FANDOM

Artykuł w edycji
TwilightSzablonEdycja.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Julianna.PL

Artykuł
Funniest Music - (z ang. Funniest- najzabawniejsza Music - muzyka org. The Funniest Elementary Music) klacz, jednorożec, mieszka w  Ponyville .  Ten kucyk już nie jest ponysoną Julianna.PL, ale stała się normalnym kucykiem. Jeśli chciałeś/aś przeczytać poprawną ponysonę tej użytkowniczki to kilknij  tutaj .
Funniest Music

Jednorożec

Galeria postaci
Zajęcia słuchanie muzyki, nauka w gimnazjum
Głos
Rodzina
Małżonek Flying wise cube (chłopak, ale być może niedługo małżonek)
Rodzice Mama i tata
Rodzeństwo Siostra - jednorożec
Dziadkowie Babcie i Dziadkowie
Krewni Dalsza rodzina
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
#f5a9f4
Sierść
 
Colour shape.png
#ede8f0
Oczy
 
Colour shape.png
#65e9f0
Znaczek
różowe serduszko na nim fioletowy klucz wiolinowy i dookoła fioletowe nutki
Mooje.png

Powstawanie

Gdy autorka tego kucyka stworzyła swoje konto na tej wiki, chciała mieć kucyka. Inni użytkownicy nalegali aby ona także zrobiła sobie ponysonę. Przez dłuższy czas zastanawiała się jak będzie miała na imię, jak będzie wyglądała. W końcu w wyszukiwarce wpisała bazy do My little pony , poszukała i ściągnęła bazę jednorożca. Poszukała także swojego znaczka. Gdy miała tą bazę i znaczek, zaczęła myśleć jak będzie wyglądać. Zrobiła kucykowi kręconą fioletową grzywę i ogon, niebieskie oczy i dodała znaczek. Coś jednak jej tam nie pasowało i zastanawiała się co. Zmieniła ostatecznie kolor włosów na różowy, a z fioletowego zrobiła kwiatek.

Obecnie ten kucyk nie jest ponysoną Julianna.PL, ale stała się normalnym kucykiem więc mogę wymyślać o niej dalsze przygody.

Wygląd

Funnie ma kręconą[1], różową grzywę i taki sam ogon. Jej sierść jest szara. Jest jednorożcem. Ma znaczek z
FunnieM.jpg

F.E.R.M.

sercem i nutkami. Jej dodatek to jeden kwiatek koło ucha. W nowym image (czyt. image, nie imydż) ma grzywkę na prawą stronę ( lub na lewą, czasem tak nosi) i proste włosy które lekko na końcu się podkręcają. Lubi nosić koło ucha kokardkę, ale zakłada ją na wyjątkowe okazje lub czasami bez.

Charakter

Funniest jest leniwa, lubi słuchać dużo piosenek. Za to dobrze się uczy i jest ambitna. Jest trochę niezdarna, lecz próbuje starać się robić wszystko dobrze. Czasami pokazuje "rogi diabełka", a wtedy jest wściekła i krzyczy na każdego kto do niej podejdzie. Najlepiej poczekać aż jej przejdzie. Wykazuje się  tolerancją, nie krytykuje np. że ktoś lubi słuchać innego wykonawca niż ona. Ma wiele koleżanek i kolegów, ale tylko paru przyjaciół. Jej chłopakiem jest Flying Cube.

Historia

Funniest Music urodziła się w Ponyville kilkanaście lat temu. Miasto to było duże, jednak z biegiem lat zaczęło się rozrastać i dziś jest już większe. Funnie chodziła do przedszkola. Poznała tam swoją przyjaciółkę. Z kilkoma osobami z przedszkola chodziła później do szkoły i klasy. W 1 klasie poznała swoją miłość. Miał na imię Dinky Drink ii był jednorożcem. Razem z nim chodziła do podstawówki, gimnazjum i liceum, ale już w wyborze studiów ich drogi się rozeszły. Któregoś dnia, gdy Funnie wracała z wykładów, spotkała znajomego kucyka na przystanku autobusowym. Poznała tego kucyka. To był właśnie Dinky. Dziś bardzo się kochają. Nauka Funnie też szła jej nieźle. Przyswajała z łatwością nowe wiadomości i w szkole dostawała piątki. W liceum niezbyt jej szło , a to dlatego, że było zbyt dużo do nauki, Lecz zdała dobrze maturę. Dorabia w kafejce grając muzykę a w wolnych chwilach jest kelnerką.

Źrebięce lata

Funnie chodziła do przedszkola i nawiązała tam wiele znajomości trwających nawet do teraz. Gdy poszła do szkoły znalazła swój talent do śpiewu. Jej starsza siostra bardzo podziwiała jej talent do muzyki. Ona miała talent do gotowania.

Szkoły

Mała Funnie ciągle rozrabiała. Wszędzie jej było pełno. Bardzo lubiła gdy ktoś robił jej zdjęcia. Gdy podrosła chodziła do Szkoły Podstawowej, a wcześniej do przedszkola. Nauczycielki odkryły w niej niezwykły talent: umiała pięknie malować i śpiewać. Funnie postanowiła śpiewać w chórze szkolnym. Po jakimś czasie zapisała się na konkurs śpiewania. Wygrała tam 2 miejsce i zdobyła nagrodę - swoją własną gitarę. Chodziła do szkoły muzycznej i zdobyła świadectwo z paskiem do liceum.

Znaczka

Funniest Music razem ze swoją klasą i jeszcze inną wybrali się na zieloną szkołę za granicę. Funnie była smutna, ponieważ tęskniła za Polską i polskim radiem i muzyką ( bo tam nie było piosenek w radiu tylko jakieś gadania po obcemu xd). Gdy wracali z wycieczki, Funniest była smutna, ale pocieszyła ją piosenka usłyszana w jej ulubionym radiu. Zaczęła najpierw ją nucić. Lecz jej wewnętrzna dusza jej na to nie pozwoliła i Funnie zaczęła śpiewać. Najpierw cicho, potem trochę głośniej i na koniec zaczęła śpiewać normalnie. Gdy skończyła, zdała sobie sprawę jak bardzo muzyka była ważna w jej życiu. W trudnych chwilach zawsze jej pomaga. Zauważyła swój znaczek dopiero w domu, gdy rodzina go zauważyła.

Po gimnazjum i dalsza edukacja

W szkole gimnazjalnej Funnie nawet dobrze się uczyła.

Studia i praca

Funniest wybrała studia prawnicze.

Zaręczyny i plany na ślub

Pewnego słonecznego dnia w końcówkę wiosny Funnie wróciła po pracy do mieszkania które wynajmowała. Dostała list, że zapraszają ją na występ na koncercie wokalnym i granie na gitarze by pokazać młodym źrebakom i kucykom jak śpiewają różne kucyki. Kilka dni później było rozpoczęcie lata i właśnie tamtego dnia miał się odbyć ten koncert. Funniest zagrała na gitarze i śpiewała "I see fire" Eda Sheerana. On jest jej jednym z ulubionych gwiazd muzyki. Klacze na widowni popłakały się ze wzruszenia gdy śpiewała, a małe źrebaki zaczęły śpiewać razem z Funniest końcówkę. Gdy skończyła, prowadzący podszedł do mikrofonu i poprosił o chwilę ciszy. Prowadzącym okazał się Dinky Drink, dotychczas chłopak Funniest. Przyszedł na scenę kolega Dinky, który wziął gitarę Funnie i zaczął przygrywać delikatną melodię.

Mała fm.jpg

Malutka

Talent

Gotowanie

Funniest Music  uwielbia gotować. Jej hobbym oprócz malowania i śpiewu jest gotowanie (o ulubionych daniach w Upodobania). Stara się gotować lecz nie zawsze jej to wychodzi.

Czary

Funnie zna tylko najprostsze czary:
Fm czaruje.jpg

Czaruje

  • trzymanie długopisu i pisanie
  • przerzucanie kartek od książki
  • trzymanie książki
  • oraz mikrofonu
  • i inne trzymanie czegoś

Oczywiście nadal uczy się ze swojej książki do magii, od siostry i rodziców.

Śpiewanie

Uwielbia śpiewać. Jej ulubione piosenki to:

Twillight Sparkle-B.B.B.F.F.

Mane 6- A True True Friends.

Pharrell Williams-Happy [2]

i inne...

Malowanie

Mala maluje.jpg

Maluje

Jej prace są powieszone na korytarzu szkolnym i czasem wygrywają w konkursach. Uwielbia rysować kucyki i inne rzeczy związane z MLP, a także coś co samo jej przyjdzie do głowy.
Funniest.JPG

Praca i nauka

Funniest chodzi na studia plastyczne, dorabia w kafejce grając muzykę i będąc jako kelnerka. Pracuje także na pół etatu w szkole Akademia snów. Uczy tam tańca i muzyki. Bardzo lubi swoją pracę.

Relacje z...

.. przyjaciółką

Najlepszą przyjaciółką Funnie jest Angells Pets. Ona jest jednorożcem, więc to tym bardziej ich do siebie zbliża. Odnajdują swój własny przyjacielski język. Zawsze sobie pomogą i wspierają się nawzajem.

.. chłopakiem

Gdy po raz pierwszy Funniest spotkała Flying cube, od razu coś między nimi zaiskrzyło. Funnie traktuje go jak swojego brata, ale nie tak jako rodzinę, tylko jak by była z nim od początku do końca. Traktuje go dużym zaufaniem. Bardzo go kocha.

.. rodziną

Niedługo Ronic opuści swój rodzinny dom, by wynająć swoje mieszkanie z Flying cube. To sprawia, że więź między rodzicami i rodzeństwem bardzo się umacnia. Będzie im zawsze pomagać ,odwiedzać swoich rodziców i im pomagać razem ze swoją starszą siostrą która już się wyprowadziła. Funnie darzy ich wielką miłością rodzinną.

<nie edytować tego, dodam tutaj coś niedługo>

Zwierzak

Funniest ma liska o imieniu Lucky.--------------------> 
Lucky

Zaadoptowany od Harmonixii

Galeria postaci
Lis
Chłopiec
Zajęcia Lubi wyć, bawić się z Funnie
Rodzina
Krewni właścicielka Funniest Music i Flying cube
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
#54514f
Sierść

Colour shape.png
#6e3f28
#994540
Oczy
 
Colour shape.png
#aba7a4

Lucky jest zabawny i bardzo ruchliwy. Bawi się tak jakby był małym liskiem. Choć jest trochę rozbrykany bardzo kocha swoją panią i jej chłopaka.

Piosenka

Funnie ułożyła piosenkę dla Lucky'iego[3]

"What's Lucky say?"

Dog goes woof, Cat goes meow, Bird goes tweet, and mouse goes squeek.

Cow goes moo, Frog goes croak, and the elephant goes toot.

Ducks say quack, and fish go blub, and the seal goes ow ow ow.

But there’s one sound, That no one knows, What's Lucky fox say?

Ring-ding-ding-ding-dingeringeding! Gering-ding-ding-ding-dingeringeding! Gering-ding-ding-ding-dingeringeding! What's Lucky say?

Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow! Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow!

Wa-pa-pa-pa-pa-pa-pow!
Funnie i Lucky.jpg

Funnie i Lucky

What's Lucky fox say?

Hatee-hatee-hatee-ho! Hatee-hatee-hatee-ho! Hatee-hatee-hatee-ho! What's Lucky say?

Joff-tchoff-tchoffo-tchoffo-tchoff! Tchoff-tchoff-tchoffo-tchoffo-tchoff! Joff-tchoff-tchoffo-tchoffo-tchoff! What's Lukcy fox say?

Upodobania

Potrawy:

  • szarlotka babci
  • sernik
  • przeróżne ciasta i ciasteczka
  • zupa pomidorowa
  • jabłka
  • koktajl z owsem i truskawkami

Ulubiony...

Kolor:

  • tęcza
    Rysunek JuliannaPL.jpg
  • Fioletowy
  • Różowy 
  • Niebieski

Przedmiot szkolny:

  • Chemia
  • Języki obce i polski
  • Muzyka
  • Plastyka

Pora roku:

Koniec wiosny , lato i początek jesieni.

Przezwiska

  • Funnie
  • Ronic (czyt. ronik)
  • Music
  • Mus (nie mus tylko czyt. Muz)

Ciekawostki

  • Kolor jej znaczka to kolor grzywy i kwiatka. (serduszko- grzywa ; nutki- kwiatki).
  • Wygląda jak by była dorosłym kucykiem jednak nie jest.
  • Piosenka dla Lucky'iego jest przerobioną piosenką Ylvis- The fox . Przerobiona specjalnie dla Lucky'iego.

Przypisy

  1. naprawdę nie mam kręconych włosów :(
  2. śpiewa to gdy jest szczęśliwa "Happy"
  3. jest to przerobiona piosenka Ylvis-The Fox (What's the fox say?)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki