FANDOM

Witamy w naszej gazetce! Pisze do was 7---paula--. ja, założycielka tej gazetki. Tutaj będziecie czytać o różnych sprawach. Zapraszamy też do konkursu zagadkowego, nagrodą będzie rysunek sportowy dla twojego kucyka! No to zacznijcie czytać...

Do domu kucyka, kucyki trafiają jak gdyby nigdy nic, czy inni zapomnieli, że to w ciąż jest dom kucyka. Cieszmy się, że chociaż niektórzy jeszcze je adoptują. Kucyk o imieniu Clow był jednym z najdłużej czekającym na adopcje kucykiem, gdy wreszcie ktoś go chciał nie zrobił o nim strony, nadal Clow czeka z nadzieją.

Serial o nazwie My little mare ma emitować. Gratulujemy tego pomysłu założycielce Maji108. Nadal nie znamy premiery pierwszego odcinka. Musimy czekać...

Czy nasza wiki jeszcze jest niczym mały wiosenny listek wśród wszystkich wiki które zostały założone? Jeśli nadal tak myśleliście to się myliliście. Założycielka Maja108 i administrator 7---paula---. ja zaczęli myśleć. Jest wiele pomysłów na zmiany. Nasza wiki będzie wielka, trzeba tylko czekać.

Nie chce wam się malować prac waszych kucyków, gdyż dla was jest to za trudne. Na blogu 7---paua---. ja napiszcie o tym i zamówcie swojego kucyka, zapłata będzie tak, że na pewno prosta.

No i czas na obiecaną zagadkę. Będzie zapisane kilka pytań, a następnie musicie na nie odpowiedzieć w komentarzu. Z pierwszych liter wyrazów z pytań powstanie hasło. Pierwsza osoba dostanie nagrodę! dwa późniejsze miejsca dostaną mniejszą nagrodę. 1. Miejsce gdzie są wszystkie kucykie, bez artykułu. 2. Imię kucyka stworzonego przez 7---paula---. ja któremu świecą włosy i są bardzo pokręcone. 3. Fioletowy pegaz o czarno białych włosach Fluttershy chodzący do podstawówki w Laiting word. 4. Litera przed o, po m. 5. .da takie imię. (Kropka to brakująca litera)

Na tej stronie co tydzień będę zapisywała wasze prośby lub listy do wiki. Napiszcie je w komentarzach, a przy kolejnym wydaniu na pewno je zobaczycie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki