FANDOM

Art Shine

Art Shine - (ang.Blask Sztuki)klacz,jednorożec zajmuje się sztuką jej pasją i marzeniem jest zajmowanie się fotografią.

Ponysona użytkowniczki AlexFoto.

Plik:Oc.jpg

Wygląd

Ma sierść o jasno żółtej barwie. Grzywę ma w odcieniu jasnego brązu. Oczy ma w kolorze brązowym (coś między brązowym, a piwnym. Jej znaczek to Dwie różnej wielkości czteroramienne gwiazdy o fioletowym kolorze.

Rodzina

-Glowing Feather (matka)

-Soft Star  (kuzynka)

-Star Sweet (zaginiona siostra)

Historia

Wcześniej Art wyglądała i nazywała się inaczej. Była szaro-czarnym jednorożcem pesymistką. Na imię miała Rotten Black (nazwana przez siebie i koleżanki z klasy). Pewneg o dnia Soft Star poszła z Star Sweet się bawić  (miały 9 lat). Soft poszła po lody dla siebie i Star. Lecz Star nie było. Soft jej szukała,lecz nie znalazła.Pobiegła do domu i powiedziała swojej cioci (mamie Rotten). Mała 7-mio letnia Rotten była bardzo zła. Prawie cały czas myślała, że Soft zgubiła Star specjalnie. Rotten znalazła prawdziwych przyjaciół i zmieniła się w Art. Nadal była zła i smutna, lecz już o tym aż tak nie pamiętała. Później żyła dobrze.

Przyjaciele

-Darkie

-Forest Leaf

-Cloud Memories

-Plum Sky

-White Light

Charakter

W dzieciństwie

Rotten była bardzo smutna i nieśmiała.Była pogrążona i najczęściej pisała swój pamiętnik. Była pesymistką.

Teraz

Teraz Art jest szczęśliwa i spędza czas z przyjaciółmi. Jest optymistką. Nadal pisze pamiętnik, lecz w inny sposób niż wcześniej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki