FANDOM

Misja po artefakt 7 aliconów

Została wysłana na misję, aby sprawdzić się czy jest godna by być więcej niż strażnikiem. Wraz z przyjaciółmi wyruszyła po artefakt do lasu Everfree. Przybywając na miejsce stoczyli wspólnie walkę z wilko-krokodylem  oraz dziwnymi kucykami. Wymyśliła by patykowilki obsypać piaskiem. (Pomogło) Pomysł na pokonanie krokodyla był wspólny. Kiedy pokonała skrzydłami oślepiając piaskiem przed przyjaciółmi wyjęła ukryty artefakt schowany za jakimś dziwnym przyciskiem.. Została uwięziona. Przyjaciele jakoś ją uratowali. Pobiegli do księżniczek w Canterlotcie. W nagrodę za trud otrzymała  2 obrazy  w postaci mozaiki. Siebie i znaczka.

Misja Przeznaczenie

Po paru latach jej znaczek zabłysł i po jakimś czasie znikł. Przerażona pobiegła do księżniczek. Wyjaśniły że prawdopodobnie znikł bo ktoś go usunął i musi wyruszyć na misję swojego przeznaczenia. Wzięła manatki i wyruszyła do zamku 2 sióstr lecz tam nic nie odnalazła. W nocy znalazła przytulny kąt i zasnęła przyśniło się jej las Everfree a w nim tajemnicza jaskinia a pośrodku jeziora jej znaczek. Przebudziła się i wyruszyła. Jaskinia znajdowała się w lesie Everfree, wchodząc była przerażona. Po paru dniach znalazła jaskinię. ale nie odkryła w niej żadnych śladów. Zero wskazówek. Serce jej podpowiadało i instynkt że to zmyłka i nie tutaj.Wzleciała w powietrze i pofrunęła. Coś jej mówiło leć w góry i tak też zrobiła.Obok wysokich szczytów zauważyła jezioro a przy nim 2 kłócące się jednorożce.Podleciała, przedstawiła się i zapytała o co chodzi. Jeden z nich przedstawił się Taru White( miał znaczek w kształcie wyciętego z drewna konia) mówił że widział znak przypominający 2 serca. Drugi  także przedstawił się Browny Choclate mówił że ten jednorożec jest głupi bo to było przywidzenie.poprosiła Taru by opowiedział co robił gdy znaczek się pojawił. Opowiedział że łowił ryby i obok niego przeleciało światło. Ujrzał pegaza z wody który trzymał w kopytkach znaczek przypominający 2 serca niebieskie i czerwone. Rzucił je do wody znikając z nim.Zapytała czy  wypowiedział jakieś zaklęcie, jednorożec powiedział że nie wie. postanowiła wskoczyć do wody. Nabrała powietrze do płuc i zanurkowała płynąc w dół zauważyła szczelinę skalna i podpływając pod nią znalazła się w jaskinie. Ujrzała swój znaczek zaczarowany unoszący się przez magię.Próbowała skoczyć i dotknąć go, lecz jakaś siła odepchnęła ją i uniosła. Pokazał się pegaz który ociekał wodą.

-O i nasza zguba posiadacz znaczka się znalazł. Wyśmienicie! Wiesz po co potrzebowałam/e ten znaczek? Do magii. Każdy znaczek zawiera magię. A twój zawiera trochę magii dzięki której ożyję, a ty umrzesz.- zamilkł wpatrując w Hope. 

-To nie znaczy że musisz kraść czyjeś znaczki ! Wystarczyłoby pójść do szkoły magii!  Puść mnie i oddaj znaczek!-  bąknęła zezłoszczona.

-Tak jasne jak nie jestem żywym pegazem a martwym. He dobry kawał  Nie ruszaj się zaraz wracam. W sumie rzucę zaklęcie aby nie umożliwić ci ucieczkę. -  Odrzekł/a i znikło. Próbowała uwolnić się i nic nie pomagało.  Pomyślała o rodzicach i o dobrych rzeczach. Kiedy to coś wróciło rzekło Zaraz umrzesz.

Hope rzekła

-Nie zabijesz mnie, bo broni mnie magia miłości i przyjaźni. To potężniejsze od wszystkich znaczków.- odrzekła Nagle wzleciał Blue Heart.

-Zostaw ją ! Pragniesz mnie, nie jej- odrzekł patrząc na Hope. To coś rzuciło zaklęcie które odpychało się od Blue i trafiło w wodne stworzenie które zginęło zamieniając się w kałużę.  Uwolniło ją i znaczek który powrócił na jej bok Uradowana pocałowała męża i powróciła do Canterlotu. Blue dostał medal i wyższe stanowisko.

Misja Odwaga czy Tchórzostwo

Po raz kolejny zostaje wysłana na misję, ale musi wybrać 10 wspaniałych osób które szczycą się odwagą. ( Osoby znajdujące się w ponysonie, kto pierwszy ten lepszy.) I odnaleźć dowód legendarnej postaci. Rano marudna zjada śniadanie, ubiera ciepłe ubranie, wkłada zbroję i leci do domów przyjaciół.Postanowili wyruszyć na głębię oceanu. Jednorożce uchroniły grupkę przed wodą tworząc bąbel podwodny. Razem wyruszyli do krainy Podwodnych Kucyków poszukując tajemniczego morskiego kucyka, który latami porywał rybaków. Na początku Hope chciała zrezygnować, ale za namową wspaniałych przyjaciół wyruszyła w nieznane. Godzinami szukali sprawcę i go odnaleźli. Nie był sam! Wysłał 20 dziwnie wyglądających kucyków przeciwko 10 kucykom. Hope Light aby pokonać wywołała huragan z innymi pegazami i jednorożcami. Ryzykując swoim życiem odwróciła uwagę by w nią trafił, a oni złapali go. Kiedy rzucił zaklęcie przyciągania, znalazła się poza ochronną bańkę przerażona. Rzucił zaklęcie łaskotki by umarła roześmiana bez tlenu. Zaczęła się śmiać, tracąc tlen a przyjaciele w tym czasie podeszli i rzucili na niego magiczną sieć. Kiedy Hope uwolniono była bliska śmierci. Ale szybką reakcją  wydostali się na ląd i ocucili Hope. Pofrunęli do księżniczek. Za zbrodnię został skazany dożywocia na lądzie. Hope i inni zostali uhonorowani medalami.

Misja Życie lub Śmierć

Po paru latach otrzymała doniesienie o zbójniku okradającym przedmioty magiczne i rzucającym urok na inne kucyki. Wraz z przyjaciółmi wyruszyła odszukać zbójnika. Na miejscu zastała 4 księżniczki i 5 elementów Harmonii. Przekazały jej że zadanie należy do niej i ma złapać zbójcę. Zgodziła się i wyruszyła w wskazane miejsce. Na sobie miała cenną zbroję. usłyszała dziwny skrzek i za sobą czarnego ogiera z żółtymi oczami, z pomarańczowo brązową grzywą i ogonem. Jego znaczek były naszyjnik pełen rubinów unoszący pływający w krwi. .

Co tu robi miłościwa pani?- zapytał niby uprzejmym tonem.

-Nic drogi panie, kim jesteś? -odrzekła.

-Zwą mnie Nasty Magician. Czas twój dobiegł pegazie-'odrzekł i rzucił zaklęcie.które odbiło się od zbroi.

-Jak to możliwe? Przecież miało cię znieruchomieć! -burknął oburzony. Za nim stali jej przyjaciele. 

-Bo widzisz -'odrzekła Hope '-' są pewne granice rozsądku i głupoty. Ja wykorzystałam rozsądek a ty głupotę wpadając na strażników Equestri. albo się poddasz bez walki z nami pójdziesz, albo użyjemy siły. Co wybierasz !

Spojrzała na niego znacząco a przyjaciele z każdej strony aby uniemożliwić mu ucieczkę. 

-Zabiję was ! -odrzekł celując pierw w jej przyjaciół. Ona wypowiedziała zaklęcie i utworzyła sieć która oplotła Kucyka. Sama też padła od zaklęć i po 15 minutach wstała. Razem pochwycili sprawcę i został wysłany do więzienia w Canterlocie. Dostała Tytuł ,,Zasłużony Strażnik a przyjaciele ,,Strażnicy

Ludzki Świat

zostala wyslanan wraz z ludzkimi przyjaciółmi odnaleźć miecz którego nie zabrała Księżniczka Twilight po walce a pozostał zachowany w szkole. Kazała przyjaciołom pozostać na miejscu i dziwnie idąc na dwóch nogach weszła do szkoły

Atak na Equestrię

Króllowa Kryśka wraz z poddanymi postanowiła zaatakować  Ponyvile Canterlot i Cloudsdale

W czasie tego ataku jedno zmniejszające zaklęcie trafiło w Hope light Heart. Jej wierni i ukochani przyjaciele niczym rycerze utworzyli magiczną barierę chroniąc ją i siebie.

W końcu jakimś cudem z każdego wydobyła się magia i zrobiła barierę nie do przebicia a podmieńce pokonała Mane 6 przepędzając ją z Chrysalis na czele.

Frienship is Everywhere by zenfire.alari234.derpwave.mlpblueray.sakyas bases.and Cleopatera.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki