FANDOM

Bread Block

szef restauracji "Szybkie danie"

Galeria postaci
Zajęcia gotowanie w restauracji

opieka nad dzieckiem

Rodzina
Małżonek Load Sound
Dzieci Sweet Mellody
Krewni rodzina Sound
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
black
brown
Sierść
 
Colour shape.png
lightgrey
Oczy
 
Colour shape.png
darkgreen
Znaczek
skrzyżowany widelec i łyżka
Jednorożec. Szef restauracji "Szybkie danie". Mąż Load Sound i ojciec Sweet Mellody. Jest lubiany i podziwiany za umiejętności kucharskie i magię, którą używa trochę rzadko.

Wygląd

Bread Block ma szarą sierść, krótką czarno-brązową grzywę "na jeża" i ciemnozielone oczy. Jego znaczek przedstawia widelec i łyżkę skrzyżowane razem, które symbolizują talent do gotowania. Jego kolor magii to zielony.

Historia

Pierwsze lata

Bread Block urodził się w Manehattanie, ale później jego rodzina przeniosła się do Ponycity. Tam rodzice zapisali go do Akademii Snów. Nauka szła dobrze i bardzo był podziwiany m.in. za niezwykłe osiągi w czarowaniu i pisanie wierszy.

Znaczek

Bread Block zdobył znaczek na konkursie za szybkie przygotowanie wyśmienitego ciasta. Marchewkowo-śmietankowy z polewą. Kiedy zajął pierwsze miejsce na jego boku pojawiły się widelec i łyżka. Dostał znaczek jako drugi (pierwsze miejsce zajęła Jawel Brilliant). Od tego czasu strasznie się pysznił i dokuczał wszystkim, którzy nie mają znaczków. Choć jedna z osób właśnie dzięki niemu dostała swój znaczek. Taką osobą była właśnie Load Sound (talent - muzyka).

Następne lata

Od czasu, gdy Load Sound dostała znaczek (zaśpiewała mu prosto w twarz) zaczął się z nią przyjaźnić. Gdy skończył szkolne lata postanowił założyć własną restauracje. Udało mu się to po kilku miesiącach ciężkiej roboty w jego dotychczasowej pracy (dostawcy pizzy). Jego restauracja zyskała wielką popularność i zaczęło napływać klientów.

Własna rodzina

Niedługo potem Bread Block zaczął spotykać się z Load Sound, która była jego najlepszą przyjaciółką. Po pewnym czasie poprosił ją, żeby za niego wyszła i ona się zgodziła. Po weselu zamieszkali w domu w Ponycity i rozpoczęli normalne życie. Load pracowała jako nauczycielka, a Bread pracował w swojej restauracji. Niedługo potem urodziła im się córeczka, którą nazwali Sweet Mellody (Słodka Melodia).

Restauracja

W restauracji pracuje pięć kelnerów i dziesięciu kucharzy. Restauracja znajduje się na jednym z pięter apartamentowca, w którym mieszka Bread. Jest tam też taras ze stolikami i parasolami. Są osobne sale dla palących i niepalących. Można tam zjeść pizze, makarony, sałatki, dania domowe i wiele, wiele innych.

Menu Pizza
Nazwa Cena mała Cena średnia Cena duża
Margherita 9,40 14,90 19,60
Funghi 10,60
Prosciutto 10,80
Torino 11,50
Capricciosa
Speciale
Diavolo
Al Pollo
Zenatta
Vegetariana
Romagnola
Quatro Stagioni
Parmeńska
Romana
Calzone
Tonno
Marinara
Mexicana
Hawaii
Europejska
Lucca
Peperoni
Prima
Wiejska
El Diablo
Vera
Fasto
Amigo
Greco
Efez

Więcej z Fandomu

Losowa wiki