FANDOM

Alves
Alvesowa-alves.png
Zajęcia Robie to, co uważam za słuszne.
Rodzina
Rodzice Diamond Past (matka)
Dziadkowie niewiadomi
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
#815439
Sierść
 
Colour shape.png
white
Oczy
 
Colour shape.png
green
Znaczek
nie posiada
Alves - młoda klacz bez znaczka (gdyby chodziła do szkoły, byłaby w 1 klasie gimnazjum). Krzyżówka jednorożca z krową  
Artykuł w edycji
TwilightSzablonEdycja.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: XRubinx

Powstanie

Autorka postanowiła wymyślić "maszynę kucykową". Wzięła 4 kartki i napisała na nich imiona, wygląd i charakter kucyków. Na jednej z nich napisała: Alves, biały jednorożec z czarną grzywą i tak dalej. Pomieszała akurat ją z kombinacją kucyka i krowy, kucykiem hazardzistą i kucykiem bandytą. Tak powstała Alves.

Imię

Imię tej wyjątkowej dość klaczy zostało wymyślone dość nietypowo. Wymyślałam je ok. 20 minut (rekord ludzie, rekord) ale z wielkimi trudnościami. Wiec zaczęłam słuchać 2 piosenek na raz, włączyłam telewizor i przełączyłam na kanał MiniMini, wypiłam cały napój z firmy Arizona aż wreszcie BUM. 

Wygląd

Wygląd Alves także był zagadką do chwili, gdy odkryłam Pony Creator. Być może jakieś projekty (jak miała wyglądać Alves) znajdą się w galerii.

O kucyku

Była wychowywana na ulicy, podczas kryzysu i patologii. Jej matka była jednorożcem, a wszyscy wiedzą co się dzieję na ciemnych patologicznych uliczkach - totalna rozpusta. Szczególnie jeśli ktoś przyniesie krowę na spotkanie sekty...jej ojciec był niewiadomego pochodzenia. Dotąd zachowuje przejawy totalnej sieczki w mózgu. Żeby to zakryć, próbowała ciągle nowych pasji - śpiewanie, tańczenie, recytacja (kiedy była mała chciała być gwiazdą, tak jak Maredonna[1]). W końcu przyszedł pomysł na kryptozoologię (szukanie istot zwierzęco-podobnych których istnienie nie jest potwierdzone).

Historia

Przeszłość (narodziny - 3 lata)

Teraz trochę więcej o jej przeszłości - urodziła się 13 lutego o godzinie 19.35. Tuż po narodzinach matka wzięła kucyka w ogromną reklamówkę i położyła w śmietniku. Alves z trudem zdołała z niego wyjść, ale po chwili uświadomiła sobie że to był błąd. Uciekała z jednego śmietnika do drugiego, chciała znaleźć ciche i spokojne miejsce. Znalazła kocyk i poduszeczkę. Położyła się za śmietnikiem i przeczekała, aż wszystko minie. Okazało się, że spała cały dzień. Następnie to była ostatnia noc jaką pamiętała. Zobaczyła ogień i matkę, niosącą ją na barana w stronę domu. To właśnie ich mieszkanie stanęło w ogniu. Alves próbowała uciekać, ale matka przytrzymywała ją i kazała wejść do domu. Nasza klacz nie zrobiła tego i uciekła. Ogień próbował biec za nią. Nagle padła na ziemię i tu urwały jej się wspomnienia. Gdyby dzisiaj ktoś zapytał ją o ten pożar, nie wiedziałaby o co chodzi.

Okres młodości (3 lata - 8 lat)

Alves chodziła do nienazwanego przedszkola obok wodospadu, w którym kiedyś kąpała się ze swoją BFF - Brillą. Pewnego dnia Alves została prawie wciągnięta do wiru rzeki, która znajdowała się niedaleko wodospadu. Nie udawała, więc Brila chciała jej pomóc. Szybko chwyciła Alves za kopytko, ale sama wpadła do rzeki, przez co utonęła. Alves była w żałobie, nie jadła posiłków i nie chodziła na rytmikę. Kiedy jej opiekunka zawiozła ją pierwszy raz od czasu tragedii na te zajęcia, koniki uczyły się o konstrukcji pianina i grze na nim. Alves zapytała nauczycielkę, czy może zagrać. Pani od rytmiki zgodziła się. Alves usiadła przy instrumencie i zaczęła płynnie grać:

Kiedy jesteś smutny

Ranę sprawił czas

Ból i smutek mogą cię

Przygnieść jak głaz

Ale póki siłę masz

Będziesz leciał aż do gwiazd

Sukces odniesiesz że hej

Choć masz bardzo mało lat

Pewien człowiek mówił że

Życie jest do bani lecz

Po chwili wynalazł ser

Ser to bardzo dobra rzecz

Więc za rękę kogoś złap

Będziesz mógł z tym kimś iść w świat

Filozofię taką mam

Właśnie ja.

—- piosenka Alves

Obecnie lata (8 lat - 13 lat)

Alves przeżyła śmierć Brilli ma się, jak się ma. Nie mniej jednak dalej szuka przeznaczenia. Zajęła się kryptozoologią, bo według niej, dobrze jest ,,szukać dziury w całym

Charakter.

Zalety: Alves jest dość sympatyczna, zawsze gotowa do pomocy i dość ufna. Jest bardzo szczera. Wady: Alves ma słabość do słodyczy. Często jest nieuczciwa a w dodatku chciwa . Często kłamie ale tu pojawia się sprzeczność, bo nie lubi kłamstw, a ona sama często to robi. Alves jest cicha i czasami dość speszona każdą sytuacją. Nie jest strachliwa, wręcz przeciwnie, stawia kopytko nowym wyzwaniu, ale potrzebuję kogoś do pomocy. Czasem jest złośliwa, ale chce po prostu, aby szanowano ją w większej grupie.

Ulubione

Jedzonko:

Kozia mozzarella[2]

  • Makaron
  • Zapiekanki

Zwierzyna:

mamuty

  • chomiki

Kucyki na wiki:

Piosenki (nie obraźcie się, że są prawdziwe):

Słodycze:

  • Lizaki rabarbarowe
  • Pączki
  • Limonkowe żujki
  • Colowe żujki
  • Arbuzowe żujki

Wygląd

Alves ma białą sierść w czarne plamy. Jej róg jest dość mały. Ma także fioletowo-brązową grzywę i okulary. Zawsze marzyła o wyglądaniu chociaż przez dzień jak jej idolka - Księżniczka Luna.

Pasja

Alves pasjonuje się kryptozoologią - poszukiwaniem nieistniejących zwierząt. Wybrała akurat takie hobby, ponieważ ma wybujałą wyobraźnię. Często sama wymyśla stworzenia i wyrusza na poszukiwania. Jej przyjaciółki jej nie wierzą, ale czasem muszą się poświęcić dla zwariowanej koleżanki. Pomimo tego nie pasjonuję się tym aż tak bardzo, by dostać znaczek za to dziwne hobby. Potrafi także grać na mandolinie, ale myśli że to tylko ,,brzdęczenie bez sensu.

Marzenie

Alves zawsze chciała być wierną kopią swojej matki, tak jak każda córeczka. Ale miała jeszcze jedno marzenie: chciała być ziemskim kucykiem. Kiedy była jeszcze mała i głupiutka, zjadła kamień i myślała że to uczyni ją ziemskim kucykiem. Trafiła do kliniki i leczono ją, aż dwa tygodnie. Było to oczywiście nielegalne, ponieważ mama nie miała pieniędzy na wizyty. Przekupiła więc lekarza swoimi pierniczkami i czekoladkami. Nasza klacz mimo tego zdarzenia wierzy, że kiedyś magiczny ziemniaczek obudzi ją w nocy i zaproponuje bycie kucykiem ziemskim[4]

Sny

Alves czasami miewa sny o dziwnych rzeczach. Założyła nawet swój dziennik snów. Najczęściej jednak śni jej się fioletowy smok Motrimer (tak właśnie go nazwała) który szybuję wśród brunatnego nieba i pożera chmury. Na koniec snu Alves zawsze robi Motrimerowi taką krzywdę, że żaden smok spoza sennych marzeń by tego nie przeżył. Na pewno nie z okolic Equestrii.

Dzienniczek czarów

Dzienniczku, umiem już następujące zaklęcia:

  1. Przemienianie ognia wodę i odwrotnie.
  2. Tworzenie małych wirów powietrznych
  3. Lewitacja
  4. ,,numer 25 z serialu
  5. Uleczanie ran
  6. Podnoszenie przedmiotów

Ciekawostki

  • Ma urodziny 2 grudnia, więc obchodzi je w innym dniu niż w tym, w którym się urodziła
  • Wcześniej miała być pegazem o imieniu Macadamia
  • Jej ulubioną piosenką jest Applause i The Riddle
  • Od 5 lat zbiera kolekcję peleryn
  • Rubryki w tym artykule są inspirowane następującymi kucykami: SeleneReportshie i Fumetsu No

​Cytaty

Em.. tak... ale kim jest Brad?

—- Alves niezbyt obchodzą miłosne rozterki koleżanek.

Wiara w cuda polega na tym, że ktoś sadzi ziarnko a potem tańczy wokół niebieskiego patyka.

—- le filozofia.

Przypisy,uwagi

  1. lol ale podróba
  2. zawsze spoko
  3. who let the dogs out??????
  4. za dużo masełka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki