FANDOM

Fanouset Magic Love it
Fanouset Magic Love it.jpg
Zajęcia Nauka
Głos
Rodzina
Rodzeństwo Franksetn Moral Love it (chętni do towarzyszenia Mai108 przy artykule jej siostry niech się zgłaszają w komentarzach).
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
#ff3399
Pink
Sierść
 
Colour shape.png
#ffccff
Oczy
 
Colour shape.png
Fuchsia
Znaczek
Serce, które przecina różdżka podczas czarowania
(Czytaj: Fanołset Medżik Lowe it) To kucyk który powstał z nadziejami, troskami oraz innymi takimi.

Geneza powstania

Fanouset wyłoniła się z chaosu, ale i z harmonii, z szczęścia oraz pechu, z nadzieją i jej brakiem, z troskami oraz wesołymi, pogodnymi myślami. Cały czas się zmieniała ponieważ jak tu zrobić kucyka harmonii oraz chaosu zarazem? W jaki sposób stworzyć kucyka który miałby reprezentować oba rodzaje kucyków: złych i dobrych? Nikomu zapewne nie udaje się wyłonić kucyka z chaosu, harmonii, szczęścia, pecha, nadziei, jej braku, trosk i wesołych oraz pogodnych myśli. Kucyk wybrał, więc pomiędzy harmonią, a chaosem i tak dalej. Cieszmy się póki jest dobry. I radujmy się z tego, że ona nie chcę zmieniać zdania.

Osobowość

Zawsze możesz zapytać o osobowość Fanouset tu oto znajdziesz odpowiedź. Jej troskliwość jest często wynagradzana. Klacz dostała dar do poświęceń. Uwielbia najbardziej rośliny. Najbardziej lubi drzewo które ma od dziecka i jeżeli ono zginie ona z nim. Ona jednak jest gotowa poświęcić się dla życia swojego ukochanego drzewa. Na drzewie rosną klejnoty (są jak nasiona, a każde ich drzewo łączy się z ty jej w jedno większe) i piękne niespotykane kwiaty "salamonulus".

Wystąpienia

Fanouset występuje w małej ilości serialów (na razie w żadnym) ale możecie śmiało ją gdzie chcecie dopisywać.

Magia

Magia Fanouset jest bardzo rozwinięta. Jej promień magiczny jest odcieniu Fuchsia, lecą z niego iskierki. Promień jest zazwyczaj ogromny, pewnie dlatego, że Fanouset używa bardzo trudnych zaklęć. Zawsze jest przy zaklęciach bardzo rozważna.

Ciekawostki

  • Ma 14 lat ale wciąż chodzi do podstawówki bo byłą dwa lata w zerówce i jedną klasę musiała powtarzać.
  • Uwielbia koty. :3
  • Protestuje przeciwko emotikoną.
  • Nie znosi jak na czacie jest mniej niż 3 osoby.
  • Boi się ptaków.
  • Lubi przeciwieństwa.
  • Uwielbia wszystko co dobre i wszystko co złe.

Fineu Fraiey

To piosenka którą Fanouset śpiewa podczas wieczerzy.

Zapytaj Fanouset Magic Love it!

Śmiało w komentarzach pytajcie o co chcecie, a do tego tu wypisze wszystkie odpowiedzi!

Przyjaciele

  • Franksetn Moral Love it

Galeryjka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki