FANDOM

Kucyk
 
Dark Bloom
Galeria postaci
Rodzina
Rodzice Crystal Bloom
Rodzeństwo Dublee Bloom (młodsza o rok siostra)

Fire Orange (najmłodszy brat)

Krewni Tatiana
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
Black
Sierść
 
Colour shape.png
#1C1881
Oczy
 
Colour shape.png
#17145C
Znaczek
Czarna gwiazda z krwią nienawiści
Znaczek Dark mniejszy.png

Dark Bloom- Klacz która chce się zemścić na Dublee Bloom jej siostrze. Ponysona izy990. W tym artykule można powiedzieć że ogółem Dark opowiada.

O kucyku

Wygląd

Grzywa

Dark Bloom ma czarne włosy, kiedy nie była zła miała je białe.

Sierść

Dark Bloom ma ciemno niebieską sierść, kiedy nie była zła miała jasno niebieską.

Oczy

Dark Bloom ma bardziej ciemniejszy niebieski nisz sierść.

Charakter

Dark Bloom jest zła, samolubna i pragnąca zemsty.

Zalety

Dark Bloom ma dobre serce ale tego nie pokazuje i ukrywa to w sobie.

Wady

Dark Bloom zawsze popiera to co złe.

Historia

Kiedy byłam mała myślałam że będę jedynaczką byłam w tedy dobra ale niestety nie byłam jedynaczką bo po moim urodzeniu urodziła się moja siostra Dublee Bloom której nienawidzę. Kiedy minęły dwa miesiące uciekłam ponieważ rodzice ciągle się zajmowali Dublee chciałam ich zabić ale zabiłam tylko tatę. Gdy tak szłam poszłam do Canterlotu gdzie rządziła Celestia ale Nightmare Moon przejęła Canterlot więc poszłam do niej a Nightmare Moon nauczyła mnie wszystkiego i stawałam się bardziej ciemna i zła. Kiedy już się nauczyłam nagle Celestia przejęła Canterlot uciekłam do Kryształowego Królestwa. Kiedy już byłam prawie przy królestwie zauważyłam pole przeciw złu więc poszłam dalej. Kiedy tak szłam za mną pojawiały się czarne ślady a koło nich czarne góry.Gdy znalazłam doskonałe miejsce i zrobiłam tam czarny zamek w którym co dzień myślałam jak się zemścić na Dublee Bloom ale przed spotkaniem z nią nie wiedziałam że mam brata. Od tej pory myślę i myślę jak by się zemścić a teraz jeszcze bardziej chcę się zemścić ponieważ jest Alicornem.

Relacje

Dublee Bloom

Nie lubie Dublee, ponieważ jest dobra i ratuje miasta przed złem.

Fire Orange

Nie znam mojego brata, lecz wiem że chce go zabić.

Crystal Bloom

Najbardziej z rodziny nie cierpię mamy ponieważ przez nią mam siostrę i brata.

Nightmare Moon

Najbardziej na świecie lubię Nightmare Moon ponieważ jest zła.

Znaczek

Kiedy szłam do królestwa zauważyłam ciemno-niebieską i czerwoną gwiazdę która mówiła do mnie po jakimś języku od razu polubiłam tą gwiazdę i naglę zobaczyłam mój bok miałam tą gwiazdę jako znaczek ale kiedy spojrzałam w niebo tej gwiazdy nie było. Kiedy chwile pomyślałam dowiedziałam się że gwiazda zeszła z nieba i weszła we mnie żebym była koło niej ponieważ coś mnie z nią łączy była taka jak ja to była gwiazda zemsty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki