FANDOM

Rozwoj zycia by cleo.png

Narodziny

Na początku jak wiecie pierw się musiała urodzić. Urodziła się w Cloudsdale a wychowała w Ponyville. Urodziła się o 14 dni przed wyznaczoną datą. Była najmniejszym dzieckiem. Rodzice otrzymali ją po 4 dniach. Wspaniali rodzice opiekowali się nią  troskliwie gdy była niemowlęciem.  W końcu skończyła okres niemowlęcy i przeszła na dziecięcy. Jako małe  dziecko potrafiła się sobą zająć, potrafiła bawić się swoimi kopytami śmiejąc się prawdziwym dziecięcym śmiechem. W późniejszym okresie Hope nie potrafiła siadać, lekarze i rehabilitanci próbowali jej pomóc. W końcu ktoś z znajomych rodziców zaproponowali nabiał. Przez nabiał zaczęła siadać. Jako małe dziecko miała trudności w mówieniu i musiała chodzić do kucyka lekarza który polecił rodzicom ćwiczenia. Hope dzięki ćwiczeniom.zaczęła wyraźnie mówić.

Magiczne Przedszkole

Hope Light  w  magicznym przedszkolu spędzała czas bawiąc się i poznając swoich rówieśników. Mówiła bardzo niewyraźnie i niestety miała problemy zdrowotne do pewnego roku życia. W końcu wszystko ruszyło normalnie, tylko że Hope miała rozum dziecka. Musiała chodzić do lekarzy. Ale przez miłość i rówieśnictwo zdrowie polepszylo się.

Szkoła  w Ponyville

Spędziła szkołę początkową na nauce, lecz nie rozumiała jej, dokuczano i znęcano się nad nią w sposób opluwania, popychania i uderzeń. Przeniesiono ją do innej szkoły  w Ponyville,  Tam zaczęła coraz lepiej się uczyć, aż zaczęła zdobywać w świadectwo z paskiem i kopytkiem. Była dumą dla nauczycieli.

Hope light Heart upset fillyby riakapepsipony.png

Cloudsdale 

W tejże środkowej szkole wyuczyła się swojego zawodu jakim był ogrodnik i likwidator chmur.  Na początku uczyła się umiejętności pegaza a potem ziemskich np Ogrodnik. Lecz jej znaczek nie pokazał jej umiejętności, a osobowość. Była dobrą uczennicą i za to dostała stypendium. Poznała wiele koleżanek i kolegów.

Dzieciństwo Hope Light:

Spędziła swoje dzieciństwo  chodząc na spacery bawiąc się z rodzeństwem i ucząc z rodzicami i rodzeństwem. Była bardzo rozradowanym kucykiem (pełnym miłości i dotąd tak jest) dzięki miłości rodziców. Oni czyli rodzice nauczyli ją latać i zachęcać by latała. Pokazali jej wszystkie dostępne krainy (oprócz tych bardzo dalekich), pokazali jej lasy, jeziora, stawy i zabytki. Dzięki nich dziękuję za to że miała najpiękniejsze dzieciństwo. Pamięta nawet jak latała unosząca się przez magię.Uczyli ją by być godnym kucykiem.

Szkoła Wyższa Canterlot

W szkole wyższej także dobrze się uczyła, ale nie była najlepsza, była dobra.  Uczyła się nieco większego poziomu.Miała także pasek, ale nie była dobra z matematyki. Dostała stypendium,i wykorzystała stypendium.

Szkoła Celestii

Została przyjęta do Szkoły Celestii. Choć to była szkoła dla jednorożców Hope okazywała magię  i została z tego powodu przyjęta. Egzamin jaki zdała polegał  na wykluciu feniksa. Ona użyła magii i wykluła feniksa.

Wonderbolts Hope Light

Trafiła na szkolenie do Wonderbolts pod opieką Rainbow Dash. Dzięki klaczy nauczyła się latać w trudnych warunkach i pokonała lęk wysokości.

Ślub

Hope niedawno wyszła za mąż za Blue Hearta. Ślub był uroczysty, pełno gości i przyjaciół.

Prywatne życie Hope Light

Posiada partnera, Blue Heart, syna Bright Light i córkę Forever True Life i syna White Magic. Wiedzie zaciszne życie.Jak zaszło między nimi? To przeczytajcie Parterstwo.

Awans

Mimo że życie nie miała ciekawe, Księżniczka Celestia i Luna zaproponowały jej posadę jako strażnik Canterlotu. Mimo to była jej uczennicą i siostry Luny zrozumiała przekaz.Po latach służby zaawansowała na Kapitana  służącego u boku dwóch księżniczek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki