FANDOM

Ice Tower

Dwa pierwsze odcinki przygód Ice Icicle], w tym odcinku Ice przeprowadzi się do Northern Land i zdobędzie swój znaczek, z pomocą swojej najlepszej przyjaciółki Lili, swojej nauczycielki Colorful cloud i jej przyjaciół. Dowie się, że ma pewien dar, który miała od urodzenia ale o tym nie wiedziała.

Część 1

Rozdział 1 

W tym rozdziale Ice gdy wstaje chce powiedzieć swojej mamie o wspaniałym śnie który miała, ale niestety nie mogła powiedzieć ponieważ musiała spieszyć się do szkoły. Po drodze spotkała Lile która była tak szczęśliwa, że nawet nie zauważyła, że wpadła na Ice. Po drodze opowiada Ice o Winter School jak tam jest, kogo ma omijać i komu morze zaufać, wtedy pierwszy raz wspomniano o Colorful, dowiedzieliśmy się że jest nauczycielką i o Fire i Vucanie. Gdy są koło szkoły koleżanki z klasy Ice "pilnie" potrzebowały Lil więc Ice sama musiała iść do szkoły. Zaczyna rozmyślać jak jest w tej szkole. Gdy czyta swój plan zajęć spotyka nauczycielkę Colorful. Klacz przywitała się z Ice, która była tak zdenerwowana że trudna było jej coś powiedzieć. Colorful żartobliwie jej odpowiada by naprała pewności siebie. Gdy wchodziła do klasy Colorful musi uciszyć uczniów i prosi Ice by im się przedstawiła i znowu była zdenerwowana. Flie i Vulcano zaczynają gadać o tym jaj upokorzyć Ice. Zaczęła się lekcja. Po kilku godzinach znowu jest lekcja z Colorful bo nie było pani Rose. Nagle Nauczycielka zobaczyła że niema niczego do pisania wychodzi z klasy. Gdy Vulcano
Colorful cloud i Ice.png

Po zdarzeniu w szkole

podchodzi do Ice i próbuje ją obrazić, jak Fire zobaczyła jak on to robi miała się wciec ale zobaczyła że to co mówi jej brat działa więc pozwoliłam mu mówić dalej. Nagle romb na czole Ice zaczyna świeci cała klasa prócz niej została zamrożona. Rozpłakana Ice wybiega z klasy. Niedaleko klasy była Colorful zobaczyła jak Ice wybiegła z klasy. Zobaczyła co się stało i pobiegła za Ice. Zaczęła ją pocieszać i powiedziała że ona też ma moc, puszcza ją do domu i wraca do klasy by ją odmrozić. Lila zadała pytanie gdzie jest Ice, Colorful jej odpowiada. Kończy się lekcja.

Rozdział 2 

Ice chce pokazać przyjaciółce co robi w wolnym czasie. Nagle przelatuje mała sowa śnieżna ,a za nią leci Ice, po chwili przebiega zmęczona Lila i mówi Ice żeby poleciała szybciej.Gdy mała sowa siada na gałęzi klacze zobaczyły całe stado który nagle zaczęło je gonić. Niedaleko stoi Colorful ze swoimi przyjaciółmi Weather'em i Sandy  pojawiają się oni po raz pierwszy są tak zagadani że nie zauważyli drugiego podejścia Lili i Ice w łapaniu małej sowy. Rozmawiają czy powiedzieć Ice całą prawdę czy tylko jej część. Colorful chce powiedzieć Ice wszystko ale jej przyjaciele nie podzielają jej zdania. Zdecydowali że później wrócą do rozmowy. Wtedy wspomniane zostaję że Sandy ma kwiaciarnie.Wtedy Colorful myśli czy jej przyjaciele nie mają racji. Następnego dnia kilka minut przed wycieczką przebiega Ice , po chwili  podeszła do niej koleżanka z kasy i spytała się czy ona z nią nie poleci. Na początku Ice myślała że to żart ,ale jednak nie. Dwa pegazy rozmawiały przez całą drogę.Na miejscu Colorful opowiada historię o tym miejscu i tu dowiedzieliśmy się czego uczy klacz. Lila pyta się Ice czy to co mówi Colorful jest ciekawe ,nie usłyszała odpowiedzi bo Ice zapatrzyła się na witraż. Nagle przychodzi księżniczka Snow i opowiada jej historie o Lodowej wierzy. W historii wystąpiła pegazica która jednocześnie była też kryształowym kucykiem. Gdy Colorful zobaczyła Ice podeszła do miej i powiedziała aby poszła do grupy.Chciała powiedzieć Księżniczce o Ice ale strażniczka jej przerwała ,a ona zapomniała co ma powiedzieć ,nie wiemy czemu. Księżniczka powiedziała żeby przyszła z przyjaciółmi. W tym samym czasie przed zamknięciem kwiaciarni tajemniczy kucyk wszedł tam. Sandy mówi że zamknięte. Nagle kucyk używa na niej magi ziemi. Sandy schowała się między regałami. Kucyk szuka jej i pomyślała w po chwili tajemniczy kucyk był zawinięty w magiczne pnącza Sandy. Kucyk wiedział że dobrze trafił, Sandy była strasznie zdziwiona klacz przedstawiła się. Jak ją zobaczyliśmy była widać ze to kucyk lodu. Snow Star mówi jej o Rose. Po krótkiej rozmowie Sany zaproponowała klaczy nocleg. Tu kończy się pierwszy odcinek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki