FANDOM

Artykuł w edycji
TwilightSzablonEdycja.png
Blue Windescape

Zwykły Obywatel

Blue Windescape ID by Cleopatera.png
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Sprzątaczka w Galerii
Rodzina
Małżonek Żona Bright Lighta
Dzieci Blue Wind i Escape Light
Rodzice Pansy Blue i Wind Scaper
Rodzeństwo Charm Talent i Intuition.
Dziadkowie umarli
Krewni Nieznani ponieważ rodzice nie utrzymują z nimi kontaktu.
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
#eefacb
#ffff9f
#e6e6e6
#42c7ff
Sierść
 
Colour shape.png
#fcfeec
Oczy
 
Colour shape.png
#fe5000
Znaczek
brak
Blue Windescape (z ang. Ucieczka niebieskiego wiatru) — żona Bright Lighta, Matka Blue Wind i  Escape Light. Córka Pansy Blue i Wind Scaper. Dziadkowie umarli, a krewnych nie zna, ponieważ rodzice nie utrzymują z nimi kontaktu. Jej rodzeństwo to Charm Talent i Intuition.

Powstanie

Powstała z mojego pomysłu.

Wygląd

Budowa

Urodziła się z dobrze zbudowaną posturą. Ma średnią wagę, ale jest masywna i silna. Jej skrzydła są średniej wielkości.

Umaszczenie

Urodziła się z śnieżnym umaszczeniem.

Grzywa i ogon

Grzywa i ogon są bardzo długie, przypominają chmurę i wiatr. Mają odcienie niebieskiego, jasnego zielonego, jasnego żółtego  i lekko szarawego.

Oczy

Jej oczy są pomarańczowe. Odziedziczyła po ojcu.

Kopyta

Jej kopyta są białe. Odziedziczyła je po ojcu.

Znaczek

Nie posiada znaczka.

Dodatki

  1. W szafie posiada 30 sukienek,
  2. Posiada także osłonę na śnieg i zimno.

Osobowość

Odważna

Odwaga ujawnia się wtedy kiedy musiała chronić swoją rodzinę. Pewnego dnia rozpętała się burza i dach ich domu pękł i poleciał na jej matkę. Ojca i rodzeństwa w domu nie było, więc ona szybko zareagowała strącając matkę na bok. Wiedziała że nie może własnej mamy stracić i nie uważała się za bohatera.

Szczera

Jest bardzo szczerym kucykiem, ponieważ nigdy nie skłamie ci wprost w oczy i niczego nie ukryje, np. jeśli ubierzesz brzydką sukienkę, ona powie ci co o tym myśli.

Troskliwa

Złamane skrzydła, pokaleczenie, oparzenie, zmarznięcie, choroba lub inna dolegliwość od razu poda  ci pomocne kopytko. Zatroszczy się tobą do pełnego powrotu do zdrowia.

Sprawiedliwa

Kilka razy musiała być sprawiedliwa. Jej syn i córka jak byli mali rywalizowali walcząc o zabawki i o to by któryś z rodziców ich uwielbiał. Blue przeciwstawiła się traktując ich tak samo, jak i ojciec też traktował tak samo.

Lękliwa

Lęk jest najgorszą stroną pegaza. Klaczka boi się piorunów. Pewnego dnia przelatywali przez burzę. Matka która ciągnęła powóz wraz z ojcem został uderzony piorunem i roztrzaskał się ojciec który wyczarował skrzydła pochwycił ją i jej rodzeństwo. Do dziś boi się piorunów.

Lubieżność

Niestety z przykrością Blue musi się przyznać do swojej cechy lubieżności. Jest pożądliwa patrząc na biżuterie i piękne kuce. Bright pomógł jej zwalczyć tą złą cechę.

Chytrość

Chytrość to najgorsza wada u niektórych kucyków. Chytrość w jej przypadku ujawnia się gdy idzie na zakupy i chce wykupić tuzin najpiękniejszych sukienek, albo na ślubie gdy chciała wszystkie potrawy. Toż jest chytrość!

Historia

Narodziny

Urodziła się w Pegasopolis. Jej rodzice  po ukończeniu roku przenieśli się do Canterlotu z powodu poszukiwania lepszej płacy. Wykupili najtańszy maleńki domek w którym zamieszkali. Jej ojciec poszedł do pracy jako listonosz a matka poszła pracować jako kucharka w szkole powierzając opiekę niańce.

Wychowanie

Całe dzieciństwo wychowali ją rodzice rodzeństwo oraz  niańka. Uczyli by była dobrym kucykiem.  Bracia pokazywali jej czym jest magia.

Nauka Latania

Jej bracia Charm Talent i Intuition którzy są o rok starsi od  Blue postanowili pomóc jej w lataniu. Wybrali się wspólnie nad przepaścią Canterlotu. Charm używając magii uniósł swoją siostrę  w nieodpowiednim miejscu i momencie bowiem tam gdzie ją uniósł przeleciała chmura parapspritów. Intuition błyskawicznie uchwycił siostrę spuszczając na dół. Jak opowiedzieli o tym co zrobili rodzice dali im szlaban. Minęło sporo czasu i siostra próbowała wykonać to co robił jej brat. Wzleciała kilka metrów do góry i zaczęła spadać z strachu, zamknęła oczy i zaczęła mocno trzepotać skrzydłami wznosząc się do góry. Otworzyła oczy zauważając,że leci a nie spada wykonała kilka zakrętów. po kilku próbach nauczyła się latać. Zawdzięcza początek nauki braciom.

Skończenie Szkoły

Nauka nie poszła w las. Mała Blue,która uczyła się w szkole dla źrebaków pegazów była jedną z dobrych uczennic. Na koniec teorii i praktyk nauczyciel postanowił ich uczyć latania.Jak zauważył,że Blue potrafi już latać pochwalił ją.

Akademia Wonderbolts

Trafiła do Akademi Wonderbolts na szkolenie. Dowiedziała się od niego dużo rzeczy oraz o nim samym i jego rodzinie.  A poznali się przypadkowo na siebie zerkając podczas posiłków i wspólnych treningów. Coś im mówiło, że są dla siebie stworzeni. On się czuł przy niej swobodnie a ona przy nim. Dowiedziała się od niego że  posiada 3 rodzeństwa ale z rodziców wszyscy są pegazami a z jej odwrotnie.  Ona powiedziała mu że ma 2 braci jednorożców i to oni nauczyli za pomocą magii ją latać.Zaprzyjaźnili się,razem ćwiczyli i fruwali w tej samej drużynie. a gdy razem ukończyli Akademię postanowili się spotykać. Jak przedstawił się jej rodzinie i ona jego była zarumieniona. Ciepło zaprzyjaźniła się z matką Brighta.

Życie u boku ukochanego

Życie u boku kochanego było testem jej życia. Postanowili, że zamieszkają w jej mieszkaniu.

Ślub

Po roku wzięli ślub w gronie rodziny i przyjaciół w małym kościółku.

Narodziny Syna

Pierwszy urodził się Wind Scaper

Wychowanie

(wkrótce)

Narodziny Córki

Druga urodziła się Pansy Blue.

Wychowanie

(wkrótce)

Praca w Galerii

Otrzymała pracę po latach bezrobocia jako sprzątaczka w Galerii. Do domu wracała popołudniu, a wychodziła wraz z dziećmi zaprowadzając do szkoły. Pierwsze dni pracy były meczące, ale podobały się jej.

Piknik Rodzinny

(wkrótce)

Rodzinne Sprawy

(wkrótce)

Święta Bożego Narodzenia

(wkrótce)

Wielkanoc

(wkrótce)

Relacje

  • Rodzina
  • Przyjaciele
  • Znajomi
  • Wrogowie

Zainteresowania

  • Wiatr
  • Pogoda
  • Życie Ziemskich Kucyków

Umiejętności

  • Latanie
  • Likwidowanie Chmur
  • Łatanie
  • Sprzątanie
  • Gotowanie
  • Opieka nad dziećmi

Ciekawostki

  • Urodziła się 28 listopada.
  • Jej ulubiony dżem to wiśniowy.
  • Ulubiony deser naleśniki.
  • Nie lubi się spóźniać.
  • Jej znajomi uważają, że barwy jej ciała przypominają wiatr.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki