FANDOM

Karajan Artist

w skrócie Kara

20141215 113111.jpg
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Artystka
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
Indigo
Sierść
 
Colour shape.png
LightBlue
Oczy
 
Colour shape.png
Indigo
Znaczek
Pędzel malujący linię

Karajan

Karajan Artist (łac. Karajan- szalona Artist- artystka)- ma dość nietypowe imię, dlatego wszyscy mówią do niej Kara. Ponysona użytkowniczki Gabi 123. Ma 14 lat, mieszka w Cloudsdale. Na razie chodzi do ogólnego gimnazjum, marzy jednak o liceum plastycznym. Uwielbia rysować, malować, cieniować, kolorować... a kiedy tego nie robi to najwyraźniej siedzi na Youtube lub ogląda anime/czyta mangę (rzadziej- uczy się). Uwielbia też latać- zwłaszcza w burzy, którą w wielu przypadkach sama (jako pegaz) rozpętuje. Nie wie jak wstawić zdjęcie do infoboksa XD.

Powstanie

Długa historia... Na początku miała granatową grzywę, szarą sierść, żółte oczy i znaczek błyskawicy... brr... W drugiej wersji otrzymała błękitną sierść. W trzeciej wygląda tak jak wygląda :D.

Wygląd

Grzywa

Dłuuuga, fioletowa, na końcach postrzępiona. Grzywka "wtapia się we włosy".

Ogon

Jak grzywa- dłuuugi, fioletowy, na końcach postrzępiony.

Sierść

Po prostu... błękitna.

Oczy

Nieco jak oczy Zecory, z tym, że ma rzęsy. Ich kolor jest taki sam jak kolor grzywy.

Znaczek

Pędzel z brązowym trzonkiem, złotym włosiem, malujący fioletowe... eee... coś.

20141215 113111.jpg

Charakter

Ma charakterek... Większości kucyków ciężko jest go określić, bo Kara potrafi udawać osobę, którą dany kucyk mógłby polubić, ale po dłuższej znajomości znajomość tak jakby... pierdut! Znają ją dobrze tylko jej rodzina i dwie najbliższe przyjaciółki. Ogółem, pozostałe kucyki uważają ją za lekko stukniętą... bo tak jest, z tą różnicą, że Kara nie jest "lekko", ale "BARDZO" stuknięta. A jak znajdują ją kucyki, które znają Karą? Przyjazna do zaufanych osób, nie potrafi skrzywdzić zwierzęcia, za to wrogów jak najbardziej (i to z okrzykiem Jii-haa!), a jak "ma fazę" to... szkoda mówić.

Znajomości

Rodzina

Co jak co ale Karajan ma rodzinę dużą niczym ród Apple, w dodatku rozsypaną po całym globie. Dwie ciocie, dwóch wujków oraz pięcioro kuzynostwa w USA (+ babcia i dziadek), daleki wujek z żoną i dziećmi w Wenezueli, ciocia z mężem w Australii, niezliczona ilość krewnych na Wyspach Brytyjskich, a nawet starszy kuzyn w Japonii! Tylko Afryki i Antarktydy JESZCZE nie opanowaliśmy!- komentuje Kara.

Przyjaciele

Ma dwie bliskie przyjaciółki, no i duuużo koleżanek i kolegów. Jedna z nich to Lazy Music, druga- Clever Book. Obie dzielą z Karą pasję do A&M (anime i manga).

BBZ (Bardzo Bliska Znajomość)

Wiadomo o co chodzi... Kara szaleje za pewnym ogierem o imieniu... *szepcze* nikomu nie powiecie, prawda?... Flying Snow. I tak nikt nie wie kto to XD!

Co robi w wakacje

Głównie śpi. Jednak w pogoni za kasą (wszystko wydała na mangi) współpracowała z Rarity jako modelka... w sesji zdjęciowej z kolekcji strojów kąpielowych... Tylko po co kucykom stroje kąpielowe?

Ukryty talent/beztalencie

Kara lubi śpiewać, ale doskonale wie, że nie wychodzi jej to zbyt dobrze. Śpiewa tylko gdy nikt jej nie słyszy, ewentualnie przy zaufanej osobie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki