautką czy kosmonautką(nie wiem jaka różnica).

Lubi

Kolejność się nie liczy!

  1. Słoneczne dni
  2. Śmiać się
  3. Rysować
  4. Pić herbatę 
  5. Bawić się nad morzem
  6. Tęczę
  7. Zmazywalne długopisy

A nie lubi..

  1. Horrorów(oprócz jednego nie strasznego)
  2. Grzybów
  3. Gdy się na nią gapią
  4. Śpiewać,tańczyć i występować
  5. Lalek,serialu i zabawek Babie
  6. Typu "księżniczka wróżka ma spódniczke z brokatem i różem"
  7. Frozen

Co kocha

  1. Oczywiście swoją rodzinę.
  2. Przytulać się
  3. Zwierzęta

Relacje

Rodzina

Siostra Laura

Klaudia baaardzo kocha swoją młodszą siostrę.Często się kłócą ale i tak się kochają.Laura jest jej pierwszą BFF.Niebieska pegazica lubi na niej jeździć co czasami jest zbyt uciążliwe.Zwykle chodzą za sobą.Jej siostra też ma obsesje na punkcie jej włosów co czasami drażni Klaudię.

Mama

Klaudi tak samo jak siostrę i tatę bardzo bardzo kocha swoją mamę.Czasami mama na nią krzyczy bo zrobi coś głupiego.

Tata

Tatę też mocno kocha.Tatę długo nie widziała po jego pracy(jej tata pracował w innym mieście\kraju).Wtedy jej tata przyjeżdżał co 5 miesięcy.Tata Klaudii bardzo ją mocno kocha.

Przyjaciele

Helena

Klaudia bardzo lubi Helenę,jest jej przyjaciółką.Mają wspólny zespół "Black Skater",gdy się spotykają piszą piosenki.Poznała Helę w szkole,w pierwszy dzień w pierwszej klasie.Klacze uwielbiają wspólnie się bawić i spotykać.Obie młode klacze mają poczucie humoru.

Umiejętności

Rysowanie

Klaudia świetnie rysuje.Umie nawet narysować samą Celestię.Lubi rysować ale za to nie umię za bardzo rysować psów.

Czytanie

Klaudia lubi czytać.Codziennie czyta.Ma dwie ulubione książki:

  1. Dzieci z Bullerbyn(skucykowana wersja)
  2. Po drugiej stronie lustra(tak,Equestria Girls w świecie kucyków.Wiem,przesadziłam)

Lubi też czytać gazetki.Ma 3 ulubione gazetki:

  1. Top Model(gazetka o modzie)
  2. Kucyki(gazetka o Mane 6 i innych)
  3. MovieStar

Matematyka

Klaudia jest świetna z matematyki.Tylko nie rozumie ułamków i kątów.W szkole na sprawdzianie rozwiązała takie coś:ciocia wyszła z domu o godzinie 7.00,wróciła o godzinie piątej.Ile godzin ciocia nie była w domu?Klaudia rozwiązała to bez problemu ale reszta klasy rozwiązała to źle.Tylko Klaudia to rozwiązała dobrze.

Ortografia

Klaudia jest dobra z ortografii.Czasmi tylko popełnia błędy.

Sport

Pływanie

Klaudia uczy się pływać ale dobrze jej to wychodzi.Lubi także nurkować.

Sny

Klaudia ja chyba każdy ma sny.Najczęściej ma straszne lub dziwne.Tutaj pisze jakie ona pamieta:

  1. Pierwszy będzie dziwny:Klaudia się budzi i widzi swoją babcię z zielonymi lub różowymi włosami i że śpi na fotelu i to w dodatku na środku pokoju.Później idzie do szkoły ale co dziwniejsze sama idzie do szkoły.Widzi tam po drodze różne postacie z bajki.
  2. jeszcze nie miała śmiesznego snu.

Ulubione jedzenie

  1. Hawajska pizza
  2. Zupa ogórkowa
  3. Placki jabłkowe
  4. Czipsy
  5. Ciastka pieguski

Ksywy

  1. Wiewiórka(jeden kolega ją tak nazywa bo ma wystające zęby)       
    Klaudia Wiewiórka by -spectra208-.png

    Jesztem wiewióra!

  2. Spectra(baardzo rzadko i sama siebie tak nazywa)
  3. Klaud
  4. Klaudi
  5. Klaura(połączenie jej imienia i jej siostry)
  6. Klaudusia(przez tatę)
  7. Klaudisia(kolejne przez tatę)

Ciekawostki

  • Jej przyjaciółką jest Helena.
  • Lubi kolor zielony
  • Nie lubi grzybów.
  • Ma lęk przed igłami czyli zastrzykami.
  • Umie na śniadanie wypić nawet 3 kubki herbaty.
  • Je imię po Angielsku to Claudia a czyta się Klodia.I pochodzi z Rzymu.
  • Klaudia wygląda prawie tak samo jak autorka tylko że autorka jest blada(nie,nie jestem aż tak opalona jak ona).
  • Jej skóra jest beżowa dlatego że autorka lubi kawe zbożową a kawa zbożowa jest beżowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki