FANDOM

Axis
Axis by domi203367.png
Female picto.png
Klacz
Zajęcia Granie na gitarze,malowanie
Rodzina
Małżonek Jack
Dzieci brak
Rodzeństwo Siostra Starlla
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
pink
Sierść
 
Colour shape.png
lightblue
Oczy
 
Colour shape.png
lightgreen
Znaczek
Niebieskie serce z pędzelkiem i nutą

Axis - Młoda klaczka z zapałem muzycznym poszukuje przyjaciółek, które zawsze będą ją wspierały.

Wygląd

Grzywa

Jej grzywa jest koloru różowego, zawsze jest rozczochrana. Tylko na WF'ie lub na jakieś ważnej uroczystości robi sobie warkocza albo spina je w kucyka.

Oczy

Jej oczy mają zwykły kształt, tak jak u normalnej klaczy i są koloru jasnej zieleni.

Sierść

Ma błękitną sierść, a zawsze jak ją ubrudzi, od razu musi się umyć.

Skrzydła

Jej skrzydła są jak u innych pegazów, ale Axis uważa, że są one za duże.

Historia znaczka

Gdy była małą klaczką, myślała, że nic nie umie zrobić dobrze. Jej rodzice mówili, że pięknie maluje i śpiewa, ale ona odpowiadała na to zawsze, że kłamią, aby ją pocieszyć. Na lekcji muzyki miała zaśpiewywać, gdy skończyła każdy bił jej brawo. Podobnie było na plastyce, mieli narysować swojego zwierzaka, Axis jako jedyna nic nie zrobiła namalowała pięknego psa.

Dzieciństwo

Jej dzieciństwo było śmieszne, zawsze udawało jej się rozśmieszyć całą rodzinę. Kiedy przeprowadzili się z Kryształowego Królestwa do Ponyville, nikogo tam nie znała, więc stała się ponura i sztywna. Gdy jednak poznała kilka kucyków, które się z nią zaprzyjaźniły, znów stała się wesołą i roześmianą sobą.

Zwierzak

Axis ma psa rasy Husky :3 Wabi się Alex.

Oto on :
Siberian Husky copper bi-eye.jpg

Alex

Historia zwierzaka

Axis spacerowała sobie po mieście, gdy nagle zauważyła grupkę bezdomnych psów. Zobaczyła tam Alexa. Inne psy go atakowały, więc Axis odgoniła psy i wzięła Alexa do domu.

Niestety Alex nie widzi na jedno oko.

Historia

Narodziny i imię

Axis urodziła się 8 listopada o 12:30 w słoneczny dzień. Jak przy każdych narodzinach wszyscy cieszyli się, ale najbardziej rodzice. Niestety radość nie trwała długo, ponieważ trzeba było wybrać imię dla malutkiej klaczki, co było trudne. Mama Axis nie lubiła za bardzo kolorów, lecz kojarzyły jej się z muzyką. Układała litery i różne głoski, bo chciała, żeby jej imię było wyjątkowe i po długim zastanowieniu w końcu wymyśliła odpowiednie imię, które brzmiało: Axis.
Axis jako noworodek.png.png

Axis jako noworodek

Przedszkole

Jej ulubioną przedszkolną porą była drzemka, a zabawką konik na biegunach. Jej nauczycielka bardzo ją lubiła i nazywała ulubienicą. Mała klacz miała dwie najlepsze przyjaciółki.
Axis w przedszkolu.png

Axis w przedszkolu

Zerówka

Najpierw było przedszkole, teraz jest zerówka. Axis bardzo nie chciała do niej iść. Wolała wybrać się od razu do szkoły podstawowej, ale szanowała wybór starszych i mądrzejszych od niej. W klasie zerowej miała przyjaciółkę, która najpierw jej unikała, potem mówiła, że jak jeszcze inna koleżanka, konkretna lubi Axis. Przyjaźniły się krótko, bo przez jeden rok szkolny.

Ważne informacje

Miejsce zamieszkania

Klacz zamieszkuje razem z rodzicami małe miasteczko o nazwie Ponyville, jednak na wakacje wyjeżdża do Manehhatanu. Czasem pojawia się tam także wiosną, bo ma tam działkę, gdzie może odpoczywać.

Rodzina

O rodzinie tej małej klaczy wiadomo jest mało. Jej tata zmarł zaraz po urodzeniu się jego córki, matka ma na imię Arabie, a jej ciocia nazywa się Mundi.

Charakter

Wady

Ciekawość

Axis jest bardzo i to bardzo ciekawska, chociaż na to nie wygląda.

Wrażliwość

Axis jest wrażliwa, najbardziej na krzywdę zwierząt i innych (oprócz wrogów :D). Kiedy ktoś urazi ją, nie zawsze odpłaca się.

Kłótliwość

Axis nie lubi się kłócić, ale kiedy jakieś kucyki ją zirytują, może z nimi dyskutować, aż druga osoba jej nie przeprosi xDD, bądź nie skończy dyskusji.

Zalety

Duch walki

Jak ktoś ją obrazi lub kogoś jej bliskiego, od razu odszczekuje się.

Skromności

Axis jest bardzo skromna. Gdy ktoś prawi jej komplementy, zawsze się czerwieni.

Dobroć

Axis jest bardzo dobra i uczynna. Zawsze pomoże komuś w potrzebie. Nie rozumie osób dokuczających innym "Po co to wszystko? Bycie dla kogoś nie miłym prowadzi tylko do sprzeczek i do bójek" - Mówi Axis

Lubiane i nie

Ulubione

- Dania obiadowe - Spaghetti, zapiekanka makaronowa

- Danie śniadaniowe - Jajecznica, kanapki z serem

- Napoje - herbaty, różne soki najbardziej truskawkowy x3

- Owoce - wszystkie :D

- Warzywa - wszystkie oprócz brukselki

- Zwierzęta - wszystkie

- Kolory - Biały, niebieski, purpurowy

- Zajęcie - granie na gitarze lub na fortepianie, malowanie

- Pory roku - Wiosna, lato, zima (nie mogę się zdecydować)

- Książki - Opowieści z Narni

Znienawidzone

- Dania obiadowe - dania z brukselką

- Dania śniadaniowe - brak

- Napój - kawa

- Owoce - wszystkie lubi

- Warzywa - brukselka

- Kolory - czarny

- Zajęcie - uczenie się

Hobby

Pływanie

Axis jako mała klaczka kochała pływać. W każde wakacje jeździła z rodzicami nad jezioro czy na plażę.

Latanie

Jedna z jej ulubionej czynności. Kiedy lata czuje się wolna.

Malowanie

Axis kocha malować. Kiedy nie wie co narysować, zawsze jej wierny pies pomaga jej coś wymyślić

Muzyka

Axis kocha grać na gitarze, na fortepianie i kocha śpiewać.

Co myśli...

.....o Mane6

Twilight Sparkle

Uważa, że jest to bardzo dobra i pilna uczennica. Potrafi pomagać przyjaciółkom. Axis nie ma jeszcze wyrobionej opinii na jej temat w roli księżniczki.

Pinkie Pie

Uważa, że jest naprawdę zabawna. Czasem a raczej prawie zawsze wyprowadza Axis z równowagi.

Fluttershy

To dobrze, że nie jest śmiała. Dzięki niej Mane 6 jest wyjątkowe. Axis lubi pomagać jej przy zwierzętach.

Rarity

Uważa, że to najpiękniejszy kucyk Equestrii. To dzięki niej miała piękne suknie na swoich występach.

Applejack

Uczciwa i dobra - dwa słowa, które przychodzą na myśl Axis kiedy ją widzi. Uważa, że na jej farmie są genialne jabłka.

Historia jej pierwszej miłości

Axis, kiedy jeszcze chodziła do gimnazjum, zakochała się w pewnym ogierze. Nazywał się Jack.

W końcu odważyła się powiedzieć mu, co do niego czuje. Poleciała do parku. Zauważyła Jack'a, gdy chciała do niego podejść zauważyła go rozmawiającego z inną klaczą, dawał jej jakąś kartkę. Jack zauważył ją, próbował jej to wytłumaczyć, ale ona była zawiedziona i smutna. Nie chciała z nikim rozmawiać. Jack zapukał do drzwi, otworzyła jej mama, powiedziała, że jest w pokoju. Zapukał, Axis myślała, że to jej mama więc powiedziała "proszę". Okazało się, że to Jack. Jack wytłumaczył jej, że to była jakaś przypadkowa klacz której wypadła jakaś kartka. Axis zdziwiła się i uśmiechnęła. Jack pytał się co chciała mu powiedzieć. Axis zaczęła:                                                  

- Ja muszę Ci coś powiedzieć na serio... ...Ja... ...cię... ...Kocham - Powiedziała i zaczerwieniła się. Jack powiedział:
- Ja też.... ...Cię kocham... ...Zostaniesz moją żoną XDD moją dziewczyną...?
- No... ...DOBRA.                                                                                    
- Jutro w parku?
- Ok.

Axis zasnęła szczęśliwa. W parku siedzieli i rozmawiali. Później poszli na lody.

KONIEC      

Umiejętności

Axis ma nawet dużo umiejętności, którymi nie chce się chwalić.

Latanie

Umie bardzo szybko latać, ale rzadko szybko lata.

Rysowanie

Axis bardzo lubi rysować i można powiedzieć, że bardzo ładnie rysuje. Zawsze od podstawówki, aż do teraz każdy ją chwali, że umie pięknie rysować.

Walka kopytna

Nie jest może profesjonalistką, ale co nieco potrafi, chociaż są to amatorskie ciosy i taktyki. Dawniej, jak jeszcze była młoda, to na podwórku przed domem biła się z chłopakami, nawet ze starszymi o kilka lat od siebie się lała dla zabawy i grała z nimi w piłkę, na ostre fauly. Wyćwiczyła sobie wtedy kilka ciosów i zamachów terrorystycznych, które w niektórych sytuacjach lubi wykorzystywać.

Śpiewanie

Axis umie bardzo ładnie śpiewać. Kilka razy występowała.

Ratowanie Ponyville cz.1

Pewnego słonecznego dnia Axis spacerowała po Ponyville ze swoją siostrą Starllą.

S-Może pójdziemy na lody? Wiesz, że kocham lody.
A-No ok, ale za Twoją kasę.
S-;-; Nie.
A-TAK.
S-Ok, niech będzie.

No więc siedziały przy jednym stoliku i o czymś rozmawiały. Nagle z Canterlotu było słychać huk "dzisiaj była Ceremonia słońca" pomyślała Axis. Nagle z zamku wyleciała Chrystal z Podmieńcami. Każdy kucyk uciekał w panice szczególnie Starla. Schowały się w jakiejś ciężarówce. Przytuliły się i modliły, żeby ich nie znaleziono, na szczęście ich nie znaleziono. Kiedy wszystko ucichło, Axis spojrzała, czy już nie ma Podmieńców. Na szczęście ich nie było, ulice były spustoszałe, nikogo oprócz nich nie było, nagle usłyszały brzęczenie, to był jeden z Podmieńców. Na wielkie szczęście Starla umiała użyć zaklęcia przemiany w Podmieńców.

A-Fuj..........jak ja wyglądam.
S-Gorzej niż JA hahhah.
A-Dobra nie kłóćmy się chociaż w ten jeden dzień Star.
S-Ok.I nareszcie nazwałaś mnie Star.

Poleciały w stronę zamku spotkały strażników Chrystal. Wpuścili je bo myśleli że to podmieńcy................................

CDN

Przezwiska

Tutaj są przezwiska Axis lubiane i nie lubiane.

Lubiane

- Axi

- Music

- Pieseł

- Szarlotka

Nie lubiane

- Sraxis

- Xis

- Głupawka

- Grubas

Cytaty

,,Ja nic nie wiem i nie chce wiedzieć"- Sama nie wiem ;-;

,,GDZIE MOJA NUTELLA?!"- Nie ma nutelli D:

,,Jej znowu mam coś........"- Kiedy dostaje prezent

,,Jeżeli mam dwa wybory, to pierwszy dalej słuchać Bibera, a drugi lizać podłogę w publicznym kiblu, wybieram to drugie ;-;"- Kiedy ktoś puścił Bibera.

CDN

Więcej z Fandomu

Losowa wiki