FANDOM

Colorful cloud

Nauczycielka i strażniczka Northern land

Galeria postaci
klacz
Zajęcia Nauczanie kucyków
Rodzina
Rodzice Purple cloud(Matka)

Horseshoes(Ojciec)

Krewni Dark cloud (Kuzyn)

Crazy cloud(Kuzyna)

Lavender cloud(Ciocia)
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
#ED1C24
#F7941D
#FFF200
#45C40F
#1ABBB4
#BC8DBF
Sierść

Colour shape.png
#F6989D
#FFF79A
Oczy
 
Colour shape.png
#F9AD81
Znaczek
Chmura z której pada kolorowy deszcz

 Colorful cloud (z ang. kolorowa chmura ) - Dorosła klacz pegaz, mieszka w Northern land. est nauczycielką w Winter School.

Osobowość

Jest miła, pomocna i troskliwa.Zawsze można jej zaufać. Jest zabawna i ma poczucie humoru, ale w niektórych sytuacjach jest stanowcza. Czasem próbuje postawić na swoim, ale później dochodzi do dobrego wniosku. Jest dobrą nauczycielką, mądrą, sprawiedliwą i spokojną, ale przy tych cieciach czasem wychodzi z równowagi. Bywa też, że nie słucha innych. Czasem jest też niemiła np. Gdy ojciec namawiają by przeprowadziła się do jego miasta, chodź o miejsc pracy). Mimo to kocha to co ją otacza.

Wygląd

Ma różową sierść z jasno żółtymi kopytami i pyszczkiem. Jej grzywa jest w sześciu kolorach tęczy; czerwonym, pomarańczowym, żółtym, limonkowym, turkusowym i lawendowym. Oczy ma koloru pomarańczowego. Ma rąb na czole, który przysłania jej grzywa. Nosi brązową kamizelkę i czerwony naszyjnik z serduszkiem. Jej znaczek to chmurka z której pada kolorowy deszcz.

Rodzina

Miała mamę, która już nie żyje, ale za to wiadomo że nazywała się Purple Cloud , ojciec żyje, ale ma z nim złe kontakty raz w roku przyjeżdża do niej. Ma kuzyna, który stał się zły Dark Cloud i nie utrzymuje z nikim kontaktów, kuzynkę Crazy Cloud i ciocie Lavender Cloud. Ma też suczkę Lyke.

Przyjaciele

Troskliwość:

Po tym co się stało w klasie wybiegła za rozpłakaną Ice i ją pospieszyła wtedy ukazała się jej troskliwość.Wcale nie była na nią zła.

Moc

Jej moc to tzw.Gwiazda (prawdziwa nazwa jest nie znana). Czemu taka nazwa? Ponieważ gdy kucyk używa mocy lśni jak gwiazda więc dawno temu kucyki postanowiły ją tak nazwać. Oznacza ona wszystkie znane talenty, ale żaden kucyk nie był wstanie ich wszystkich się nauczyć. Znak tej mocy nie jest do końca znany, bo występuje w różnych kształtach w przypadku Colorful to kolorowa chmura. Wiadomo, że znak tej mocy jest zawsze kolorowy.

Jak na razie nauczyła się magi:

  • Ziemi
  • Wody
  • Światła(Słońca)
  • Lodu i Śniegu(Częściowo)
  • Muzyki
  • Powietrza(Rzadko używa)
  • Ognia(tylko jedno zaklęcie)

Jak ją zdobyła:

Zdobyła ją gdy była u swoich kuzynów, wtedy Dark Cloud był jeszcze dobry, a Crazy jeszcze była bobasem. Czekała w parku na kuzyna żeby się z nim pobawić, strasznie się niecierpliwiła.

Cc2.png

po zmianie

Nagle zobaczyła coś dziwnego stanęła na piłce żeby lepiej zobaczyć co to jest. Nagle ta dziwna mgiełka otoczyła małą Corolful.Gdy się 
CC.png

colorful przed zmianą

obudziła nie wiedziała że pojawił się znaczek i że ma moc. Zauważyła to dopiero gdy Przyszedł Dark i jej nie poznał. Colorful pytała się go o co mu chodzi gdy podeszła do jeziora i zobaczyła, że ma inne włosy, ma znaczek i na końcu zobaczyła romb na swoim czole. 3 dni później dowiedziała się, że ma moc.

Ciekawostki:

  • Dzięki rombowi na czole może czarować.
  • Jak była mała miale czerwone włosy.
  • Dostała moc dzięki mgiełce , wtedy jej włosy stały się tęczowe i zdobyła znaczek.
  • Poza szkołą traktuje ice trochę jak siostrę. 
  • Jej kuzyn też czaruje ale dla dobra zła
  • Prawie Nikt nie wie o tym że może czarować
  • Jej ojciec jeszcze nie wie o tym że czaruje.

Galeria najlepsze zdjęcia:

Colorful.png

dla niej sen ,dla młodszej real

Colorful cloud i Ice.png

Po zdarzeniu w szkole

BabyColorful.png

Moja mama nieznała się na fryzurach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki