FANDOM

Artykuł w edycji
TwilightSzablonEdycja.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Miamora Rose

Księżniczka Clio - (ang. Princess Clio), Druga, w kolejce do tronu ksieżniczka Lumicornów.
Clio

Księżniczka

Lumicorn
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Zabawa z siostrą, nauka historii
Rodzina
Rodzice Były król Forestdale +

Była królowa Forestdale

Rodzeństwo Księżniczka Fantasma

Księżniczka Talia

Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
LightCoral
DarkGoldenrod
Sierść

Colour shape.png
Khaki
Salmon
Oczy
 
Colour shape.png
MediumSpringGreen

Powstanie

Pierwsze szkice

Projekty Clio nie szły już w tak szybkim czasie jak projekty Fantasmy. Ostatecznie autorka zdecydowała, że do wizerunku Clio będą pasować m.in. kolory pastelowe, jasno brzoskwiniowe. Co jednak jest przypadkiem, poza Clio jest bardzo podobna pozy Fantasmy, jeżeli chodzi o rysunki Infoboks’owe.

Wygląd

Wygląd Clio jest także w pewien sposób wzorowany na stylu „starożytnym” co wnioskujemy z fryzury i biżuterii.

Podstawowe informacje

Rasa

LUMICORN

W świecie My Little Pony:  Unikalna rasa kucyków, mające w sobie coś z jednorożca i lwa, pół nimfy zamieszkujące magiczne lasy (tutaj las ... ), istoty o pięknym głosie i urodzie, kryjące się przed turystami.

Wiek

Clio, przeliczając jej lata na wiek ludzki ma około szesnastu lat. Pomimo iż na ilustracji może ona wyglądać doroślej i masywniej od Fantasmy, jest to tylko błąd graficzny i pozostaje młodszą o pięć lat siostrą.

Wygląd

Można powiedzieć, że Clio posiada subtelną urodę. Zdaje się być niezwykle urocza. Jej sierść jest koloru jakby lekko „muskającej” żółci, a zarazem brzoskwini. Grzywa pojawia się pod kolorem mieszanki koloru brzoskwiniowego z odcieniem kwitnącej wiśni, którą przetykają złote pasma. Jest zebrana w kręcony kuc, kojarzący się z warkoczem, upięta przy końcu złotym krążkiem. Gdybyśmy rozpuścili kuc, włosy Clio zapewne sięgałyby ziemi. Ma także podkręcaną grzywkę, której lok dotyka czoła. Wyłania się z niej ostrzej zakończony róg, niż u Alicornów. Clio ma także duże, turkusowe oczy i delikatnie podmalowane jasną brzoskwinią powieki. Jej policzki są muśnięte lekkim różem. W kolorze grzywy także delikatnie zakańczają się kopyta i zad. Zakończenie pyska też przykuwa uwagę ze względu na ostre zakończenie. Posiada charakterystyczny dla koni Onchao ogon, przypominający ogon dorosłego samca lwa. Ogon jest w kolorze grzywy i na jego końcu zapleciony jest cienkie, dwa warkoczyki, z kolei na samym początku ogona, tuż przy zadzie, nałożone są dwie, złote bransoletki.

Pochodzenie i miejsce zamieszkania

Forestdale Center

Forestdale center to miejscowość położona w głębi lasu znajdującym się przy Sadle L. i lesie Everfree. W leśnych domach żyją tam mieszkańcy Forestdale rasy Lumicorn. Nie cenią sobie szczególnie gości, zwłaszcza gdy są oni jednorożcami bądź Alicornami. Przy źródle miłości, Underlane znajduje się władza leśnej miejscowości, pałac Forestdale.

Dwór Forestdale

Clio jest młodą  księżniczką i mieszka w leśnym dworze. Jest miejscem urodzenia oraz aktualnym miejscem jej zamieszkania, a także jej rodziny. 

Forestdale jest średniej wielkości dworem (około 2/3 Canterlot’u). Jest obfity w różnego rodzaju zdobienia. Także kompozycja dworu, a zwłaszcza kolumny, kojarzy się ze stylem starożytnym. Forestdale ze względu na duże powiązanie z naturą, porasta magiczny, trujący bluszcz, który odpędza intruzów.

Charakter

(...)

Zajęcia

(...)

Zainteresowania

(...)

Zdolności

(...)

Relacje

Rodzina i przyjaciele

Rodzice

Rodzicami Clio są dawni władcy Forestdale. 

Ojciec  +

Ojciec Clio zginął po wyprawie, szukając ... róży, która była jedyną szansą na uratowanie jej siostry, Fantasmy przy narodzinach. Podczas wyprawy wpadł w trujący bluszcz, na ciemnych zakamarkach lasu. Po przybyciu do dworu pochorował się po zbyt dużej ilości dawki trucizny i niestety nie udało się go uratować. Clio często chwiali się, że jako jedyna przyszła na świat najszybciej i najsprawniej, co denerwuje Fantasmę i przypomina jej o smutnej śmierci ojca.

Matka

Matką Clio jest była królowa Forestdale. Jej imię niestety nie jest jeszcze znane. Jest ona jednak po śmierci męża tak pochłonięta pracą przy rozmaitych „papierach”, że prawie nigdy nie miała czasu dla swojego potomstwa.

Rodzeństwo

Księżniczka Fantasma

Najstarsza siostra. Clio nie utrzymuje z nią właściwych kontaktów. Kiedy zaczynają się sprzeczać, kłócić, a nawet szarpać, każdy wytyka im jak to „Nie przystoi zachowywać się tak księżniczkom” (Zwłaszcza Panna Holly) albo „Zachowuje cie się jak dzieci w przedszkolu”. Te siostry rzadko są zdolne do porozumienia. 

Księżniczka Talia

Najmłodsza siostrzyczka, którą Clio skutecznie umie nastraszyć. Fantasma często tłumaczy Talii, że Clio wygaduje tylko głupoty, a samą Clio za to uderza „po łbie’, co jest częstym rozwojem bójek pomiędzy siostrami. Talia lubi za to zabawę z Clio, gdyż Fantasma jest bardziej wydoroślała i zajęta obowiązkami spadkobierczyni tronu, za to Clio – Czyste dziecko.

Znajomości

(...)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki