FANDOM

Informacje ogólne

Akademia Duszy została założona przez użytkowniczkę Maszę108, ma ona na celu rozwijać u kucyków duchowość, refleksyjność oraz powagę. Akademia nie wymaga dobrych ocen. Zajęcia mogą być również dla niektórych niezrozumiałe, naukę można pobierać tak długo jak się chce, można ją również w każdej chwili przerwać.

Budynek Akademii znajduje się w RainbowCity. Jest to duży niebieski budynek przypominający willę. Ma on dużo okien. Ogród jest bogaty w zieleń, rosną tam różne rośliny, ale są tam również liczne zwierzęta jak bryzusie. Przez ogród budynku płynie rzeka. Budynek otoczony jest płotem od przodu i od boków. Od tyłu nie ma płotu tylko drzewo-płot. Znajduje się w nim mała dziurka, która jest łącznikiem ze starym, zeschniętym lasem, dziś jest on również własnością Akademii. Odbywają się tam niektóre zajęcia. W zeschniętym lesie jest jezioro, woda z tego jeziora jest używana nie tylko podczas zajęć, podczas ślubowania, nowi uczniowie są oblewani małą ilością tej magicznej wody.

Akademia duszy jest i zawsze będzie akademią z internatem. Stąd wzięła się duża ilość pomieszczeń. Niestety, budowa akademii kosztowała. Z tego powodu akademia stała się akademią prywatną. Aby zapisać kucyka trzeba zapłacić założycielce daną ilość obrazków. Ilość obrazków jest do omówienia w wiadomości na tablicy. Jednak, aby wspierać akademię, można wpłacać obrazki do jej galerii. Wtedy dany użytkownik trafi na listę darczyńców.

Stołówka Akademii jest bogata w najróżniejsze produkty. Dań zawsze jest wiele i każdy wybiera to, które mu się spodoba. Stołówka jest otwarta w godzinach:

  • 05.00-07.00 - stołówka podaje śniadania.
  • 12.30-14.00 - stołówka podaje zupy i drugie dania.
  • 15.00-15.30 - stołówka podaje desery.
  • 17.00-20.00 - stołówka podaje kolacje

Uczniowie NIE są zobowiązani przychodzić do stołówki. Jeżeli nie zmieszczą się w czasie, po prostu przepadnie im jeden z posiłków. Nie trzeba jednak panikować, w czasie przerw oraz po i przed lekcjami jest możliwość wyjścia za akademie, w tam czas można kupić produkty i samemu przygotować coś do jedzenia. Do 22.00 jest dostęp do stołówki, jednak poza wyznaczonymi powyżej godzinami, stołówka, serwuje jedynie napoje. W gorące dni, stołówka serwuje też od 05.00 do 22.00 lody, desery lodowe oraz sorbety.

Jeżeli chodzi o Fanfiki, możecie śmiało używać w nich tej akademii. Jednak nie możecie w fanfikach zapisywać do niej swoich kucy jeżeli nie są zapisane naprawdę.

Kandydaturę na nauczyciela należy zgłaszać założycielce akademii, propozycje współpracy nad tą akademią są również miło widziane przez założycielkę akademii.

Nauczyciele

Lekcje

Lekcje odbywają się od (najwcześniej) 07.00 do 15.00 (najpóźniej). Przedmiot jest jeden, jak i jedna wielka klasa. Jednak są różni nauczyciele. Każda lekcja uczy kucyki czegoś nowego.

Złota księga

Tu są wpisani najlepsi uczniowie.

Uczniowie

Uczniowie co tydzień dostają nową ocenę.

Nazwa kucyka:

Który to rok w tej akademii:

Pokój:

Współlokator:

Oceny:

Legitymacje

Legitymacja akademii duszy.png

Należy wypełnić. Rozumiem zgłaszać się na studenta, nauczyciela, ale kucharza to dałam dla jaj, choć też można się zgłosić

Powiązane fanfiki

Na razie brak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki