FANDOM

Witamy i życzymi miłych wakacji! Radze kożystać bo będzie za późno. Życzymy słońca, lecz nie dusznych upałów. Od czasu do czasu życzymy wszystkim małej mrzawki. Zapraszamy do czytania.

W domu kucyka pojawiły się zwierzęta, to świetna wiadomość! Jeśli jeszcze tam nie byliście, to już wiecie, więc zamawiać i brać się do roboty. Dziekujemy za to Rainbowstar100!

Ania jest kucykiem, który nie był do adopcji, ale Maji108 bardzo się spodobał, czyżby dlatego prosiła właścicielke Ani o to by ją adoptować?

Zasady są proste pierwsze litery podadzą hasło...

1. 7 litera z alfabetu. 2. Pierwszy kucyk stworzony przez 7---paula---. ja. 3. Siostra Ice Grey. 4. Ponisona koleżanki Maji108. 5. 5 litera alfabetu. 6. ....... Shider, podajcie imię.

Nagroda to powiększenie strony o twoim kucyku.

Należy podać hasła z pytań, a następnie pierwsze litery utworzą hasło.

We wcześniejszym numerze dostaliśmy listy/list który teraz wam odtworzymy.

List do wiki: Drodzy użytkownicy!!! Pisze do was z jednego powodu. Zauwarzyłam spamera. Wiem, że pare osub też go widziała. Chcę was ostrzec, że on edytuje nawet cudze profile. Często spamuje. Wiele moich stron jest zabezpieczonych tylko dla tego żeby chronić je przed nim. Często był blokowany (nawet na zawsze), lecz zuważono go na ponownych edycjach. Chce o tym szczegulnie poinformować administracje. - ostrzega nas Maja108.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki